07 ledna 2015

Matěj modelem .....



Už jsem zmínila že jsme na štědrodenní procházku
vzaly Matěje aby se on prolítal a zbylí dva si od něj trochu oddechli.
Vždycky když ho vezmemven lítá jak pošuk a kolikrát je problém
krotit ho aby nevzal dráhu někam kam to nepotřebujeme.
I když tentokrát se vyjímečně choval vcelku poslušně.
Ale aby vlítnul do vody a vyválel se alespoň
symbolicky v blátě jsme mu stejně nezabránily. Sice jsme ho
včas odvolaly, samozřejmě přes jeho
naprosto nesouhlasný výraz jenže alespoň na kousek
vlízt musel.Našěstí ještě před tím jsme ho usadily na lavičku
kterou u takového příjemného potočního zákoutí zbudovala
nějaká dobrá duše z řad chatařů ......











13 komentářů:

  1. Pěkný chlupáček Lavička je taky zajímavá

    OdpovědětVymazat
  2. TO JE HEZKÉ.  Já mívám denyho jen na vodítku, protože procházet se chodí více psů a jelikož nejsem jeho panička,tak ne vždy poslechne. V pondělí jak nachumelilo, tak jsem se musela smát. Vracíme se domů a zdá se mi, že Deny silně kulhá, stále si chce něco kousat na pacce. Došli jsme do vchodu a já se rozesmála na celé kolo. Na každé tlapce měl rolničky, hromadu malých sněhových kouliček. Když jsem mu je sundavala, abychom neudělali dom akaluž, byly to docela ledovky a dolů šly špatně.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Však kdyby byl sníh a byl mokrý tak by taky tak Matěj vypadal. pro ten případ mají s Bobešem stejné šusťákové oblečky a kam se nedostane obleček tam jim packy vždycky natřu olejem aby se jim na nich ten sníh neusazoval. Docela to i pomáhá. Když je prašan tak to je vcelku v pohodě.

    OdpovědětVymazat
  4. 3. a 4. fotka jsou nějak upravené? Vypadají totiž naprosto skvěle a líbí se mi úplně nejvíc ... a Matěj samozřejmě taky.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky, moc mu to sluší.

    OdpovědětVymazat
  6. [4]:ano, jsou upravene filtrem Kino.V programu Photoscape. Ten jsem si hodne oblibila protoze se v nem fotky moc dobre upravuji. Jak v zakladu ( jas, doostreni, barvy) tak ma spousty ruznych filtru , moznost mnoha kolazi i moznost vytvaret slideshow.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkně Matěj pózoval, Vendy, ale je na něm vidět, že by raději lítal.

    OdpovědětVymazat
  8. Jejku, to je pěkný čoklík. Co to je za rasu? Ono totiž něco podobného vyrostlo i z naší Žoliny.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: To bylo inzerováno jako štěně dlouhosrstého jezevčíka, čistokrevného ale bez PP. Když nám paní předávala tuhle rozježenou stvůřičku tak mě hned bylo jasné že to asi tak úplně nebude. Já bych to tipovala  na jezevčík dlouhosrstý x jezevčík drsnosrstý ale někdy mi to přijde jasko že tam je ještě jork. Jedině co odpovídá pravdě je standart velikosti. Jezevčík dlouhosrstý králičí. Akorát to množství srsti na něm ho dělá větším. Ale jinak má pohyb naprosto výstavní, vydrží se koupat takže by z něj úžasnej výstavní pes bejt opravdu papírák.

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Však taky díky foťáku vznikly jen za pár vteřin kdy byl ochoten sedět a pak hups do bláta

    OdpovědětVymazat
  11. [3]: S tím olejem je to dobrý nápad. Obleček nemáme, kdysi o tom mladí uvažovali, ale pak nepořídili.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....