20 listopadu 2014

Začíná osmé kolo hlasování .....


A zase tu máme dvacátý den měsíce a s ním další
představení soutěžních příspěvků. Jak to vypadá, ustálil se počet pravidelných pěti příspěvků na kolo
a pěti pravidelných přispěvovatelů. Tak můžu být jen ráda že ještě pořád jedem a že ještě pořád jsou
někteří ochotni přispívat. Ale byla bych samozřejmě raději kdyby se scházelo příspěvků víc. Aby se představilo
víc krásných a zajímavých staveb. A hlasování bylo napínavější ......

A kdo je tentokrát ve hře?

Kostely

(VendyW)

(Frypat)

(Kerria)

Kaple

(JaAquarius)

(Marijakes)

11 komentářů:

  1. Hmmm, tak jsem to nestihla, Vendy, což je mi líto. Nemám vyfocený žádný nový kostel a k fotkám z dřívějška jsem se nechtěla vracet.

    OdpovědětVymazat
  2. Bylo to hodně těžké vybírání. Také jsem jednou hlásla a druhý hlas dávám kapli sv. Ondřeje Hukvaldy.

    OdpovědětVymazat
  3. To je zase dilema,jak vybrat z tak zajímavých míst? Příspěvků je sice méně,ale zato moc pěkných

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Hani, mohla jsi dát odkaz i na starší článek. Já myslím, že to není nic proti pravidlům, pokud už v soutěži nebyl. Představil by se a vrátit se k dřívějšímu článku přece není špatné.

    OdpovědětVymazat
  5. Klik už jsem provedla než jsem valila do města, nyní ještě poprosím o hlas pro 3. Kostel Sv. Jakuba v Brně

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Já vím, Maruško, ale nějak se mi to nepozdávalo. Ani jsem vlastně nenašla vhodně nafocený objekt.

    OdpovědětVymazat
  7. Jééé, já jsem úplně zapomněla. Chtěla jsem představit ještě kostel u nás doma. Tak snad to stihnu v prosinci.

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mně všechno, protože v článcích jsou krásné fotografie, zajímavé informace a lze vlastně jen posuzovat, která stavba se mně líbí nejvíc, případně stavba a její zasazení do prostředí.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: I k tomu slouží tohle seznamování s památkami. Aby si člověk udělal určitý obrázek, určitý pohled na věc.....

    OdpovědětVymazat
  10. Z osobních důvodů hlasuji v sekci kostely pro S. Jakuba v Brně, potažmo pro Kerrii.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....