05 února 2015

Slunečné ......



14 komentářů:

  1. Protože nemám ucelenější fotky na článek a pak nemám nějak vůbec na nic náladu. Už přes měsíc v noci strachy nespím protože se mi o to stará nemocnej Bobeš takže za tu dobu moje IQ kleslo hodně hluboko....

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Vendy, Bobeš pořád marodí, to je mi líto Nedivím se, že nemáš náladu, to člověka potrápí. Přeju mu, aby to všechno ustál a byl zase zdravý jako dříve

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásná fotka, Vendy. Rákosí (nebo tráva) vypadá jako zlaté pruty a sluníčko má nádherné paprsky.

    OdpovědětVymazat
  4. Už aby to tu bylo zase.Mě ta zima nebaví

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: S Bobšem se to nelepší?

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná, zajímavě prosvětlená.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Jak v čem.... ovšem konečně po měsíci a půl a deseti tisících v háji a desítkách návštěv u veta z tápáním a zkoušením konečně víme co to způsobuje. není to moc dobrá věc, ale doufejme že se s tím alespoň částečně bude moc dát něco dělat.....

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Dneska ráno jsem šla vypustit Krakeny na zahradu a málem jsem se při nadechnutí zalkla. Já si vyrazila jen v pyžamu a přes to fleesku a ono bylo kurva -10°C ! Zajela jsem do baráku jak střela se hned oblíct.....

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Možná si vzpomebeš že tahle fotka tu už jednou byla, a tuším že přímo ty jsi k ní tenkrát psala koment že by bylo možná ještě lepší udělat ořez tak aby nebyla vidět ta prkna zábradlí na terase ale co nejvíc ta tráva. Tak jsem to udělala jak to nejvíc šlo a tohle je výsledek......

    OdpovědětVymazat
  10. vskutku, krása beze slov

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: K něčemu jsem ti to asi psala, už si nevzpomínám přesně, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  12. Vendy, to je krásně nasvícené. Trávě to v protisvětle sluší.

    OdpovědětVymazat
  13. Z obrázku krásně vyzařuje teplo.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....