06 ledna 2015

Svatoštěpánský zahradní pelmel ......



Jestliže na Štědrý den to venku vypadalo na klasické jaro,
na Štěpána už se připoměla trochu paní Zima. Napadlo několik málo centi sněhu
ale i to stačilo udělat vánoční kulisu. Alespoň na ten poslední sváteční den. Oběhla
jsem zas zahradu a udělala pár výcvaků.











Když se tak na ty fotky koukám, připadají mi že jsou takové, no, jalové. Není v nich žádný nápad, čiší z nich že jsou focené jen proto aby bylo dát co na blog. Občas se mi tohle stane, že když zpětně koukám na některé fotky říkám si proč že vlastně vznikly. Ti z vás kdo fotíte to asi budete chápat ..... postě někdy je to takové možná na první pohled hezké, ale pro fotgrafy bezduché, bez nápadu a nálady.


15 komentářů:

  1. Se máš, Vendy, vyběhneš si na zahradu a nafotíš takové pěkné snímky.

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy tu zahradu Ti prostě závidím , vyběhneš ven a máš úžasný fotky, to já se musím zabalit do x-vrstev a většinou mě přemůže lenora a nejdu nikam, takže to jistí ateliérovky v teple Krásný den Ti přeju!

    OdpovědětVymazat
  3. signoraa6/1/15 17:00

    Fotky jsou krásné a určitě nejsou jalové. Je to kompozice dvou ročních období, která se na zahradě potkala. Poupě růže pocukrované sněhem, ledové krystalky na loňské trávě.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Tak je fakt že mě v dost případech zahrada zachrání!

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Bylo, fotoodpoledne

    OdpovědětVymazat
  6. První snímky se mi moc líbí,ale poslední dva mě přijdou takové smutné a studené

    OdpovědětVymazat
  7. Tie fotky sú veľmi detailné, a kvalitné, takže vidno, že sú fotené s kvalitným fotoaparátom (žeby zrkadlovkou?)

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: To je asi tím že jsem u nich použila jemně barevnou úpravu.

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Díky. Ano, mám zrcadlovku. Včera jsem si užívala nádherného slunečného dne. Tohle jsou dny kdy mám zimu i ráda. Jinak jí vůbec nemusím.

    OdpovědětVymazat
  10. Vendy, tohle jsou fotky, které zapůsobí i na jiné. Jsou to prima detaily a ta úprava má také cosi do sebe. Dělá z nich nevšední záležitost.

    OdpovědětVymazat
  11. Náhodou, ledové fotky jsou úžasné! Zimu nesnáším, ale nikdy nepřestanu žasnout, co zmrzlá voda dokáže vykouzlit .

    OdpovědětVymazat
  12. Wendy, máme to asi stejný. Někdy fotím fakt jen na blog, do alba si to nikdy nedám, ale baví mě to i tak ... A jinak, ty zamrzlé růže, až je mi jich líto, té jejich křehké krásy pod studenou krustou ...

    OdpovědětVymazat
  13. [5]: My ho měli včera.

    OdpovědětVymazat
  14. Ta růžička je nádherná!

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Když jsem jí hledala v úterý abych z ní sklepala sníh tak jsem je vůbec nenašla. Jestli tím jak namrzly a pak na ně napadl sníh se ulomily ty květy , nevím.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....