10 listopadu 2014

Když byla večer mlha .....



22 komentářů:

  1. parádní fotka. u nás nyní instalují také nové lampy, které už nebudou svítit do všech stran, ale dolů a tak to možná bude večer zase trochu jinak vypadat.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Nám tu dávali LED veřejné osvětlení. Je to taky jiné, ale zase takhle v dešti nebo mlze ty žluté výbojky byly hezčí

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle se do současného počasí báječně hodí!

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: To tedy, dneska je tu zase šedivo, šedivo, šedivo

    OdpovědětVymazat
  5. Černobílá fotka a jaká krása!

    OdpovědětVymazat
  6. Fredy Kruger10/11/14 19:31

    " Když dnes večer byla mlha,

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná tajemná fotečka, Vendí..:).

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý snímek, Vendy, je dobře, že jsi ho odbarvila, má mnohem zajímavější atmosféru, než by měl v barvě.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: S tím jsem počítala už když jsem ho fotila že půjde do čb.

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Jen nějakej Fantom tak chybí

    OdpovědětVymazat
  11. [5]: Někdy právě v té čb to je o dost zajímavější.....

    OdpovědětVymazat
  12. [14]: A to ještě nešla kolem sousedoffka!

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: To je správné, člověk má mít představu, když něco fotí.

    OdpovědětVymazat
  14. [18]: Pro mne žít na vsi je opravdu strašidelné

    OdpovědětVymazat
  15. dandíku jaké je heslo

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....