20 února 2015

Začíná jedenácté kolo hlasování .....



Tak, a je tu už předposlední začátek hlasování
téhle soutěže. Ještě jedno kolo a základní část je za námi. Na to poslední se těším
protože to se budete moc pěkně vytáhnout, příspěvky můžou být košatější a foteček
víc. Ostatně i ten můj poslední připravený jich obsahuje pěknou řádkou, takže to bude
chtít uspořádat do koláží. Už tady čeká další kostel na hostování a ten tedy je! Takže doufám
že to poslední kolo pěkně rozjedete!

Zase se nám přihlásilo docela dost přispěvovatelů takže hlasování opět nebude
nudné.

(VendyW)

(MartinV)

(Hela*)

(Sceneryphoto)

(Veki)

(mish - mash)

(MarijaKes)

(Kerria)

(Frypat)


Tímto se omlouvám Patrikovi, že jsem jeho příspěvek opomenula. Pokud pro něj
chcete hlasovat tak v komentech. Anketa nejde opravit. Opět prosím stylem
Dávám hlas Patrikovi. Ať nejsou ještě větší zmatky :)




19 komentářů:

  1. Hádej pro koho jsem hlasovala?   

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No jasně že pro tu tvou šikulku   

    OdpovědětVymazat
  3. Když ono je to těžké, je to všechno krásně udělané.

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy a můj příspěvek se nepočítá? Posílal jsem Ti odkaz 3.2.2015

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Jéžiš! Já tě debil asi nepřesunula do složky kde mám ty soutěžní příspěvky!!!! musím se juknout kde to je a ještě přidat. No ještě že jsi mě upozornil! Moc se omlouvám.....

    OdpovědětVymazat
  6. Sešla se opět pěkná sbírka krásných objektů

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: O nic nejde Vendy,příspěvky v tomto kole jsou pěkné a tak to nech na poslední kolo.Zatím se mi nepodařilo nafotit,co jsem měl v plánu a pochybuji,že to do uzávěrky posledního kola stihnu. Opět nic nestíhám    

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Hotovo, přidáno. Však ty něco vyhrábneš nebo nafotíš. Třeba můžeš dát ten Neratov, no....

    OdpovědětVymazat
  9. Chtěl jsem hlasovat pro Patrika (Frypata), ale do ankety není zařazen, proto dávám hlas Hance (Sceneryphoto), tyto dva a ještě od MarijaKes (ale ty tentokrát jsou z pohlednice) obsahují krásné záběry interiéru, což je vždy na tom nejtěžší. Hezké jsou ale i ostatní kostely a zpracování textu o Řípu od Kerrii.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Patrika už jsem přidala, já si ho zapoměla přesunout do složky s výstavními příspěvky. Tak pokud jsi hlasoval jen jednou a chceš ještě dát hlas Patrikovi tak jako vždy v komentu. jen prosím pro Hanku jsi hlasoval v anketě nebo to je tvůj druhý hlas do komentáře? Proto pokaždé prosím aby jste do komentářů psali pouze jen :Hlasuji pro ..... v případě že dáváte někomu ještě jeden hlas mimo hlasování v anketě. Pokud mi oznamujete v komentáři Hlasoval jsem pro toho a toho já nevím jestli mi oznamujete jak jste hlasovali v anketě a pak tím pádem já pak nevím jestli ten hlas mám připočítat nebo ne či už je to ten druhý hlas pro další stavbu která se líbí.

    OdpovědětVymazat
  11. V anketě mám odhlasováno a druhý hlas dávám Milošovi a Kostnici v Sedleci.

    OdpovědětVymazat
  12. Hlasovala jsem pro čtyřku, druhý hlas dávám č. 8, protože k hoře Řím mám zvláštní vztah.

    OdpovědětVymazat
  13. Když nejde první, dávám Patrikovi druhý hlas

    OdpovědětVymazat
  14. Nevím, jestli tak špatně vidím, ale zdá se mi, že je napsáno TMAVA místo TRNAVA

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: No ono to asi není Trnava ale Tmava .... alespoň to tak na blogu je.

    OdpovědětVymazat
  16. [11]: Hlasoval jsem pro Hanku, ale chtěl jsem hlasovat i pro Patrika.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....