13 ledna 2015

Namrzlé sušiny ......



Dneska vám ukážu jak krásně vypadaly sušiny
vyčnívající ze sněhové peřinky či čnící do výše mezi
kopřivami. I na nich si paní Příroda vyhrála a nasadila buď sněžné
čepičky nebo přímo celé krajkové kabátky.
Původně jsem chtěla dneska dát fotečky sluníčkové, ale jelikož je
sluníčko i venku, nechám si je na dni bez něj, aby alespoň na obrázcích
trochu zahřálo .....

















19 komentářů:

  1. parádní snímečky. Musíme si jich vážit. Už je zase bez sněhu a teplíčko. Byl krásný den, je vidět, jak jiskří sníh.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: jiskřil přímo parádně. Ovšem dnešní teplo a sluníčko je mi sympatičtější

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Dnes je tam opět jaro. Manžel šel na výlet a lákal mě, ale já jsem konečně dokončila likvidaci vánoční výzdoby a uklidila. Nyní mě trochu mrzí, že jsem ven nešla, ale budou i jiné dny....

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Sedím u otevřeného okna, svítí nádherně sluníčko a ozývá se tam úplně nové ptačí zpívání které nebylo slyšet. A musím říct že mi to vůbec, ale vůbec nevadí!Byť je půlka ledna....

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Taky si to říkám a zrovna my teď manžel povídá že jsem místo vaření měla jít na procházku. Jenže já nemám ráda když se musím čvachtat na osluněných cestách blátem a na zastíněných klouzat po ledu. To je tak akorát o to si někde zlomit nohu. Zvlášť když jsou v lese cesty rozrytý od toho jak se tam těžilo. To je samo o sobě o tlamu natož v takovéhle konstelaci .....

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Ano, těch negativ převládá. Až se začnou klubat sněženky a jiné kytičky, bude to veselejší.

    OdpovědětVymazat
  7. Ta poslední je skoro jako z nějaké pohádky!

    OdpovědětVymazat
  8. To je krása, Vendy! Sněhové čepičky a kabátky na sušinách vypadají kouzelně a jiskřící sníh je úžasný.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné. Mám pocit, že letos v zimě jsou to přímo raritní fotky. U nás byl sníh přesně 3 dny a to ještě jen tak jako. Když chci alespoň trochu sněhu (nechci ), tak musíme s Medvědem vyjet nahoru do lesů. Klubou se mi bohyšky, což mě poněkud znervozňuje

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Tak mě už se vyklubali krokusy, narcisy i tulipány tak před měsícem. Včera jsem to okukovala a začali se klubat i tam kde doposud ne ...... ale to jen proto že jsou pod bílým pískem a ten přeci jen ty paprsky odráží. Ale už začali i pod ním.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Jo, jo..... včera bylo nádherně. Seděla jsem na terase na sluníčku a lapala teplo jak ďas

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Ono bylo i tady. Krásné, teplé a sluníčkově jásavé lednové jaro.....

    OdpovědětVymazat
  13. Krása co dokáže mráz a jiskrný sníh, ty fotky jsou nádherné...

    OdpovědětVymazat
  14. Moc krásné. Ty velké bodláky každý podzim beru do vázy, vypadají nádherně v každé suché vazbě. Když byl ještě před pár lety trvalejší sníh, taky jsme je fotila. Byly jako malí ježečci zasypaní sněhem.

    OdpovědětVymazat
  15. Krása...povedené fotky :). U nás už není ani vločka. Divná zima...

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: Tady ze soboty na neděli nachumelilo ale bylo to strašně mokré takže jsem se bála co z toho ráno bude. Naštěstíé nebylo nic protože to ještě k ránu začalo tát. Teď tu jsou všude takový hnusný olezlý zbytky sněhu

    OdpovědětVymazat
  17. Všechny Tvoje námrazové snímky se mi moc líbí. Máš pro to úžasný cit   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....