01 prosince 2014

Vyhlášení výsledků osmého kola soutěže....


O den později, protože mi jde na chatě strašně
špatně net a čekaa jsem až budu nběkde kde je lepší signál tu
je vyhlášení výsledků osmého kola. Tentokrát bylo opravdu hodně vyrovnané
a došlo i ke shodě hlasů v obou kategoriích. Nebudu dál nic moc protahovat, abych to stihla
než mi dojde elektrika protože jsem si blb nevzala sebou nabíječku.....

Kategorie Kostely

1. místo
(VendyW)

Kategorie Kaple

1.místo
(Marijakes)

Ode dneška zase můžete posílat vaše příspěvky do kola devátého. Těším se na další zajímavé kostely a kostelíky a kapličky....

7 komentářů:

  1. Gratuluji vítězkám, ostatním zúčastněným také. Jen posílejte dále.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten čas tak letí, už zase další stavba na posílání. Děkuji za umístění všem hlasujícím a všem zúčastněním. Těším se na další kolo.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: No právě, na tomhle poznáš jak ten čas letí

    OdpovědětVymazat
  4. Vítězkám gratuluji a těším se na další kolo

    OdpovědětVymazat
  5. Tvůj seriál je bezvadný, vždy se těším na novou sbírku článků.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: naopak ! Hned v prvním kole tu byla Remešská katedrála a v jiném zas skalní kostel v Helsinkách. není to jen o českých kostelích ale o sakrálních stavbách které někoho něčím zaujaly a chtěl by s nimi seznámit i ostatní. Načíst toho taky moc nemusíš, dtačí jen pár údajů. Kdy vznikl, pokud se k němu váže nějaká zajímavost.... na to stačí teta WIKI .....

    OdpovědětVymazat
  7. Vendy, Maruško, blahopřeji k prvnímu  místu!!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....