05 ledna 2015

Štědrodenní procházka .....



Mezi mým návratem domů z Vídně
a štědrým dnem jsem střídavě pekla co jsem zameškala, lítala s mužem a Bobešem k doktorovi,
a zase pekla, a připravovala všechno na Štědrovečerní večeři. Jelikož tu byla nečekaně i dcera
a jelikož byl Štědrý den zpočátku krásně slunečný, a já měla všechno s jednodenním předstihem
hotové vydaly jsme se na procházku. Vzaly jsme jen Matese aby se taky trochu prolítal
a ostatní si od něj doma trochu odpočinuli. Klasicky v okamžiku kdy jsme vylezly z domu
se začalo zatahovat a sluníčko se ukazovalo zpoza hradby mraků jen sporadicky.
Ovšem teplota + 6°C to vynahradila ....




To že je počasí v posledních měsících dost zblázněné dokazuje i to, že jsem na naší forsythii našla pár rozkvetlých květů i pár poupat. A to nebylo ještě všem štědrodenním překvapením v přírodě konec !



Štědrodenní jaro ..... tady ještě sluníčko svítilo ......


..... za to tady už dělalo drahoty



Lišejníky svítili na bezových keřích do dálky


Prosím, jedna vánoční pampeliška na konec .....


Procházka nebyla dlouhá a jako vždy když jdu s dcerou ani není moc obrázků. Povětšinou spíš
kafráme a řešíme nějaké životní kotrmelce či jinak rozmlouváme o nemrtelnosti chrousta .
Dneska jen pár dnípo těchto zcela jarních obrázcích to venku vypadá úplně jinak.
Venku mete sníh, fouká vítr a vůbec to vypadá jak v zimě.
Ale musím říct, že mě bylo podstatně sympatičtější tohle nafocené počasí ....

21 komentářů:

  1. [1]: Bylo to takové hodně protikladné. Na jedné straně vcelku ještě jasno a na druhé takovéhle mraky. I když aby vynikly ty paprsky trošku jsem obrázky ztmavila.

    OdpovědětVymazat
  2. U nás také stále kvetou sedmikrásky a petrklíče, asi jsou nějaké zmutované, protože kvetou celoročně.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Tak sedmikrásky kvetly pořád i tady, to už je taková klasika. Ale pampelišky a zlatice .....

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotky. Na Štědrý den bylo opravdu jarně. A už tu máme opět pořádnou nadílku.

    OdpovědětVymazat
  5. signoraa5/1/15 17:11

    Konečně jsem si našla chvíli, abych dohnala zmeškané. Krásné štědrodenní fotky. Mám také pocit, že se příroda totálně zbláznila, v půlce prosince jsem viděla na "Štrosmajráku" nakvetlý akát. Já na štědrý večer fotila kvetoucí růži.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: No já si stříhala na Štědrý den do vázy poupata od růží. Jedna krásně i vykvetla, ty ostatní tedy ne..... však v dalších fotkách mám zasněžený poupata na jedný mý popínavce

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné fotky..:). Přesně tohle jaro jsem fotila u nás 25.12. A navíc při podvečerním světle a fotky vypadají málem jako z léta..:). Ale druhý den (konečně) napadnul sníh..:).

    OdpovědětVymazat
  8. U nás tou dobou byly k vidění i fialky   

    OdpovědětVymazat
  9. Třetí a čtvrtá fotka jsou de luxe, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  10. Ani se ti nedivím, že se ti zamlouvalo to teplejší počasí. Kdyby nebylo potřeby odpočinku země, mohlo by tady klidně panvat celou zimu. Aspoň pro nás nelyžaře.

    OdpovědětVymazat
  11. [9]:Tak na ty jsem ani nekoukala tedy spíš ono nebylo na co koukat. Ty co mi rostou ve spárách jsem na podzim ostříhala a zbylé porůznu překážející vytrhala. Ale je fakt že vloni jsem je kvetoucí fotila někdy začátkem prosince.....

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Dneska je vyjímečně den kdy se mi zima i líbí. Napadlo a svítí sluníčko. Ale je taky pěkně studeně

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Jo, včera to byl hnus, dneska krása...

    OdpovědětVymazat
  14. [8]: Tady napadl včera, dneska do něj krásně svítí sluníčko. Ráno byla mlha jak hrom takže lítám po chvílích ven a fotím.

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: U nás je dneska mlhavo, bez sluníčka..Sice je trochu bílo, ale žádná sláva to není. Ale na horách je určině nádherně...:).

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: Tady je přímo ukázkový zimní den. Sluníčko, sníh a mráz!

    OdpovědětVymazat
  17. [15]: U nás je to stejné. Dneska je přesně taková zima, jaká má být. ☼

    OdpovědětVymazat
  18. Když to jen trochu jde, chodíme na Štědrý den také do přírody - táta je myslivec, tak pobere rodinu a psa a jde se dát zvířectvu něco na přilepšenou. Je to úžasný relax, člověk krásně "vysmrádne" a pak jak mu chutná, to se nedá ani říct! Jen fotit jsem zatím pokaždé nějak nesvedla, bo mě to ani nenapadlo

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: Tohle bylo čistě náhoda že přijela dcera která měla být původně v práci a že svítilo (alespoň) ze začátku sluníčko. Spíš chodím se psy na Silvestra odpoledne aby se pořádně utahali a pak moc nechtěli ven. I když téhle squadře rachot nevadí. V pohodě si couraj po zahradě a nějak to vůbec neřešej..... a foťák už je ke mě tak přirostlý že jdu ven bez něj jen málokdy.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....