26 ledna 2015

Cesta .......



Mezi další místa která ráda při procházkách cvaknu je
jeden úsek cesty pod stromy. Je to příjemné místo pod korunami stromů
lemované z jedné strany potokem. Původně jsem se domnívala že těch fotek mám víc
a asi jich i bylo, ale použila jsem jen některé a zbylé vymazala. Takže i datování je
jen u některých. I když tady spíš jde o roční období a jak v něm onen úsek vypadá.
Ač jsem hledala v galeriích na blogu nebo v archivovaných fotkách našla jsem jen
těhle pět obrázků ......



6.1.2015


16.1.2012


15.7.2011


Také nějaký letní měsíc rok asi 2014


14.10.2013


Další archivní bude cesta lesem na Mníšku .....

Co mne teď čeká je zkoušení pár věciček které jsem si objednala a to setu makropředsádek.
Jsou čtyři s různými dioptrickými hodnotami a tak jsem hodně zvědavá čeho se až dá dosáhnout.
Od velmi korektního prodejce fotopříslušenství s velmi dobrými cenami pokud si něco
potřebujete vyzkoušet dřív než do toho vrazíte tisíce. Už tam mám vyhlídnuté další věci
a tak až budou prašule tak si je objednám abych mohla pokračovat v dalších hrátkách .....

22 komentářů:

  1. První zasněžená cesta je úžasně romantická. Snímek má krásné světlo a tím i zabarvení.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: A to je ta zelená ještě vcelku kompaktní, ta nad ní je o dost horší. Ta taky ani na blogu nebyla.

    OdpovědětVymazat
  3. krásný kousek lesa. Mám také ráda tyhle cestičky. Hm, super, nevěděla jsem, že předsádky mají různé dioptrie. Těším se na fotky.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Je to set čtyř předsádek s +1, + 2, + 4 a + 10  dioptrií. Těch cest je tu neskutečné množství, některé nikam nevedou, jiné tě zavedou do zajímavých míst. Tenhle pohled je ze směru domů..... tady už havinkové moc dobře vědí že se jde dom, zvlášť po nějaké dlouhé tůře

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné fotky, Vendí - moc se mi líbí hned ta první, je to krásně zasněžené..:). A držím palce při dalších fotkách - ať se ti daří! .)

    OdpovědětVymazat
  6. Já chci už letní cestu!

    OdpovědětVymazat
  7. První foto  je krásný. U nás dnes konečně svítilo sluníčko, Konečně po těch dnech dešťů a šeredného počasí.

    OdpovědětVymazat
  8. Cesta je opěk pěkně zachycená, nejvíc se mi líbí ten první zasněžený obrázek. Možná proto, že sníh je dnes tak vzácný? Ale ne, spíš proto, že fotka je opravdu krásná.

    OdpovědětVymazat
  9. Fredy Kruger26/1/15 21:37

    "Před chvílí vyšel jsem cestičkou z Mníšku,

    OdpovědětVymazat
  10. Cesta s korunami stromů, které se proplétají a vytváří tunel, má poetické kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  11. I já se přidávám k těm, kterým se líbí nejvíc první snímek   

    OdpovědětVymazat
  12. Uz aby bola jar! Nas zase vcera zasyalo, v noci bol odmäk a teraz solia ulice, je to pekna sra..ce. Krasny den prajemà

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Dopufala jsem že to hnusný bílý, dle meteorologů, bude padat jen ve vyšších polohách. Ráno mne pohled z okna vyvedl z omylu. Naštěstí to je jen pár centi a počasí je jak na houpačce, chvíli sněží, chvíli jemně prší takže z toho asi taky budou pěkný srágory ......

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: Vzhledem k tomu že sníh nemusím já mám radši ty letní ....

    OdpovědětVymazat
  15. [10]: Tak tohle je jen taková max hodinová procházka. A když nefotím tak i kratší

    OdpovědětVymazat
  16. [9]: Cestička z Mníšku

    OdpovědětVymazat
  17. [8]: Došli a tak se dneska chystám začít zkoušet na orchiškám co mi kvetou .....

    OdpovědětVymazat
  18. [7]: Bohužel u nás sněží

    OdpovědětVymazat
  19. [6]: Zjistila jsem jednu zajímavou věc, že na všech fotkách které teď vybírám z archívu je nafocená nejvíc zima - podzim. Léto a jaro mi nějak vypadlo...... nevím proč ale ani v jednom z výběru není zastoupeno a když tak jen jedním snímečkem a to stejně zasněženým .....

    OdpovědětVymazat
  20. [5]: Doufám že bude, to se teprve pozná   

    OdpovědětVymazat
  21. Krásné porovnání. Já si teď užívám zimní cesty, protože jezdíme lyžovat.

    OdpovědětVymazat
  22. [21]: Tak když zimnbí jen pěšky. Lyžování je pro mne zcela neznámou veličinou   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....