29 listopadu 2014

Vy nás ale zásobujete paní......



..... Karfíková. Dovolila jsem si trochu zaparafrázovat větu z filmu Jáchyme, hoď ho do stroje.
Chvíli vás teď asi budu zásobovat, ale ne blázny anóbrž mými výrobky. Tak blíží se vánoce a tak se objeví tu a tam objednávka na nějaké ozdoby nebo věci co s vánoci souvisí. A když už mne to přestane bavit udělám si pro sebe a blízké nějakou tu sněhovou vločku nebo rovnou hvězdu ......
Dokonce i teď na chatu jsem si sebou něco vzala abych nezahálela a neztrácela čas. Ono se to nezdá ale vánoce se blíží mílovými kroky tak abych dostála svým slibům.

Nejdřív slíbené fotky ozdobeného stromku fialovými ozdobami z velké sady. Omlouvám se za kvalitu, paní mi to poslala mobilem.



A tohle už je druhá sada, zelenostříbrnobílá.


Tuhle hvězdu jsem dělala poprvé, ale musím říct že tedy práce s ní byla dost perná. Ale výsledek se mi zalíbil natolik že si jí nechám do okna ke mě do pokoje ......


...... a k ní tuhle sestřičku kouličku .......


...... i vločku .....


Dcera mi koupila stuhu která se jí líbila a já zkusila co a jak z ní půjde udělat


Vloni jsem dělala kamarádovi čertí pár a letos jsem konečně udělala kouli na kterou jsem myslela celou dobu a říkala si jak by ta kombinace vypadala. Červenočerná. A vznikla jedna čertovská .....


Dvě kouličky - sestřičky a vločka do vánoční výměny u Denisy. Tentokrát jsem použila stuhu od dcery na jinou techniku




A nakonec jedna vločka pro mamču


Pokud jste to vydrželi až sem vaši trpělivost obdivuju. A ještě projde zkouškou jednou ...... nejmíň .

29 komentářů:

  1. Střibrná kolekce je parádní.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná práce- dalo to určitě hodně práce, ale výsledek za to stojí. Jak děláš tu vločku, je jako živá...   

    OdpovědětVymazat
  3. Ty vločky jsou boží Kdo umí, umí ...

    OdpovědětVymazat
  4. připomíná to kovové až královské klenoty

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: To jsem objevila návod na YouTube a hrozně se mi zalíbila...... teď jich budu dělat devět. Tři bílostříbrné a šest v zelené kombinaci.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Ona ta stuha je taková kovově lesklá, jak chromová a právě proto se mi na tohle tvoření líbila.....

    OdpovědětVymazat
  7. Vendy, to je nádhera.Jsi mistr ve tvoření, krása. Vločky jsou úžasné

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: No mě úplně dostaly, dělala jsem je už v různých barevných kombinacích..... ale ta čistě stříbrná se mi asi líbí nejvíc

    OdpovědětVymazat
  9. Je to všechno moooooc kráááásné....jsi šikulka   

    OdpovědětVymazat
  10. Hmmm ... pěkné .... čertovská vede a za ní v závěsu koulička setřička světlá

    OdpovědětVymazat
  11. já bych se zase opakoval, jelikož to je taková krása,

    OdpovědětVymazat
  12. Moc krásné, obdivuju tvou trpělivost a zručnost. A závidím čas na vlastní tvorbu.

    OdpovědětVymazat
  13. No vidíš, nejdříve jsi měla strach, že nikdo o tvé výrobky nemá zájem, a teď by tě ruce utrhli....

    OdpovědětVymazat
  14. Nádhera, jako vždy. Jsi hotový patchworkový expert, ale pravý, nikoliv falešný!

    OdpovědětVymazat
  15. Dovolila jsem si stáhnout jeden tvůj obrázek do Kavárny prosincové, nevadí, že?

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Už je tam...další mohou vidět u tebe...

    OdpovědětVymazat
  17. a já jsem si dodneška myslela že jsem šikovná... ale tady mi fakt spadla brada!!! takže zahanbeně odcházím rozdýchat co neumím

    OdpovědětVymazat
  18. kouzelné věcičky. Jsi opravdu šikovná

    OdpovědětVymazat
  19. Paráda, Vendí! Je to nádherné...:).

    OdpovědětVymazat
  20. [18]: Já si myslím že to není nic až tak zas světoborného Určitě si nemyslím že bych byla nějakej nadprůměr mezi píchalkama

    OdpovědětVymazat
  21. Nevím,co napsat abych se neopakoval.Prostě jsi šikulka   

    OdpovědětVymazat
  22. Z té nádhery až oči přecházejí, Vendy!   

    OdpovědětVymazat
  23. [23]: Už si hoví u svých čertích kamarádů

    OdpovědětVymazat
  24. Přeji ti, abys měla hodně zakázek. Je to skutečně moc nádherné.

    OdpovědětVymazat
  25. Vendulko, zdá se mi to, nebo nám rosteš? Ta kolekce je naprosto úžasná - nebo spíš, ty kolekce jsou parádní. Vážně mi připadá, že už jsi o level výš, i když se tomu snad nedá věřit, líbí se mi výběr barevného ladění, stříbrná varianta, ale i červené barvy se zlatou. Je to krása - a zdá se, že jsou lidé opravdu spokojeni, to je nejlepší reklama, co můžeš mít.

    OdpovědětVymazat
  26. [25]: Akorát že nemám kvůli tomu moc věcí hotovejch doma. Tentokrát se ozvali někteří dost pozdě a tak fofruju a nemám čas na domácnost

    OdpovědětVymazat
  27. [26]: Tak za ten rok asi určitě to je lepší než na začátku. Přitom ještě mám tolik nápadů co vyzkoušet ale pak mi to tu zůstane. Už je na to dost dlouho.....Uvidím co příští rok, letos už se několik lidí ozvalo s tím že zas si na příští vánoce zas něco vezmou v jiných barevnostech. Ale ......

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....