03 února 2015

Nové nápady .....



I když jsem si říkala, že po vánocích už NIC NETVOŘÍM,
moje předsevzetí vydrželo jen pár dní. Prostě bez toho nevydržím. Pokaždé, když
si tohle říkám nějakým způsobem ke mne dorazí odkaz na zajímavé stránky z
krásnými inspiracemi a já neodolám. A zase začnu vymýšlet a zkoušet. A
následně zjišťovat že pro moje nové nápady není k sehnání materiál. Což mne tak
trochu irituje protože jsem poslala ukázku onomu velmi zajímavému potencionálnímu
zájemci to jest zástupci firmy Vuitton. A teď se modlím že si to nevybere protože
jsem netušila že sehnat tady v látkách materiál podobný tomu který jsem použila
je zhola nemožné .... a popravdě i na netu na eshopech kde jsem se koukala
něco takového nemají .....

Tentokrát je moje inspirace trochu zámecká





A trochu divoká


Od předloňska jsem tu měla tuhle kouličku, před vánoci jsem jí dala jedné známé .....


...... a ta chtěla udělat srdíčko v podobném duchu


Jedna z členek Ženského klubu si přála spony .....


A v čem je tedy zakopaný pes? V tom, že té gobelínové potahovky mám jen kousek a nikde není
ke koupi. Dřív jich bylo v látkách kvanta a dneska ani ťuk. Takže bych chtěla poprosit jestli někomu
neleží zbytečně doma třeba nějaké zbytky podobných látek, případně nemáte známé nějaké krejčové
které šijou plesové šaty nebo třeba šijí pro taneční kroužky a mají zbytky saténů, moaré nebo
jiné takové slavnostnější látky jestli by jste se se mnou nepodělili. Když jsem se koukala po netu
většina těch eshopů prodává až od půl metru, a kupovat třeba tři čtyři barevnosti po půl metrech
je moc protože mě stačí klidně jen pás deset centi široký. Anebo právě nějaké ty zbytky.
Ještě mne napadlo zeptat se v čalounictví, ale ouha tady jsem na žádné nenarazila .....


47 komentářů:

  1. [1]: chá chá..... z tohodle čučkování určitě ze mě bude milionářka.... právě že mě taky ty gobelínovky strašně chytly ale je problém s tím takový matroš někde sehnat. já sama jsem měla pár kousků od paní která likvidovala krejčovství a poslala mi nějaké zbytky. Ležely mě tu od června až teď o shlédnutí inspirací jsem si řekla že to zkusím a strašně mne to nadchlo.....

    OdpovědětVymazat
  2. Luxusní výrobky pro luxusní firmu. To teda blahopřeju. Vendy, co se takhle podívat na net po švadlenách v okolí. Určitě se ještě šije ze saténu nebo jiných jemných látek. I svatební salóny potřebují šaty opravovat a nebo zase naopak vyřazují starší modely. Látka nemusí být nutně špatná na drobné výrobky.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: No hlavně pokud by si to objednali z tohodle tak je hned po luxusu protože bych to neměla. první co bylo že jsem se ptala v krejčovství na zbytky ale odbyli mě že to všechno spotřebujou a když jim něco zbyde že z toho dělají doplňky a ozdoby. A navíc zakázkové krejčovství zmizelo z města stejně jak to čalounictví. Po všem takovém jsem koukala hned jak jsem s tímhle začala.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Dneska jsem objevila na netu krásný brokáty, podobný vzor ale od půl metru za 190 Kč. A když bych chtěla víc barev tak si vezmi kolik do toho dám a co s tím když to tu zůstane.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Našla jsem takový obchůdek, kde prodávají věcičky pro patchwork. Těch obchůdků je určitě na netu více a prodávají po malých kouscích.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Už mám uloženo, vypadá to docela zajímavě. Ale to co mám za představu tam není. To je vždycky tak. Člověk si něco vymyslí, má to pžřed očima ale sehnat to je o dost horší než to vymyslet

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé nápady, Vendy, a tvoje výrobky jsou opravdu luxusní.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: To bys byla moc hodná! Mě se na fb vnucovala přímo jedna ženská, že šije pro taneční skupiny kostými na závody a že má spousty zbytků a že mi pošle. Nakonec se na mě vykašlala a dělala mrtvýho brouka. I co se týče zaplacení kouličky kterou si objednala. Pořád se vymlouvala na všechno možný až když jsem pohrozila že to napíšu veřejně že nechce zaplatit tak se uráčila. Samozřejmě že ty látky neposlala ani náhodou

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Moc si od toho neslibuj, Vendy, vůbec netuším, jestli sestra nějaké zbytky má. Co nejdřív dám vědět.

    OdpovědětVymazat
  10. Ááááách, Vendy, držím pěsti, ať něco seženeš!

    OdpovědětVymazat
  11. signoraa3/2/15 14:56

    Nejprve tě musím pochválit a současně i smeknout, protože je to nádhera.

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné Vendy, u mě vede srdíčko   

    OdpovědětVymazat
  13. Na Fléru jsem něco našla, ale odkazy hupsly do spamu   

    OdpovědětVymazat
  14. Ty jsi opravdová šikulka.

    OdpovědětVymazat
  15. Ta divočina je fakt divočina!

    OdpovědětVymazat
  16. Nádhera... A ta geometrie....

    OdpovědětVymazat
  17. Jedna věc krásnější než druhá.Jsi šikulka   

    OdpovědětVymazat
  18. Tedy, to je luxusní. Máš úplně zlatý ručičky. Já bohužel takovéhle látky doma nemám, ale napadá mi, že jsem viděla u rákosníků všelijaké takové saténové dečky, možná kdybys taky koukla u nich, že bys něco příhodného našla...

    OdpovědětVymazat
  19. Vendy, odpusť mi to, ale: CO TO JE? Je to krásný a jsi šikovná, že to dokážeš vyrobit! Ale já si pořád nejsem jistá, co jsou ta vajíčka nahoře? Prostě jen tak dekorace, se kterou si každý může poradit, jak chce? Nebo vysloveně vánoční "kouličky"?  

    OdpovědětVymazat
  20. To je nádhera, nemám slov, je to kouzelné...

    OdpovědětVymazat
  21. [21]: Nosnou kostrou jsou polystyrénové tvary. Kouličky, srdíčka, zvonky, vajíčka, věnečky ..... je toho hodně.

    OdpovědětVymazat
  22. [20]: Jednoduše to jsou dekorace. Vánoční, velikonoční, jen tak pro radost, jako dárek ..... jak prostě chceš. A hlavně to tvoření je skvělej relax kterej ti dá na chvíli zapomenout na problémy všedního dne. A když pak vidíš jak to někomu udělá radost je v tom určitá satisfakce. Ovšem když si to někdo objedná a zaplatí tak je ta radost ještě o něco větší .... takže kolem a kolem, jsou blbůstky pro zlepšení nálady ..... nebo prozaičtěji lapače prachu        . To je na každém jak to bere.

    OdpovědětVymazat
  23. [14]: Už jsem koukala, jsou tam zajímavé věci. Děkuju. Já na Fléru ani nejsem ani tam moc nechodím. Vím že ty ano....

    OdpovědětVymazat
  24. [16]: Tak napadlo mne udělat něco modernějšího, ne úplně klasického. Ale ty gobelínky mě taky učarovaly.....

    OdpovědětVymazat
  25. [24]: Tak doufám, že nám ukážeš víc ze svý tvorby!

    OdpovědětVymazat
  26. [28]: Milá zlatá, podívej se do rubriky Inspirace povšechné

    OdpovědětVymazat
  27. [29]: Dobře, dobře, skapala jsem jako ta kapka! Ta jsem si tady pozotvírala celou tu rubriku a sekl se mi z toho na chvíli prohlížeč Projdu to. Jsi fakt šikovná!

    OdpovědětVymazat
  28. Paráda! Jsi šikovná, máš fantazii a nejvíc se mi líbí ty zámecké..:).

    OdpovědětVymazat
  29. Před chvílí jsem mluvila se ségrou. Slíbila, že se po něčem podívá. Ukážu jí tvoje výrobky, aby měla představu, po čem se pídit.

    OdpovědětVymazat
  30. [34]: Zatím nemáš za co.

    OdpovědětVymazat
  31. Ségra byla z tvých výrobků u vytržení, strašně se jí líbily, takže bude hledat ještě usilovněji.

    OdpovědětVymazat
  32. [36]: Koukám zaúkolovaná celá rodina . Vzala jsi to zgruntu!

    OdpovědětVymazat
  33. [26]: Dnes jsem se k těm krabicím s látkami nedostala, měla jsem úřední den - finančák, zdravotní pojišt'ovnu, pak jsem se stavila v bývalé práci. A den je v čudu.

    OdpovědětVymazat
  34. Máš skutečný talent VendyW.

    OdpovědětVymazat
  35. Tak jsem prošla celou tu kategorii, kde máš tyhle krásy, a musím říct, že jsem fakt nadšená. Nikdy jsem to naživo neviděla, ale spoustu věcí se mi fakt moc líbí. Ještě mám otevřenej druhej blog a chystám se projít úplně všechny příspěvky.

    OdpovědětVymazat
  36. [41]: Foto věnce nemám, dcera ho nenafotila. Ručníma pracema se nedá uživit ani náhodou, naopak je to sice krásný ale nákladný koníček. Tedy pokud se musí kupovat mašle v galanterii. Už jsem se naučila při velkých zakázkách nakupovat v eshopech ale i tak to pořád je všechno podhodnocené. No vidíš, a i tyhle ceny se zdají být mnoha lidem hodně vysoké. Jen málo kdo se neptá na cenu ale prostě si objedná a basta. Mít možnost prodávat do zahraničí bylo by to o dost lepší, tam je vztah k ručním pracem trochu jiný než tady u nás a navíc platí mnoho vyvolených málo povolaných. Ti kteří dělají jen jednoduché věci za pár kaček (nepokryje to ani třetinu nákladů) prostě ty kdo mají věci složitější naprosto zazdí. Když napíšu cenu tak klasická odpověď je: Ale já to viděla tam a tam za tolik a tolik. A to vaše je strašně drahé .... v několika případech mi byl poslán odkaz aby se podívala jak moc jsem předražená. No a tam byla malá šesticentimetrová kulička s třema řadama toho nejzákladnějšího vzoru těmi nejobyčejnějšími stuhami. Proti tomu prostě nemáš argument i kdybys stokrát chtěla.

    OdpovědětVymazat
  37. No Vendulko, klobouk dolů. Opravdu krásné kousky, zámecké ozdoby jsou velmi krásné, nešlo by takto nějak vytvořit třeba i krabičky - šperkovnice? (nevím jak třeba s polystyrénem, ale to by se dalo nějak obejít?).

    OdpovědětVymazat
  38. Myslím, že problém je v tom, že dřív se hodně šilo doma. A tak dneska spousta z těch úžasných věcí v galanteriích není. My jsme na kostými na hrad taky scháněli látky a byl to boj... pomohl eshop, ale my brali na šaty, takže větší množství... bohužel nemám asi nikoho známého, kdo by mohl mít zbytky, ale náhoda je blbec. Takže kdyby něco, vzpomenu si. P

    OdpovědětVymazat
  39. [45]: To mi povídej. Měla jsem doma zbytků spousty protože jsem taky šila, ale tyhle látky byly naprosto normálně v obchodě v různých barevnostech a vzorech. Vždycky se mi líbily a já je okukovala a pokukovala po nich

    OdpovědětVymazat
  40. Tvoje ozdoby působí luxusním dojmem.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....