09 února 2015

Skryto v ledu ....


Než se Bobeš po nocích uklidnil
a já měla zas náladu jít se jednou za slunka projít, chodila jsem jen tak
po zahradě a hledala nějaké objekty které by se daly podrobit bližšímu zkoumání
některým ze zvětšovadel. Našla jsem jeden v podobě velkého rampouchu na skimeru
u bazénu a tak jsem udělala pár zkušebních pohledů do nitra. Další už se slunečním
jiskřením jsem nafotila v pátek na procházce kdy bylo od rána nádherně slunečno a
já navíc konečně poprvé za měsíc a půl vyspaná v klidu. Takže jsem se tím sluníčkem
dala vylákat na procházku z které, mimo jiných, jsou i některé z rampouších
obrázků ....















Zkoušela jsem nafotit i jednotlivé vločky, ale byly "spečené" dohromady a jen kousky připomínaly ty krásné umělecké výtvory.


Zkusila jsem i napůl roztátý a zase zmrzlý sníh v květináči


Navíc jsem si zas i pohrála ....


Zajímavé jak původně dost nebarevná fotka převedením do negativu je najednou barevnější



Dneska od rána hustě sněží, ale vločky padají ve tvaru tenkých tyčinek zcela zvláštního vzhledu.

27 komentářů:

  1. No teda. Tak to je něco eňo něňo.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezky sis pohrála Rampouchy jsou super, hned bych si jeden vzala místo lízátka a vrátila se do dětských let

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, za ty nádherné fotky máš ode mně 5*. Dokázalas zdokumentovat krásu, která pod slunečními paprsky zmizí.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, moc krásné, umíš krásně zachytit. Patříš taky k těm fotografům, kteří si zaslouží být v prvních řadách. Moc se mi líbí třetí fotka od konce, jsou to krásné krystaly vody.

    OdpovědětVymazat
  5. Tomu říkám síla detailu! Zajímavá a krásná podívaná   

    OdpovědětVymazat
  6. Pro mne je jednoznačně nejzajímavější šestka.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Hmmmm, tak dalo by se to trochu k něčemu připodobnit. Takže bych čekala že to spíš napíše nějaká žena že jí připadá nejzajímavější

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: Díky, ale myslím že to není tak žhavé s tou první řadou

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Dneska jsem chtěla vyfotit i ty zvláštní vločky, pokud se těm tyčinkám co padaly tak dá říct, ale než jsem se k tomu dokopala tak přestalo sněžit a spíš to vypadalo na déšť. Ale ten nepřišel za to začalo silně foukat a oteplovat se.

    OdpovědětVymazat
  10. [3]: Tak na tom skimeru je zatím pořád protože je ve stínu. Ale ty co jsem fotila venku asi už roztály, to ano....

    OdpovědětVymazat
  11. Nááádherně ledové! :) Krásné jsou všechny, ale moc se mi líbí ta třetí..:). Taky bych mohla vyrazit k potůčku, určitě jsou tam taky podobné ledůvky, ale řeknu to na rovinu, mně se do té zimy už nějak nechce ;).

    OdpovědětVymazat
  12. [2]: A víš že jsem měla na ně docela chuť? Jediné co mne od toho odrazovalo bylo to, že je mi vždycky večer tak nějak nemocně. Začnou bolet trochu svaly, pálit v nose i krku tak jen čekám kdy dorazí chřipka i ke mě....

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: Víš co? To bylo v pátek, nádherně sluníčkově a já se poprvé tu noc ze čtvrtka na pátek konečně v klidu vyspala celou noc takže jsem měla i tu náladu se jít projít. Okolo potoka jsem šla a nějací ledouni budou....

    OdpovědětVymazat
  14. [7]: To víš, já si vybírám čistě podle světel a tvarů a nemám žádná postranní kritéria .

    OdpovědětVymazat
  15. Voda umí kouzlit a ty také...

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: Jasně ..... to jen já vidím ve všem dvojsmysly   

    OdpovědětVymazat
  17. Jsou to skutečně umělecké výtvory.

    OdpovědětVymazat
  18. Překrásné detaily, Vendy, fotky se ti moc povedly. Nejlepší nevybírám, na každé se mi něco líbí.

    OdpovědětVymazat
  19. Zajímavé, co dokáže ten negativ, to by mě ve snu nenapadlo.

    OdpovědětVymazat
  20. Ten led září jak diamanty.

    OdpovědětVymazat
  21. [18]: Voda a mráz dokáží divy

    OdpovědětVymazat
  22. [20]: Negativ z barevné fotky je někdy velmi zajímavý! Kolikrát vyniknou věci líp než nanormální fotce

    OdpovědětVymazat
  23. [21]: No když do něj svítilo slunko .....

    OdpovědětVymazat
  24. Úžasné. Některé jsou dokonalá abstrakce!

    OdpovědětVymazat
  25. [16]: A (nejen) proto tě mám ráda!

    OdpovědětVymazat
  26. [26]: Tak to mě tedy moc těší .... ono když vyrůstáš jako holka a ještě Pražák od mala mezi vesnickejma klukama, v Praze máš okolo sebe taky jenom při veškerým špatnění kluky tak to zákonitě nechá následky v myšlení    a i v chování a mluvě ......

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....