17 listopadu 2014

Sice z mlhou, ale už veseleji ......


Že to jde v mlze i veseleji a ne jen
šedodepresivně jak minule dokazují ty dnešní obrázky. Zase pár krajinových
a pár detailíků. A tím se také rozloučíme se čtrnáctým listopadem a zatím i všemi fotkami,
nic dalšího nového zatím nemám. Budu muset zas zalovit v archivních vodách a vylovit něco co tu buď
nebylo ( toho tedy asi moc nebude) anebo vymyslet zas nějaký výběr ......




Jeden listový špíz .....








Poslední záblesky barvy





A tady je pro všechny rozluštění záhady Jaggerova jazyka Mrkající Smějící se. Takhle vypadá celé plodenství magnólie z kterého jsem vyřízla ten detail.

16 komentářů:

  1. Ten š=íz se povedl. Hned jak jsem lfotku uviděla, napadl mne tento pokrm. Moc moc se mi líbí fotka druhá pavučinka a první ze záblesků barev.

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní fotky, Vendí! :) Ten špíz je překrásný, jsi dobrá, že sis ho všimla, je to moc pěkná fotka..:).

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Nedalo si nevšimnout protože byl hned vedle mostku co vede přes řeku a je dost úzký tam je nutno koukat kam se šlape a ne se kochat okolím. Takže mi padl hned do oka

    OdpovědětVymazat
  4. Když tak koukám na Tvoje fotky,tak se mě i ten pozdní podzim začíná líbit

    OdpovědětVymazat
  5. Listový špíz je náramně vtipná fotka, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  6. Mlhu máte tedy fakt pěknou!

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: No jo, kdybych vstávala ještě dřív byla by ještě hustší. Ale zas by nevylejzalo sluníčko

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Kdybych si konečně vtloukla do hlavy že mám už k dispozici stativ tak by to bylo ještě o chlup lepší.....

    OdpovědětVymazat
  9. Pekne fotky. Niektori pavuci maju zrejme "motoricku neurozu", mocu sa s ich pavucinami k radosti fotografov. (Alebo to robia naschval pre nich?!?)

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Třeba to jsou pavouci - bohémové neuznávající pravidla kompozice. Třeba nějací pavoučí dadaisté

    OdpovědětVymazat
  11. Listový špíz vede na celé čáře.:)

    OdpovědětVymazat
  12. Sice s mlhou, ale už veseleji? Jak krásně se to Wendy čte!

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Veseleji jen na fotkách. Ve skutečnosti se zas stahují mraky. Pokolikáté už ....?

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Neboj, mraky rozežene sluníčko, vždycky to tak bylo, tak vydržať!!!

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Nerozeženou, už to je jisté.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....