22 listopadu 2014

Ještě jednou něco co nikdy nezklame.....


Co asi nikdy nezklame jsou zvířátka.
Ale co nezklame určitě nikdy jsou koťata. Kdo má domu micinku a měl někdy koťata
ví o čem mluvím. Pozorovat ty mrňouse co dělají, jak se perou, hrají si a vydávají se na průzkum je
někdy o mnoho lepší než koukat na televizi. Člověk se pobaví a parádně relaxuje. Já mám to štěstí že když
má tady známá chovatelka koťata tak mi volá jestli bych jí je nenafotila. A já s velkou radostí vždycky přijmu a mám
celé dopoledne o zábavu a dobrou náladu postaráno.....












41 komentářů:

  1. Máš naprostou pravdu, Vendy, kočky, zvlášť koťata, se musí líbit každému.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, Ty jsou nádherné! Taky máme v blízké rodině dva kocourky, tak vím, o čem píšeš.

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádhera, takových chlupáču se nikdy nenabažím Já bych se s nima tak pomuchlala, nase šly právě po obědě ven a tak nemám po po ruce žádný kožušek

    OdpovědětVymazat
  4. Koťátka jsou roztomilá. Dívat se na ně je nejlepší na dobití nálady.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Jsou a jak už jsou velcí....

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Koťata jsou čtyři ale praly se tři. Tak to ony mainky mají elfí uši normálně

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: A teď si vezmi když se stane že mají najednou koťata dvě miciny a těch chlupáčů tam je třeba deset!

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: Já se vždycky chodím kochat k sousedce, u nás se koťata nepěstujou

    OdpovědětVymazat
  9. [2]: tak u nás se nechávali kastrovat kocúři. Kočička ne. Tím že nechoděj ven tak to nebyla potřeba, ale kocúři značkovali a snažili se ale naštěstí to dopadlo vždycky dobře takže koťata byly jen jednou.

    OdpovědětVymazat
  10. To jsou malé mainky? Nádherná zvířátka, taková ňuchňací

    OdpovědětVymazat
  11. [13]: To naprosto věřím. Ano to jsou mainky. Ono ta chovatelka si taky nejdřív myslela že to smetanové kotě je holka takže to byla Grace a ejhle on je to Grand!

    OdpovědětVymazat
  12. Ta jsou vyloženě k pomuchlání. A s koťátky tu zábavu známe. Také jsme ji/je/ několikrát měli a opravdu byla místo TV a mohli jsme se uchechtat smíchy nad jejich krkolomnými pády, skoky a vůbec jejich řádění.   

    OdpovědětVymazat
  13. Máš naprostou pravdu,že tohle nikdy nezklame.Parádní fotky jsi pořídila a pěkně jsi mě zvedla náladu     

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: Jedna z našich koček měla koťata minimálně třikrát do roka, to byl děs!

    OdpovědětVymazat
  15.                   

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadají kouzelně! To je krása..se na ně dívat...:).

    OdpovědětVymazat
  17. ty fotecky jsou nadherne! ♥

    OdpovědětVymazat
  18. Ty jsou boooží. Až jednou nebude naše Týna, tak už asi žádné další kotě nebude. Iva má alergii a návštěvu u nás zvládá jen s antihistaminiky.

    OdpovědětVymazat
  19. Jo a mimo téma. Bude nějaká nabídka fotek na tvůj kalendář v záhlaví na příští rok?

    OdpovědětVymazat
  20. Nádherná koťata. Hned přeposílám link těm, kdož je miluji, aby měli pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  21. Nádherné pokoukáníčko, jen co je pravda. Tak ti úplně závidím, já už malé koťátko neviděla, ani nepamatuju. I Číča k nám přišel už polodospělý. Jedno je krásnější, než druhé, ale nejvíc se mi líbí to černobílé. Hned bych je pomuchlila..     

    OdpovědětVymazat
  22. Božínku, to je roztomiloučké.

    OdpovědětVymazat
  23. [25]: To ano, jsou to mucínkové

    OdpovědětVymazat
  24. [24]: Já osobně vždycky taky kočičky měla tak od měsíce, dvou až půl roku. Všechny naše miciny byly většinou toulavá koťátka která se k nám nastěhovala. Tady v té chovce mám možnost je opravdu sledovat skoro od narození.

    OdpovědětVymazat
  25. [23]: Ještě bude jedna série fotek

    OdpovědětVymazat
  26. [22]: Neboj, tak od půlky prosince zacne zas výběr

    OdpovědětVymazat
  27. [21]: Nám takhle zůstali na "krku" dcery kocouři protože její noví známí jsou alergici a když k ní přijdou na návštěvu tak třeba jen její tričko který má na sobě a přijela v něm od nás kde se s kočkama muchlala jim vadí.

    OdpovědětVymazat
  28. [20]: No jo, alergiků přibývá ....

    OdpovědětVymazat
  29. [17]: Tohle u nás naštěstí nebylo. Koťata stačili zplodit kocúři před vykastrováním jen dvakrát. Pokaždé je kočka odmítla, takže ráno už jsem jen šla vykopat hrobeček.

    OdpovědětVymazat
  30. [16]: Tak to mě těší, jsem si jistá že tohle zabere vždycky...

    OdpovědětVymazat
  31. parádní válení sudů!

    OdpovědětVymazat
  32. Koťata (ale i štěňata) jsou vážně úžasná stvořeníčka, ta hravost a dravost projasní den. A je fakt zábavné je sledovat, jak poznávají svět, jak narážejí na překážky, jak se učí je zdolávat, jak si hrají...

    OdpovědětVymazat
  33. Ta šedivá vypadají úplně jako Tom (bez Jerryho), jak mají ty chloupky na ouškách A parádně se ti podařilo vyfotit jazýček, ani bych nevěřila, že je tak dlouhý!

    OdpovědětVymazat
  34. [37]: Tak to oni mají pěkný blemcáky, když ti dva naši něco vyblizujou tak to stojí za to. A Baldrick navíc ho má extrémně ostrý, to jsem ještě u žádný kočky, a že jich už u nás bylo, nezažila   

    OdpovědětVymazat
  35. [36]: To určitě, pozorovat to je ohromná sranda. Krásný koťata mají v téhle chovce vždycky a co teprve když pak vyrostou, to jsou opravdu mainky par excellence.....

    OdpovědětVymazat
  36. [35]: To určitě. Těch fotek mám vždycky strašně moc ale dávám takový výběr kde ty koťata nejsou staticky čučící do objektivu

    OdpovědětVymazat
  37. Mně se líbí to zrzavé rozchechtané. I když jsou krásná všechna. My jsme mainské mývalí měli u nás právě když byli malí- Meloun a Packa, jenže pak si je vzali mladí  domů při stěhování a nám přinesla snacha Mudlu, dceru jejich černé chlupaté  Mudly a černobílého kocoura, takže je po tátovi černobílá.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....