12 února 2015

Ledové květy .....




Na potoce jsem krom těch krajkových ledových
ozdob objevila i něco co zdálky vypadalo jak rozkvetlé květy. Když jsem přišla
blíž, zjistila jsem že to opravdu květy jsou, ale ledové. Na travách a listech rostlin
ve vodě které čněly nad hladinu vytvořil mráz ledové květy a lemy.
Jemné a něžné, jak jen květy dovedou být a je jedno jestli jsou ledové či pravé ......





Květ pravý a květy ledové



A víc zblízka, tady už pomohlo dobře zvětšovadlo. A nemusela jsem ani kvůli tomu lét do vody .....
Jen mi dělalo problém bez brýlí fotit přes displej. Tak jsem to spíš mačkala odhadem když mi foťák
pípnul že zaostřil .




36 komentářů:

  1. Nádhera, až přemýšlím jaké květy jsou hezčí jestli ty pravé nebo až v zimě ty ledové...

    OdpovědětVymazat
  2. To je parádní, ledové květy jsou nádherné

    OdpovědětVymazat
  3. Hana Hávová12/2/15 14:44

    Nádhera, opravdu to vypadá jako květy. Jen ten pravý ( devětsil ? )On opravdu kvete ve vodě? Nebo to jen zaplavený břeh?

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Jo, jo.... už párkrát jsem takhle devětsil ve vodě nafotila. To je normálně koryto toho potoka.

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Možná ty opravdové mají delší trvání

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Taky mě překvapil, tak zatím bude ještě nějakej čas ve formě poupat ale jak se oteplí vezme to fofrem ke květu

    OdpovědětVymazat
  7. Ledové květy z větší dálky vypadají jako bílé modřence.

    OdpovědětVymazat
  8. Co na ty tvé fotky říct. Prostě krása

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera, jako z nějaké pohádky!

    OdpovědětVymazat
  10. No to je nádhera, už dlouho jsem nic takového neviděla. Letošní zima mně fakt štve.

    OdpovědětVymazat
  11. Kdo umí, ten umí a já jen koukám Nádherné fotky!

    OdpovědětVymazat
  12. Letos se dějí zvláštní věci, něco podobného jsem u nás vůbec neviděla.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to je fakt nádhera!!!

    OdpovědětVymazat
  14. To je úžasný, co dokáže mráz vytvořit.. Jako malá holka si vzpomínám na ledové květy, co se vytvořily na oknech zamrznutím, když máma vařila a sražená pára zmrzla mezi skly. Vždycky jsem na to ráda koukala, byly to nádherné ledové květy.

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: Takové jsem fotila naposledy předloni? na verandě chaty. Ale tady bývala těmi květy zarostlá třeba celá výloha u obchodu. To byla paráda!

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Děkuju! Musím zas k tobě na návštěvu, zapomínám, ostudně zapomínám na ty které nemám v odběrech.....

    OdpovědětVymazat
  17. [14]: Je pravda že jsem zatím na nic podobného za dobu co tu chodím a fotím nenarazila. Stejně jak dyž tu v pondělí tak chumelilo padaly jen takový zmrzlý tyčinky, něco podobného jaku ty ježaté na té větvičce.

    OdpovědětVymazat
  18. [13]: Tady je úsek potoka kde je jím zarostlé celé koryto. Když odkvete a vyrostou listy vypadá to jak lotosové houští. A to jím normálně teče voda.

    OdpovědětVymazat
  19. [12]: Však ty tvoje bývají také moc pěkné

    OdpovědětVymazat
  20. [11]: Já jsem naprosto spokojená, mě tahle zima nezima vyhovuje. Sníh a sluníčko už jsem si užila, ledovatou přírodu taky takže já jsem spokojená. Te´d už jen zas to teploučko a sluníčko

    OdpovědětVymazat
  21. Je to kouzelné co příroda někdy dokáže vytvořit :)

    OdpovědětVymazat
  22. Krása. Moc ráda podobné úkazy sleduju. Vždyky mě fascinuje, jak něco takového může je tak vzniknout.

    OdpovědětVymazat
  23. To fakt vypadá jako živé květy.

    OdpovědětVymazat
  24. to jsou dokonalé fotky miluji makro

    OdpovědětVymazat
  25. [28]: Devětsil lékařský

    OdpovědětVymazat
  26. Ledové květy jsou v kráse těm pravým velkou konkurencí a možná i déle vydrží.

    OdpovědětVymazat
  27. [30]: No vydrží do prvního sluníčka

    OdpovědětVymazat
  28. [19]: To musela být paráda, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  29. Na fotk cislo 6 vdim koziu hlavu, vlavo dole. Zase pekne fotky, ako vzdy. Omyl s Tvojim komentarom som napravil a Tvoj komentar sa mi velmi velmi pacil! Este raz pekny vikend

    OdpovědětVymazat
  30. Mrazivá krása. Královna Zima by plesala! Nádherné fotky. Až vyhraju jackpot, zasponzoruju ti tu výstavu. Fakt!

    OdpovědětVymazat
  31. [30]: Kdyby mi je někdo přinesl, to by byl mého srdce šampion! Ne, nejsem náročná.

    OdpovědětVymazat
  32. [34]: No aby ti něco zbylo, to už mám slíbený všechny možný objektivy, teď výstavu .... ..... ne, jsem ráda že se to líbí, alespoň takhle tady na blogu

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....