20 ledna 2015

Řeka v proudu času .....



Jak docházejí fotky a témata k focení,
navíc co si budeme povídat ani počasí nějak neláká k tomu někam vyrazit
musím vymýšlet co dělat. Buď se na čas odmlčet (jenže to nevydržím). Nebo
psát něco a nedávat k tomu fotky ( problém je v tom, že nějak psací múza
vzala roha) anebo začít prohrabávat archív a dát se do staré dobré berličky
to jest časosběrného výběru. Takže jsem zatím zvolila tuhle verzi. Je několik
míst které neopomenu povětšinou skoro při každé příležitosti vyfotit. A jedním
z nich, protože je zčásti nejmalebnějším zákoutím místní říčky, je i pohled
který vám představím v různých dobách. Tedy jak jsem zjistila když jsem
pátrala po všech galeriích i fotkách archivovaných, nejčastěji je foceno v
zimě a na podzim. Řazení je podle měsíců.


6.1.2015


12.1.2015
Trochu víc to vypadá jak řeka než jak větší potok ......


15.1.2014
Zhruba normální stav vody .....


7.2.2014
Mlha a zrovna to byl den blbec .....


15.2.2014
A zase ta mlha ......


1.3.2013
Přesvětlený, přepálený ale !!! ...... Sluníčko! ......


1.4. 2006
Tady pohled z jiného úhlu. Na mostek a za něj se prostě
při nejlepší vůli nedalo dostat. Tahle fotka je půjčená od syna


Velká prodleva v měsících a přesuneme se až do podzimu

7.10.2013

Jedna hrátková


16.10.2014
Pro změnu ..... mlha ....... zase


30.12.2014


Nejhezčí je tenhle záběr buď v mlze nebo s listím případně s velkou dávkou sněhu.
Není totiž vidět to bordeliště co máme přímo před okny ......
Tedy myslím ten rodinnej dům.

Pro příště musím najít jiná oblíbená. To zas bude fuška prohrabávat se tím množstvím fotek .....

25 komentářů:

  1. Stejně jsou ty zasněžené nejhezčí

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy výborný nápad vrátit se i ke starším fotkám. A oblíbené místo nebo jakékoli místo je pokaždé jiné, když ho navštívíš v různých obdobích. A nejednou se ze starších, nedávných fotek stanou archivní dokumenty, protože příroda už má úplně jiný ráz. Tu se vykácí kus lesa a na stráni rostou nové malé stromky, tu zase už přes ty vyrostlé nevidíš do krajiny, jako dřív. Sestavila jsi pěkný soubor fotek.

    OdpovědětVymazat
  3. To já dopadnu tak, že se odmlčím

    OdpovědětVymazat
  4. Zlatý archiv a dobrý nápad, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky. Prohrabala jsi se archivem báječně.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo, náhodou dobrej nápad udělat to takhle časosběrně. Nejvíc se mi líbí "den blbec", i když netuším, proč byl tak špatnej.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Protože jsme se krutě pohádaly s dcerou a čtrnáct dni spolu vůbec nekomunikovaly .....

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Z toho dne jsou všechny poslední články na blogu, krom toho motákového. Napadlo asi deset centi prašanu a byl nádhernej slunnej den takže se vydařilo a táhlo mě to ven.....

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Cha, a taky bych to mohla udělat to že bych napsala. "Koukněte se do Dandíkovi galerie, odkaz v menu a pohlížejte jak o život, je tam přes dvacet tisíc fotek tak si užijete" .... a nemusím nic vybírat   

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Aha, tak já zatím s matkou nekomunikuju čtyři dni, uvidíme, jestli tě předčím.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Jako matka doporučuju přestat.  Je to situace na palici a hodně to bolí. Ještě že už dcera tou dobou byla v novém bydlišti, ale i tak to bylo hodně zlé..... Pro obě.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Po mnoha předchozích pokusech, kdy jsem já byla ta, která přišla a začala něco řešit, to nehodlám stejně udělat i tentokrát. A ano, bolí to.

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Chápu .... někdy prostě přes to vlak nejede. A nejde to. I když dcera taky nakonec přiznala že to byla hlavně její vina a omluvila se ale je jasné že v některých případech to asi tak jednoznačné není.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Já už jsem se omlouvala tolikrát, i přestože vina byla na obou stranách, že už fakt nechci. Ale dík za tvůj názor :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné fotky, Vendí a moc se mi líbí, jak se řeka a její okolí mění s ročním obdobím..:). Nejvíc se mi líbí ty fotky s mlhou, řeka pak vypadá až tajemně..:). Vypadá to moc pěkně - máš stěští, já mám řeku daleko. Kousek mám jenom převaděč a na betonové strouze tedy fakt není nic k focení..;).

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: O.K. jen život je dost krátkej na to abychom ho promarňovali v žabomyších sporech. Ale beru to že někdy je to těžké a nejde to .....

    OdpovědětVymazat
  17. [15]: Pořád si říkám že si budu muset sednout na kolo a zajet na konec vsi kde je ta řeka ještě tajemnější a jsou tam krásné meandry, jenže ty jsou vidět když ještě není na stromech listí, z vrchu ze silnice. Ale asi to fakt už budu muset konečně udělat. Na jaře tam je krásně a možná tam objevím nová krásná zákoutí.

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: No já jsem si hned říkala, že mít tuhle možnost já, tak už tam někde šaškuju se stativem a fotím vodu na dlouhý čas! Tak to se moc těším na fotky, ta řeka vypadá opravdu moc pěkně - tak držím palčáky a přeju ti krásný záběry!   

    OdpovědětVymazat
  19. [9]: Tak to teda ne!   

    OdpovědětVymazat
  20. Časosběrné fotky mám ráda, stejná, ale pokaždé jiná. Dvakrát do stejné řeky nevstoupíš, a dvakrát stejnou řeku nevyfotíš.

    OdpovědětVymazat
  21. Krásný nápad, takto porovnat období na stejném místě. Už jsem to viděla i jinde a vždy je to moc zajímavé :).

    OdpovědětVymazat
  22. [21]: No je to spíš taková obezlička když není nic nafocené .....

    OdpovědětVymazat
  23. Pěkný výběr a porovnání proměn stejného místa.Ale nejvíc se mi líbí ty sněhové   

    OdpovědětVymazat
  24. Já to řeším odmlčením.

    OdpovědětVymazat
  25. [22]: Některé obezličky jsou šik. To přece vůbec nevadí, máš toho nafoceno dost a tady jsi fotky zajímavě seřadila.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....