02 února 2015

Kapička .....





23 komentářů:

  1. signoraa2/2/15 15:46

    Kdo umí, ten umí.

    OdpovědětVymazat
  2. Kapička je booožíííí!

    OdpovědětVymazat
  3. VELMI pěkná a zajímavá fotka, Vendí..:). Makro kroužky v akci, nebo foceno bez nich? :)

    OdpovědětVymazat
  4. [5]: kdepak, ta je jeste z lonska

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Tak je velmi pěkná - líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Fredy Kruger2/2/15 22:02

    " Sem s pivem !!"

    OdpovědětVymazat
  7. Kapička se ti povedla, Vendy, je krásná!

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Však já vím proč nechodím do hospody a nepiju pivo!   

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Ne, ne to je ještě normálně a velký výřez. Naštěstí bylo dobře zaostřeno a kvalita taky dobrá tak se to dalo. Ostatně mám ji vlastně i celou protože tam docela zajímavě v pozadí načuhovalo sluníčko tak sem taky přijde. Stejně nemám zatím nic nového nafoceného ....

    OdpovědětVymazat
  10. [3]: Vyjímečně se zadařilo

    OdpovědětVymazat
  11. Co na to říct jiného,než že je to krásné a zajímavé   

    OdpovědětVymazat
  12. Jéé, to je hezká H2O bradavka s krásným tetováním!

    OdpovědětVymazat
  13. Kapka vypadá jako skleněná ozdobná miska. Moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: No, když koukám na ten tvar tak tam vidím celé krásně tvarované ňadro, nejen tu H2O bradavku.....

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: To já taky, ale chtěla jsem zachovat velikostní poměr

    OdpovědětVymazat
  16. Je to tvůj úlovek? Je nádherný, tohle vždycky obdivuji.

    OdpovědětVymazat
  17. [20]: Můj úlovek na mnou vypěstované růži   

    OdpovědětVymazat
  18. jedním slovem luxusní

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....