27 ledna 2015

Cesta podruhé ......



Druhá z cest, nebo spíš část kterou neopomenu vyfotit
je kousek od naší chaty. Poprvé jsem ten úsek vyfotila v listopadu roku 2011,
kdy jsem využila spojení mlhy a východu sluníčka. Pak už jsem si ji fotila tu a tam .
Zjistila jsem při těch výběrech ale jednu věc a to, že vlastně všechna ta místa jsou
ponejvíc focená zima - podzim. Na jaře a v létě opravdu jen minimálně. Snad proto,
že podzim se svou barevnou škálou či tajemnými mlhami a zima s jiskřivým sněhem jsou
zajímavějšími na pohled.



24.1. 2014


Další mlžná ale nevím jestli zimní nebo předjarní


Vyjímečně léto


27.9.2013


6.11. 2011


Posledním výběrem budou pohledy na místní přehradu .....

18 komentářů:

  1. Pěkné mlhavé fotky. Víc se mi líbí letní cesta.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta poslední s mlhou je moc pěkná. Sice trochu studí, ale úplně si se tam dovedu představit včetně pocitů, který bych v lese měla.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky, moc se mi líbí ta poslední..:).

    OdpovědětVymazat
  4. Poslední fotka mě vtahuje do sebe, to tajemno, kam vede Mám moc ráda mlhu

    OdpovědětVymazat
  5. Když vidím tu zelenou, tak už se fakt těším na jaro Nejvíc se mi líbí ta poslední

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Krom Bobeše se jim daří skvěle ..... no budu si je zas muset vzít trochu na paškál

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotečky, pohlaď Bobeška, myslím na něj, už dlouho jsi nepsala jak mu je.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný výběr z tvého fotoarchivu. Ta poslední fotka je úplně snová.

    OdpovědětVymazat
  9. Poslední snímek je nejhezčí, ale líbí se mi i první a předposlední.

    OdpovědětVymazat
  10. Ta první fotka je mooooc pěkná.

    OdpovědětVymazat
  11. Sice nemám mlhu rád,ale ta v Tvém podání se mi moc líbí   

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: A já jsem zase kvůli ní ochotná vylézt i z baráku nebo chaty bez kafete a snídaně a vypravit se něco nafotit

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkné fotky. Mlha má taky své kouzlo. Hlavně na fotkách, když je mlha a vlezlá zima k tomu, tak to raději to kafe a teplo domova. Fotka nefotka.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak ta zářijová a listopadová mě oslovila nejvíce. To bude to sluníčko :).

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Tu poslední jsem měla jak na blogovém kalendáři tak na tom který jsem si ze svých fotek nechávala dělat. Mám jí hodně ráda.

    OdpovědětVymazat
  16. [16]:Taky se mi líbí nejvíce.

    OdpovědětVymazat
  17. Ta poslední se mi taky líbí nejvíce. Dnes ráno tu byla taky mlha,predevcírem bourka a zase sníh.Pocasí si delá co chce

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....