04 února 2015

Čokoláda .......






20 komentářů:

  1. [3]: Krásná barva, je to jako ze sametu..:).

    OdpovědětVymazat
  2. [4]: Když na ní nesvítí sluníčko tak má opravdu barvu čokolády a i po čokoládě voní

    OdpovědětVymazat
  3. Po přečtení názvu jsem začala polykat, Vendy, ale kytka je tak krásná, že mi vůbec nevadí, že není čokoládová.   

    OdpovědětVymazat
  4. [7]: No jo, bohužel se nadá přenést na blog vůně. Čokoládová.

    OdpovědětVymazat
  5. [8]: Tu já si klidně domyslím, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jsem si říkal,co chceš fotit na čokoládě,ale tohle mě nenapadlo

    OdpovědětVymazat
  7. Tuhle čokoládu neznám, ale vypadá opravdu krásně

    OdpovědětVymazat
  8. [14]: Ta kytička se jmenuje Krásenka tmavočervená, je to trvalka a opravdu hodně vytrvalá v květu protože ještě v prosinci kvetla, měla jsem tady fotku jejího ojíněného květu. Jinak jsem jí koupila v květináči na vietnamské květinové tržnici kterých je v pohraničí napráskáno a to jmenovitě v Jiřetíně u Krásné Lípy. Můžu ti říct že ty tržnice mne tam dokonale umrtvily. Jak výběrem tak cenami. Já tam nechala za šest všelijakých kytek 480 Kč a to jen jedna z nich by se tady ve vnitrozemí v květinářství koupiula za 350 Kč (beru ceny třebovské). A jak jsem teď zjistila ten zloděj Bakker chce za tři sazeničky 399 Kč !!!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. [13]: No a zrovna téma Čokoláda a káva je teď Téma měsíce v jedné fotoskupině na Fb..... i když tam už přispívám minimálně spíš se tam jen kochám nad tím na co nemám.....

    OdpovědětVymazat
  10. Haha, ja som čakala skutočnú čokoládu , neva, i tak krásna fotka

    OdpovědětVymazat
  11. hm.....zajímavá čokoládu, tu jsem ještě neochutnala

    OdpovědětVymazat
  12. Asi jsem trochu natvrdlá, ale tentokrát žádnou spojitost s čokoládou nevidím.

    OdpovědětVymazat
  13. [19]: Správně ..... nejsi natvrdlá. Ta spojitost bývá v barvě (normálně když na ten květ nesvítí sluníčko je tmavě hnědý) ale hlavně ve vůni. Ta je bohužel blogem nepřenosná. Ale jseš jediná kdo tu (ne)spojitost okomentoval a vlastně si jí všiml

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....