24 ledna 2015

Přistávám ......





22 komentářů:

  1. Pěkné hladké přistání.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Archív bezeslovných. Jinak jsou to rackové ze Schönbrunnu u Neptunovi fontány

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Tady zatím svítí sluníčko ale je zimavo.

    OdpovědětVymazat
  4. Ráda pozoruji ptáky, cítím jejich volnost. A u moře mně přitahují racci s neustálým křikem, sedím na skalisku nebo na pláži  vnímám jejich pohyb a říkám si, co to vlastně říkají. Možná vyjadřují radost ze života. V duši mám klid a nejraději tam sedím sama, cítím dálky, líbilo by se mi tam žít, nejraději v Normandii. Cítím vůni sušících se rybářských sítí a je mi blaze.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Děkuju a i tobě hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Tak to jo, uvažovala jsem, kde jsi je fotila.

    OdpovědětVymazat
  7. Mě zaujala ta čára vlhké zdi. Zrovna jsem včera večer četla povídku o člověku, který měl ornitofobii. A při tom jsou ptáci tak krásní!

    OdpovědětVymazat
  8. To mi připomnělo, že u nás na potoku bývají divoké kachny. Jednou jsme stáli na zastávce a kolem nás nad cestou, docela nízko, proletěly tři kachny, ale nepokračovaly rovně ale zahnuly do vedlejší ulice krásně všechny tři Začala se smát celá zastávka, protože je všichni pozorovali, bylo to vážně vtipné Ten tvůj racek mi je připomněl =D Máš hezké záhlaví, Bobeš je krasavec

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Ono můžou být fóbie na krásný věci který jsou pro nás naprosto nepochopitelný .....

    OdpovědětVymazat
  10. a já myslel, že jsou to Švédi v Praze...

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Kdepak, to jsou Dolnorakušáci . Nebo Hornorakušáci? Já to pořád nějak nekapíruju   

    OdpovědětVymazat
  12. Nie je to náhodou nejaká "dróne". To je teraz moderné! Kde tam "racek"..

    OdpovědětVymazat
  13. O to se vždy snažím, ale ne vždy se zadaří. Pěkná fotka

    OdpovědětVymazat
  14. Hladké přistání na vodě, tak bych také chtěla přistávat.

    OdpovědětVymazat
  15. krásné, závidím jim tu jejich volnost, ale samozřejmě jim to moc přeji

    OdpovědětVymazat
  16. Pěkné - taková fotky se mi zatím nepovedla...:).

    OdpovědětVymazat
  17. Zachytit ptáky v letu je docela nelehké. Ale zachytit ptáka při přistání, to už je pěkný úlovek!

    OdpovědětVymazat
  18. Myslím, že způsob přistávání od ptáků odkoukali konstruktéři letadel.

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: Tak neviděla jsem opravdu ptáka že by při přistání skončil v kotrmelcích

    OdpovědětVymazat
  20. [17]: Ještě raději bych měla jinak a jiné přistávající .....

    OdpovědětVymazat
  21. Archiv je skvělá věc, když není kam sáhnout.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....