22 ledna 2015

Maličké a levitující .....



19 komentářů:

  1. perličkový náhrdelník!

    OdpovědětVymazat
  2. Vážně, vypadají jako kdyby se vznášely v prostoru.

    OdpovědětVymazat
  3. To se ti povedlo jsi dobra   

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera.Připomíná mi to jaro, ranní rosu .

    OdpovědětVymazat
  5. [9]: No a vidíš, je to focené v říjnu

    OdpovědětVymazat
  6. [8]: To vzniklo vlastně docela náhodou, když jsem zkoušela všelijaké výřezy z fotek......

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný detail. Takové mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  8. Naprosto úchvatné to se ti tedy povedlo

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný klam, vypadá to, jako kdyby kapky padaly po obloukové dráze.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné perličky zachycené umělcem.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....