19 listopadu 2014

Ještě naposled.....



Ještě jednou, naposled ….
Chci držet tvou dlaň ve své.
Ještě jednou, naposled….
Chci na sobě cítit pohled tvůj.
Ještě jednou, naposled ….
Ty při mně stůj!

Ještě jednou, naposled …..
Zlíbej mou tvář.
Ještě jednou, naposled…
Chci vidět v tvých očích zář.
Ještě jednou, naposled ….
Uzamkni mne v náruči.

Ještě jednou, naposled …
Chci cítit tvůj horký dech.
Ještě jednou, naposled ….
Šeptej že zůstáváš.
Ještě jednou, naposled…..
Než vypít budu muset ten jed.

Ještě jednou, naposled ….
Chci slyšet tlukot tvého srdce.
Ještě jednou, naposled ….
Chci okolo krku položit ti své ruce.
Ještě jednou, naposled ….
Než rozkočí se bolestí mé srdce.

Ještě jednou, naposled …..

34 komentářů:

  1. Díky za krásnou báseň. Ani nevíš, jak jsi pro mne trefila do černého. Dneska je to třináct měsíců, co jsem se musela rozloučit s mým drahouškem a dneska se mi zdál podobný sen. Nevstoupila jsi náhodou taky do mého snu? Přeji hezký a pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  2. Dojemné. Byla bych ráda, kdyby to nebylo "ze života." Mého ani tvého. Ale život se s nikým nemazlí...

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Ono někdy nebolí jen nevratný odchod někoho blízkého. Ani v tom nemusí být smrt. Ale jsem ráda že se líbí. Do snů se raději nikomu necpu.....

    OdpovědětVymazat
  4. [2]:Jenže někdy to tak je.....i když nejde nutně o nějakou tragedii. Ale někdy prostě něco končí dřív než by si člověk přál nebo chtěl....

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu hezká a povedená báseň.

    OdpovědětVymazat
  6. Doufám,že je to jen k tématu týdne, a ne opravdu. I když opravdově tato báseň zní...krásná a dovede chytit za srdce.

    OdpovědětVymazat
  7. [10]: Tak se podívej do rubriky Povídky, básně a jiné.....možná tam najdeš ještě nějakou která se ti bude líbit

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Hádej, smíš jednou

    OdpovědětVymazat
  9. Hezká báseň Wendy, nezakládá se ale na pravdě, jedině kdyby jsi si jí přála a to věřím, že ne!

    OdpovědětVymazat
  10. [12]: Radši ať nehádá, aby to zas vše nedopadlo jako s panem Pavlem K.!

    OdpovědětVymazat
  11. [13]: Tak to se máš, ale je to tak jak jsem psala Milošovi. Teprve pak jsem schopná něco ze sebe vysypat.....

    OdpovědětVymazat
  12. [15]: Takže kdyby jsi byla pořád smutná, stal by se z tebe Básník s velkým B? Hm...,to stojí za zamyšlení. Ale asi už by jsi ve smutku zase tak hezky nefotila, viď?

    OdpovědětVymazat
  13. [16]: Tak dá se to tak říct..... u bych možná fotila ještě líp

    OdpovědětVymazat
  14. VendyW, přeji ti, aby naposled bylo ještě mnohokrát.

    OdpovědětVymazat
  15. Ešte raz začínam a nie "naposled!" a zostávam stáť, aspoň chcem stáť.

    OdpovědětVymazat
  16. [19]: Mě by úplně stačilo kdyby tohle naposled nebylo a trvalo dál . Ale když si mám vybrat tak raději ty začátky než konce. I tobě hezký den

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: Tohle ani tak nemá souvislost s tím co se děje kolem, tohle je naposled které si nepřeju a nechci ho.

    OdpovědětVymazat
  18. Krásná báseň, i když hodně smutná, Vendy. Určitě jsi zase byla v nějakém zvláštním rozpoložení mysli. Nebo to smutné trvá? Soudím podle komentářů.

    OdpovědětVymazat
  19. [22]: Snažím se s něčím vyrovnat. Jo, je to něco dost pro mě bolavého a bude to trvat asi dlouho. Cítím se tak trochu jako kůň který měl pořád volnost a najednou mu spoutají nohy řemenem. Zůstane ve své ohradě ale nemůže už si volně běhat a jen kouká jak mu to co měl tak rád vzali.

    OdpovědětVymazat
  20. Takovou básničku může napsat jen zamilovaný poeta. ale zamilovaní jsem nebo jsem byli všihni a tak tu touhu známe. Moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  21. [14]:[12]: Raději nehádám. I když, jestli píšeš pod vlivem smutku, tak bych mohla hádat jen to jedno...

    OdpovědětVymazat
  22. [25]: Žádná tragedie ani smrt v tom  naštěstí není, to určitě ne. Osobně se mne to ale dotýká, to jo.

    OdpovědětVymazat
  23. [27]: Někdy věci které jiným přinášejí radost nezměrnou druhého bolí..... tak už to bývá

    OdpovědětVymazat
  24. [30]: Pak už nezbývá, než se umět upřímně radovat i z cizí radosti a adoptovat ji jako svou vlastní.

    OdpovědětVymazat
  25. [23]: Ach jo, život není jednoduchý! Tak ať to zvládneš!!!

    OdpovědětVymazat
  26. [32]: Zvládají to jiní, zvládnu to i já. Jsem holka šikovná

    OdpovědětVymazat
  27. [33]: O tom jsem nikdy ani v nejmenším nepochybovala, Vendy.   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....