15 ledna 2015

Dolů do údolí ......



Od rozcestí které je vlastně takovým předělem
mezi tou částí procházky kdy se jde už jen z kopce nebo zase do kopce
se jde podél úzkého údolíčka v kterém teče stružka odvádějící vodu z
vodojemu z kterého je vedená voda do chatové oblasti. Ráda tudy chodím hlavně
v létě. Je tu příjemně, pesani se mohou napít co hrdlo ráčí a pak, občas se najde
i nějaká ta houbička protože vlhko se tu drží dlouho a tak mají i dobré podmínky.
Ale i v zimě jsou u inspirativní místa .... Navíc jak jsem scházela hlouběji do lesa
na stromech zase bylo sněhu víc a víc a některá místa byla opravdu jak z pohádky.


Co mne překvapilo je to že na osluněné suché cestě se tak daří sítině, trávě známé hlavně od vody
nebo z podmáčených luk.




A to už jsme zas dole, v údolí Skuhrovského (Srnovského) potoka











Doufám že to zvíře které se tu probořilo neskončilo na dně přehrady



Zvláštní stopy




Tady dole už byla pěkná zima, však taky tu chytal sníh krásnou namodralou barvu




A až nebude svítit sluníčko a bude hnusno, ukážu vám poslední obrázky z této procházky ....




14 komentářů:

  1. To je nádhera, jako v mrazíku Ty stopy jsou fakt zvláštní, třeba je někdo pozná, jsem zvědavá

    OdpovědětVymazat
  2. Zimní pohádka a u nás je jaro!!!   

    OdpovědětVymazat
  3. To je vážně jako v pohádce, Vendy, nádherné záběry!

    OdpovědětVymazat
  4. takove krasne pocasi mam moc rada, skoda ze v CR se zima moc nevydarila pekne fotografie

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Však byla jen dva dny a teď je to jaro taky

    OdpovědětVymazat
  6. Zima má na fotkách svoje kouzlo. Ale vím, že jakmile vyjde nad sněhem sluníčko, vždycky bojuju se správnou expozicí .

    OdpovědětVymazat
  7. No pááni .... sněhu jste měli opravdu požehnaně

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: A naprosto to stačilo!

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Já to skoro všechno fotila na prioritu clony. Pár na prioritu času a pár na automat. Vlstně poprvé, jinak jsem to většinou brala na automat šmahem.....

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné sněhánky. Líbí se mi stopy ve sněhu i jiskření a zavátý chodník mezi stromy.

    OdpovědětVymazat
  11. to je krása! já chci sníh!

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné snímky,jako z pohádky

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Jasně ! Jak mlátil berlou Mrazilkou do letu ...... vidíš, to mě nenapadlo

    OdpovědětVymazat
  14. Zajímavé stopy,co to jen mohlo být?

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....