11 listopadu 2014

Rolling Stones ..... aneb Jaggerův jazyk v čistě přírodním podání


26 komentářů:

  1. Dobrý, Vendy! ... ale co to je?!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Taky marně přemýšlím

    OdpovědětVymazat
  3. To by jste chtěly vědět, co? Ještě vás chvilku nechám tápat a hádat.Jen řeknu že to je souplodí. I když ono to spíš než ještě než ten jazyk připomíná něco úplně jiného. Jen jsem nechtěla abych měla taky kvůli nevhodnému erotickému obsahu fotky pozastavený blog. Tak jsem to nazvala jazykem     

    OdpovědětVymazat
  4. Není to souplodí malin?   

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Ne, tohle je o hodně větší

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Je mi jasné, že je to nějaký plod, ale vůbec mě nenapadá jaký!

    OdpovědětVymazat
  7. Teda Ty nás napínáš, jsem úplně mimo

    OdpovědětVymazat
  8. Už to prozraď, Vendy, nemůžu kvůli tomu spát, jíst, pít, ...   

    OdpovědětVymazat
  9. A já už to vííím Magnolie?

    OdpovědětVymazat
  10. [4]: Taky mi to připomíná jinou část těla   

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Jo, jo ....     

    OdpovědětVymazat
  12. Víš, že jsem si nikdy nevšimla jaké plody magnolie má? Zase jsem o něco chytřejší, DÍKY     

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Ono jak která! Každá odrůda má plody jiné. Tohle je odrůda která kvete na rozhraní května a června a takhle krásně zbarvená má souplodí jen chvíli. Pak zhnědnou a ta semínka zčervenají......ale třeba taková stellata má souplodí ve tvaru části mužského těla která jaksi dokonale pasuje do části ženského těla kterou připomíná tohle souplodí     

    OdpovědětVymazat
  14. P souplodí slyším poprvé. Raději jsem ani nehádal. Přišlo mně to jako rozříznutá jahoda, v niž je něco, co mně naopak neříkalo vůbec nic.

    OdpovědětVymazat
  15. [12]: Konečně, to se mi ulevilo!

    OdpovědětVymazat
  16. Zajímavé. Přišla jsem pozdě, ale stejně bych nevěděla.

    OdpovědětVymazat
  17. Ohromně zajímavý obrázek i plod. Pěknou neděli!

    OdpovědětVymazat
  18. [16]: souplodí je normální zahradnický a botanický výraz.

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Mám tuhle magnolii na zahradě už dlouho a také jsem si všimla až teprve teď jak to vypadá

    OdpovědětVymazat
  20. [22]: možná nyní, když je už čím dál méně námětů k focení, než začne jinovatka a sníh, tak se člověk více rozhlíží.

    OdpovědětVymazat
  21. Mně to připomíná mandli v krku.

    OdpovědětVymazat
  22. ten obraz je nádherný

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....