14 února 2015

Listy a plody .....



Po půlce čvrtka a celém pátku, kdy jsem si zakládala
na internetu stránku v podobě webového katalogu mých výrobků, a výsledek
mého snažení můžete vidět když si kliknete v záhlaví na odkaz Creative Ribbons, se opět
vracím na blog s předposledním článkem detailů z přírody nafocených při poslední procházce.
Takže po ledových fotkách z potoka, pro změnu trochu detailíků listů a plodů které jsem
cestou potkala ....


Opět jsem zkoušela jak blízko se dostanu s přibližovacím sklem















Fotit makro ve větru si vyberu akorát já .....



No a neodpustím si svou oblíbenou hrátku. Tenhle efekt mě fakt hodně baví.



35 komentářů:

  1. Gratulujem k WEB HOoepage, dobre to posobi. (Dcera ma tiez jednu a JEDNA pacientka sa prihlasila a zase odhlasila, hm...dobre, ma ju len tyzden, mozno sa to rozbehne.) Pekny cas a pohodu.

    OdpovědětVymazat
  2. [3]: Já to dělala kvůli tomu že nikde nemám uceleně a přitom v kategoriích rozdělené věci. A když někdo chce po mě přehled co dělám tak jsem ho musela odkazovat na chaotické stránky na Fb nebo na bývalý blog kde to taky není moc přehledné. Nic moc si od toho jinak neslibuju.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Dcera měla nasušeno, byly jsme spolu u ní v Litomyšli. Já neměla. Tak asi až letos

    OdpovědětVymazat
  4. Katalog je úžasný, Vendy!!!

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Víš co, ono celou dobu byl klid ale jen jsem chtěla vyfotit ty olšový šištice tak začalo a už nepřestalo....

    OdpovědětVymazat
  6. [8]: No jo, to znám taky, dřív jsem zuřila, ale teď už se nevzrušuju.   

    OdpovědětVymazat
  7. Super a je to poznat, že používáš jiná sklíčka. Nějak nám rosteš holka. Opět potvrzuješ, že umění fotografovat je hooodně spjaté s vybavením fotografa.

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: FB je pre mňa "španielska dedina", resp. ako hovoria Nemci "böhmisches(!) Dorf"! Neviem s tým nič poriadne začať, pomaly tak, ako s blogom. Prečo Ťa to zase zablo(g)kovalo, je mi záhadou. Ja som to určite nebol, idem hladať nápravu.

    OdpovědětVymazat
  9. [12]: Jak sám zjistíš povedlo se

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Pro mě je důležité že to nemusím nahánět výřezem, tudíž že kvalita je o hodně lepší. Tak s klasickým makroobjektivem by to bylo ještě asi něco jiného ale mě zatím tohle vyhovuje protože strčím do kapsy pár kroužků a přidávám si podle potřeby.....

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky Určitě se kouknu i na další. Chtěla bych poděkovat za milý komentář a za to, že jste napsala o zkušenosti s anorexií u dcery. Jsem ráda, že se z toho dostala. Já jsem na tom už byla taky dobře, ale když jsem trochu zhubla kvůli stresu, tak jsem se toho zase chytla a řeším to. Ale budu se snažit své myšlení změnit. Nechci být znovu nemocná.

    OdpovědětVymazat
  12. Vendy, jsi hotová malířka! Co dokážeš se suchým listem, je úplná poezie

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotky. A musím moc pochválit stránky s katalogem tvých výrobků. Je to moc hezky a přehledně zpracované a tvé výrobky jsou naprosto parádní. Je dobře, žes pro ně vytvořila vlastní web!

    OdpovědětVymazat
  14. [17]: Dík, potřebovala jsem to nějak sjednotit a zpřehlednit!

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: Vendy, jaký průměr závitu mají ty tvoje kroužky?

    OdpovědětVymazat
  16. [19]: Já mám závit 52 mm.

    OdpovědětVymazat
  17. to je super, já už jsem se po nich dívala. v nejhorším mám i redukci na 55 mm. Ale viděla jsem všude jen jeden a nebyly tam nějaké dioptrie. Mohla bys mi na mejl poslat název? Já jsem našla HOYA HMC 52 mm, takové značky mám i UV filtr. Některé popisy produktů stojí za dvě věci.

    OdpovědětVymazat
  18. [21]: Tohle jsou de facto lupy. Nebo jako skla do brýlí, prostě něco na ten způsob. Ano, četla jsem v recenzích že to je to nejhorší co se na focení může pořídit. Já to vzala na zkoušku co to udělá. A vyhovuje mi to. Tady je odkaz na e shop kde jsem je koupila. http://fotovybaveni.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Moc díky. No právě já jsem si říkala, že to není tak drahé vybavení. Předsádky stojí více a já mám předsádku 58 a musím mít redukci a tak sundat filtr, našroubovat redukci a pak teprve předsádku. Když jsou ty sklíčka 52, tak nepotřebuju redukci. a jak říkáš, když to nebude vyhovovat, tak to není taková ztráta. Už jsem toho někdy promarnila více. moc se mi líbí tvé fotky, je to na nich vidět. ještě jednou díky.

    OdpovědětVymazat
  20. [23]: Nemáš zač! Podívej se co tam všechno je, s tím pánem je skvělá komunikace. Já mám už vybráno sadu ND filtrů a pak polarizák.

    OdpovědětVymazat
  21. MarijaKes15/2/15 21:42

    Polarizák je výborná věc. Krásně vykreslí barvy v obloze, duhu a prý dokonce vyčistí vodu a vidíš ryby.  Tak to jsem ještě tak nezkoušela. Ale nefunguje po a proti slunci. Vždy jen ve směru kolmo (nemusí být přímo pravý úhel) ke slunci. Jdu si to ještě projít. Jo ale vendy, důležitá věc, ty předsádky se šroubují na objektiv nikoli mezi tělo a objektiv že? protože to bych jinak mít nemohla. Ake logicky jsou před...tak před

    OdpovědětVymazat
  22. [25]:Sroubuji se na objektiv jako filtry.

    OdpovědětVymazat
  23. Moc pěkné, Vendí - povedené! :)

    OdpovědětVymazat
  24. O.K. Ukládám ještě tuhle novou stránku s tvými výrobky, abych se jednou, až po nich zatoužím, měla kam mrknout ;)

    OdpovědětVymazat
  25. Koukala jsem na ten katalog a opravdu smekám. Moje kolegyně si zkoušela touto technikou dělat na Velikonoce vajíčka a říkala, že je to děsná piplačka a že kdyby to chtěla dělat na zakázku, že by se lidi nedoplatili, kolik to zabere času.

    OdpovědětVymazat
  26. [30]: Žádné ruční práce se nedají napočítat za skutečnou cenu která odpovídá času a práci. Ale mě to chytilo a baví mě to. I když je to jen takové nárazové, vánoce - velikonoce. Lidi nejsou zas tak zvyklí mít takovéhle dekorace i během roku. Já musím třeba mít věneček na dveřích v každou roční dobu. I některé kouličky, i když je jich opravdu jen pár mám pověšené. Já sama těch věcí mám doma jen pár.....

    OdpovědětVymazat
  27. [31]: To bez debat. Zvlášť, když jsme si všichni zvykli na levné a ne vždy úplně kýčovité věci z Číny.

    OdpovědětVymazat
  28. [32]: Bohužel kýče od Vietnamců už stačily dokonale zkazit vkus mnoha lidí ..... včetně toho že stojej pár šupů.

    OdpovědětVymazat
  29. Bavilo mě to celé, potěšila jsem se krásou, příroda zkrátka nikdy nezklame a zvlášť zachycená šikovnou fotografkou.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....