16 ledna 2015

Dneska by to šlo ......




...... jo, jo. Dneska by to šlo. Konečně je zataženo, šedivo
a tak můžou přijít na řadu poslední snímky ze zasněžené procházky. Sluníčkové.
Přiznávám že dostal čip ve foťáku pěkně počudit když jsem to fotila, jenže když ono
mi to nedalo. Někde to sluníčko tak krásně načuhovalo skrz zasněžené větve jinde
se usadilo na větvi a z ní se smálo na půl lesa. Bylo malé i velké. Zvědavé
nebo jen si tak svítilo. A ve finále si ustlalo ve vodě ....


















31 komentářů:

  1. Nádherné hvězdičky. To umí asi jen zrcadlovka.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Mám dojem že se mi to podařilo párkrát i kompaktem na clonovej režim.....

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Musím to vyzkoušet. Díky.

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy, ty hvězdičky jsou úžasné, jenom tiše závidím

    OdpovědětVymazat
  5. Ha, tak to vyzkouším, ale dneska se mnou nemluví, ba ani na mne nejukna spoza mraků. Jenom jestli ono vté vodě, kde si ustlalo, nenastydlo!!

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou úžasné fotky, sluníčko a ty paprsky vypadají překrásně...

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Tak tady je taky zašedlo na nebi ....

    OdpovědětVymazat
  8. [5]:A hned překlepy....To je tím sluníčkem! Takže "nejukne" a "v té vodě".

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Čas od času takhle potrápím foťák ale občas se to vyplatí

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: V poho .... já to přečetla i tak a rozuměla tomu

    OdpovědětVymazat
  11. Sluníčková nádhera, jen kdyby bylo tak o dvacet stupňů víc a nebylo by většího štěstí .

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkně udělané fotky u vás je tolik sněhu kde to je? Měj se

    OdpovědětVymazat
  13. Fredy Kruger16/1/15 21:35

    " Je zataženo a šedivo,

    OdpovědětVymazat
  14. To se ti povedlo, Vendy, jedna fotka hezčí, než druhá.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Mě se líbí ta nad ní, vypadá to jako by se tam měla vylíhnout co chvíli nějaká víla. Znáš to jak je to ve filmech

    OdpovědětVymazat
  16. [12]: Bylo Evi, bylo ..... u České Třebové.

    OdpovědětVymazat
  17. [11]: Tak to bych se vůbec nezlobila .....

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné, zasněné. Ale já bych chtěla, aby už sluníčko vykouklo v plné kráse.

    OdpovědětVymazat
  19. [15]: No jo, máš pravdu.

    OdpovědětVymazat
  20. Taky se mi nejvíc líbí 6. zespodu, ale chtěla bych být vyfocená v popředí té 4. shora. Takovou fotku bych fakt chtěla. Moc krásný!

    OdpovědětVymazat
  21. [23]: Tak v tom ti díftko nepomůžu. Leda bys za slunného dne přijela do Třebové a vyšlapala si kopec do lesa a pak by se to dalo. I když nevím jak by to vyšlo i s postavou. To jsem vlastně nikdy nevyzkoušela. Spíš nebylo jak, povětšinou jsem v tom lese sama

    OdpovědětVymazat
  22. Tedy nejdříve jsem měla podezření, že ty hvězdičky jsou "dodělávané" v nějakém programu, ale chápu, že to tak asi není.

    OdpovědětVymazat
  23. [25]: Tak taky by se dalo, ale tyhle jsou opravdu pravé sluníčkové

    OdpovědětVymazat
  24. [24]: Kdybych se tam ochomýtala a svítilo sluníčko, ozvu se

    OdpovědětVymazat
  25. [27]: Beru na vědomí!   

    OdpovědětVymazat
  26. A Ty se ptáš proč sis koupila zrcadlovku? No přeci proto,aby jsi mohla pořídit takovéto krásné záběry! Kompaktem by se Ti to těžko podařilo. Paráda

    OdpovědětVymazat
  27. [29]: Asi ano . Ale jak začíním víc koukat po příslušenství tak jsem se už navnadila na ND filtry, polarizák a jak jsem koukala tak je v nabídce i STAR filtr. Ten dělá tyhle hvězdičky na lampách při nočním focení. A zítra už konečně přijdou ty makropředsádky. Jak já už se těším!

    OdpovědětVymazat
  28. Ta poslední je kouzelná.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....