21 ledna 2015

Začíná desáté kolo hlasování .....



A já si vrním, já si rochním .....
Tentokrát se mi sešlo vcelku dost příspěvků a to jsem moc ráda. Je totiž hned hlasování
o hodně zajímavější a napínavější než když jsou příspěvky tři, nebo čtyři .....
A že se tentokrát zase sešly moc pěkné příspěvky jak z domova tak i ze světa.
A to díky opět se účastnícímu Milošovi a jednomu nováčkovi, blogerce Veki . Miloš psal že
se obává že v konkurenci lepších fotografů se ztratí ale já si nemyslím že by jsme
někdo z nás fotil na tak profesionální úrovni aby se toho musel obávat.
Už na začátku jsem říkala, že není nutné fotit profi fotky
protože o ně tak moc nejde, jde o ty stavby, o to proč nás zaujaly, co jsme schopni
o nich říct a hlavně, ukázat je ostatním .....

A tady jsou nominovaní :

Kostely

(VendyW)

(Sceneryphoto)

(JaAquarius)

(Frypat)

(MarijaKes)

(MishMash)

Kaple

(Veki)

Nějak jsem vypustila dny a tak začínáme o den později, ale snad to nebude zas tak vadit. Takže čtěte, prohlížejte a hlasujte ......

16 komentářů:

  1. Věru těžký výběr, ale nakonec jsem dal svůj hlas poslednímu soutěžícímu, hlavně kvůli interiéru.

    OdpovědětVymazat
  2. Dala jsem hlas Patrikovi a druhý dávám Veki, jestli to jde, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Jo, samozřejmě to platí pořád

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Máš dva hlasy jako každý. Jeden do ankety a pokud se ti líbí ještě nějaká stavba tak můžeš eště pro ní hlásnout v komentáři stylem Hlasuju pro ..... a jméno.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Fajn, jenom jsem se chtěla ujistit.

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsem skoro zapomněl, jak je tenhle blog designově šílenej :)

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Vy nám taky, šéfe! Tak je pravda že je už po vánocích takže hvězdičky jsou pasé, a na všechny kritiky kašlu.

    OdpovědětVymazat
  8. Opravdu se těžko vybírá. Hlásla jsem a druhý hlas dávám Novému městu nad Metují (4.)

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem dal hlas sedmičce a jako obyčejně omylem, protože jsem si spletl anketu s otevíráním článků. I když byl úplně pevní, který jsem chtěl otevřít, nakonec nelituji, je opravdu pěkný.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: No vidíš co dělám za blbosti! Hned to opravím

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: omlouvám se Městu

    OdpovědětVymazat
  12. To mám radost,že se sešlo zase více příspěvků. Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  13. Volila jsem dvojku, těžký výběr, jako vždy.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Patriku, teď jsi mě dostal, můžu se uchechtat a moc ti za tahle slova děkuji!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Ještě honem na poslední chvíli jsem jednomu kostelu klikla a ještě prosím o hlas pro Kaple sv. Barbory Grabštejn.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....