19 listopadu 2014

Zásah do černého ......




Jaký byl váš pocit když jste viděli že je váš blog jako blog dne? Můj tedy moc příjemný, takže úterý je MOJE! HURÁ!!

24 komentářů:

  1. Protože jsem teoretický blogový analfabet, nevím, o čem to je

    OdpovědětVymazat
  2. Já myslím, že zaslouženě,Vendy, gratuluju

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Myslíš že nevíš kdy je tvůj blog jako blog dne? Tak se jukni na titulku blogu a uvidíš jak tam běhaj na každej den jeden blog. Takže jde o to že tejden tvůj blog lítá lidem na očích na titulce.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to mi nehrozí a ani bych o tom nevěděla, jsem hrozná, ale tohle a návštěvnost mi nějak unikají a si je to proto, že to nesleduji. Ale gratuluji ti, zasloužíš si to, Máš krásné stránečky.♥

    OdpovědětVymazat
  5. Velká gratulace. A já jsem si ani nevšimla. Jsem hrozná.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Já ani nevím jak vlastně ty blogy vybírají, jestli takhle prostě berou blog po blogu ze všech a postupně je uveřejňují, nebo jestli mají nějaká kritéria.... já tam zatím viděla dva známé blogy Mirkův (Clupmi) a Janinky (Mozkovna).

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Ono když se přihlašuješ tak musíš přes hlavní stránku a tohle je hned druhá věc která na tebe vyskočí

    OdpovědětVymazat
  8. Tý jo. Jako blog dne jsem nikdy nebyla - a přesto si dovedu představit tvou radost!

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Nebo sis nevšimla. Já to dlouhou dobu měla zablokovaný tyhle obrázkový hejble takže jsem to neviděla. Až zase po přeinstalování prohlížeče mi to tam zas skáče a já popravdě nevím jak jsem to blokovala.Nebo to je možná zas nějakou změnou na Blog. Prostě už mi strašej zas  jak reklamy tak tohle.....

    OdpovědětVymazat
  10. Přiznám se, že ani nevím, jestli jsem tam někdy byl, nesleduju to, ale každopádně gratuluju. Čeho jsem si všiml, když jsem byl třikrát mezi vybranými články na titulce; to mi zvýšilo návštěvnost asi 5x oproti normálnímu stavu.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Hele já mám dojem že se to nějak dramaticky nezvedlo. To víš to není jako když tě vpašuje Nejvyšší do svýho článku . Aby ti v jeden den vlítla skoro tisícovka lidí na blog . No vidíš, další meta. Dostat se do článku na titulce   

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Nápodobně, ty už sis tam taky poskákala

    OdpovědětVymazat
  13. Blahopřeji, Vendy. Věřím, že jsi měla radost.

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Tak já taky Ale nějak mne překvapilo že tentokrát od tebe nedošel žádný soutěžák......

    OdpovědětVymazat
  15. Jsem na tom stejně jako Katka Rozhodně moc blahopřeju!!!!!

    OdpovědětVymazat
  16. Rozhodně si to zasloužíš ! A samozřejmě moooooooooooc gratuluji

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: A já mooooooooc všem děkuju. I tobě

    OdpovědětVymazat
  18. Gratuluji a souhlasím s Tvými pocity, už jsem je totiž kdysi také zažila

    OdpovědětVymazat
  19. No všimla jsem si Dandíka, tak gratuluji.

    OdpovědětVymazat
  20. [16]: Mě to taky překvapilo, jenže nic nemám a nebylo kdy fotit. Omlouvám se a v příštím kole se budu víc snažit, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  21. [23]: Netěš se předčasně.   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....