14 ledna 2015

Na polích a v lese ......



...... sněhem se žene mráz.
Zimou se třese i zimostráz.
Nebyl tu však dlouho,
zmizel rychle a po něm nastal
zas tepla čas .....
Tak byl opravdu jen chvilku ale docela takový příjemný.
Nefoukalo, na sluníčku bylo přímo pohádkově, za to ve stínu už to bylo horší.
Ale bylo zase zajímavé pozorovat jak mráz ve stínu zabarvuje všechno do bleděmodra.
A ten jeden dník mi to ani nevadilo .....



Tady nahoře už ze stromů sníh sluníčko rozpustilo, ale jak jsem se vracela obloukem dolů, bylo ho na stromech dost.





U lesa už to vypadalo tak trochu jak na horách .....


..... víc .....


..... a víc ......


...... a ještě víc .....





Od tohoto bodu se budem nořit dolů do údolí kde to vypadalo na některých místech
opravdu jak v pohádce .....






9 komentářů:

  1. Moc krásné. Nemohu vybrat tu nejlepší fotku. Letos jsou to v nižších polohách vzácní snímky.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky. Nejvíc se mi líbí druhý snímek.

    OdpovědětVymazat
  3. nádhera, ta druhá fotka je úžasná já chci taky sních

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, takhle má vypadat správná zima. Ani se mi nechce věřit, že před pár dny opravdu byla.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jsem se přes Mňamky dostal zase k fotkám. A ztvrdnul tu tak dlouho, že musím zbytek prohlédnout příště! Jinak mocmoc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Nováček? Díky za pochvalu a jsem ráda že se líbí

    OdpovědětVymazat
  7. Tak takovou podívanou bych si nechal líbit! Jenže u nás je sníh vzácný a když už napadne,tak je z toho většinou hned břečka

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Tady to vydrží také jen chvíli, a takhle krásné to je většinou jen jeden den...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....