10 února 2015

Okrasy na potoce ......



Říkala jsem si, že po mrazivých nocích by na potoce
mohly být nějací ledouni kteří by mohli stát za vyfocení. Jenže bylo asi divně mrazivo
protože ledouni, alespoň tak jak jsem je tu fotila vloni a předloni se nějak nekonali. Bylo
po okrajích zmrzlo, to ano ale protentokrát se vytvořilo něco co vypadalo jako větvičky, či jak
to říct. A uprostřed vody kde byly kameny, byly malé kopičky jak zmrzlina. Ale co mne lákalo a
líbilo se mi, byla absolutně křišťálová voda. Vzpoměla jsem si na prázdniny na chalupě, když jsme
courali jako parta po lesích a z tak krásně křišťálových potůčků jsme pili výbornou vodu.
Ani na chvíli nás nenapadlo že by nám něco mohlo být, tak nádherná a voňavá ta voda v těch
lesích tekla. A taky že nám nikdy nic nebylo a to jsme se jí napili dost a dost.




















A nakonec opět jedna hrátka

24 komentářů:

  1. Kdysi se známému povedla fotka (ještě jen černobílá). Říkali jsme tomu "cingrlátka". Na okraji ledu se vytvořily kouličky. Asi jak voda postupně pomalu opadala. Věnoval jí rodičům, byla úžasně kontrastní a měla velikost A4. Kdovíkde je jí konec.

    OdpovědětVymazat
  2. Překrásné krajkoví z ledu jsi vyfotila. Jako by to připravené pro tebe bylo, prostě - vyfotit moc hezky se ti to podařilo.

    OdpovědětVymazat
  3. Sice méně mrazivo, o to ale krásněji! .-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherně jsi zdokumentovala ledové krajky a hlavně i pohyb vody.

    OdpovědětVymazat
  5. ledy na potoce mne také vždy fascinují,

    OdpovědětVymazat
  6. To mi připomíná, že jsme jako malé děti si ovčas  ulomily kousek ledu a lízaly jako zmrzlinu.

    OdpovědětVymazat
  7. Fredsy Kruger10/2/15 23:42

    " Pod ledem jsou zaklety obrázky !

    OdpovědětVymazat
  8. Fredy Kruger10/2/15 23:46

    V rodině všichni jsou vystrašeni !

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Žádný rampouch před námi neobstál. A to prosím v Praze! A co teprve na chalupě! Ta jsme s nadšením blízali sněhové koule které jsme si dělali aby jsme se nemuseli chodit domů napít.....

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Tak naštěstí žádná mrtwola se nekonala.

    OdpovědětVymazat
  11. [5]: Tentokrát to opravdu byly krajky jak psala Růženka. Ledové a křehké.

    OdpovědětVymazat
  12. Nádhera, Vendy, zvlášť ledové krajky na několika fotkách ke konci.

    OdpovědětVymazat
  13. Opět vodička, co by stále proměnlivý a inspirativní podnět.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Vím že nějaký řecký filozof, tipnu si, Platón? Voda je velmi inspirativní, to je pravda .....

    OdpovědětVymazat
  15. Krásní mrazouni. Jedny fotka hezčí než druhá.

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Jsou zase jiné než normálně.....

    OdpovědětVymazat
  17. Na první pohled mě zaujalo to srdce. Potůček má smysl pro poezii...

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: To máš pravdu, Stačilo jen lehce ťuknout špičkou a bylo po ní

    OdpovědětVymazat
  19. [17]: No vidíš. Zase si viděla co já ne a já na to čučela pořád!

    OdpovědětVymazat
  20. Vendy, tie fotky s tečúcou vodou sú znamenité. Vidím tiecť naozaj vodu a nie mlieko. Páčia sa mi všetky fotky, aj tie s ľadom, ale prvé tri sú úplne super.

    OdpovědětVymazat
  21. [22]: To je tím že delší čas bez stativu neudržím, jinak by byla asi víc mléčná. Nejdřív jsem ho neměla a teď když mám dokonce dva, na něj zapomínám.....

    OdpovědětVymazat
  22. Nádherný! A to srdíčko! :)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....