07 listopadu 2014

Podzimní sluníčko v travách ......



..... ono vlastně říkat něco víc o dnešních fotkách
asi nemá vůbec cenu. Název sám vystihuje jejich podstatu a téma.
Jen snad že při dnešním mrholivém a zataženém dni přijdou k duhu a trochu vám pozvednou náladu ....










26 komentářů:

  1. Škoda, že fotky nevidím nenačtu je...

    OdpovědětVymazat
  2. No to je nádhera. Té první fotce bych k dokonalosti ještě ořízla spodek a levou stranu a nechala jen průsvitnou trávu se sluníčkem. To je bomba. Já se těším, že už také brzy vyrazím ven, jen jestli bude sluníčko. Nyní jsem dělala trochu do grafiky pro jeden kočičí útulek poděkování za dárky a Adopční listinu.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: No toho já se zdaleka zdržuju, ono totiž ani není na koho ukazovat neb povětšinou stejně všichni "spravedliví" vstupem do politiky obrací o sto procent ve svých názorech a slibech.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Vyzkoušela jsem a je to opravdu zajímavé, půjde do SOS archívu

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Už mám načteno, ale bylo to urtpení Ta celá do zlatova je nejhezčí.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Jo, to znám. Když jsem na mobilním internetu tak kolikrát vzteky koušu stůl jak to je líný .....   

    OdpovědětVymazat
  7. [5]:myslím holt ne hold to má jiný význam

    OdpovědětVymazat
  8. [6]:No jo no, co už nadělám s internetem nebudu platit za něco co nepotřebuju tak mi musí stačit to co mám.

    OdpovědětVymazat
  9. Fredy Kruger7/11/14 19:57

    " Podzimní sluníčko ve travách !!

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Tak nechtěla jsem bejt za šťouru

    OdpovědětVymazat
  11. Parádně zakonzervované sluníčko.

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem bába zvědavá, tu první oříznutou fotku bych ráda viděla. Mně se moc líbí, ale možná bude ještě hezčí.

    OdpovědětVymazat
  13. Krása, V noci pršelo, přes den nevlídno

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Tady taky už třetí den je hnusno. Včera e předevčírem jen mrholilo, dneska už prší.....

    OdpovědětVymazat
  15. [12]: Však ona se tu objeví, neboj

    OdpovědětVymazat
  16. [11]: Tak sluníčko se myslím hodí vždycky když je smutná nálada .....

    OdpovědětVymazat
  17. Bez Slunce by nebylo života a ani pěkných fotek, škoda, že už moc nehřeje a do jara je tak daleko.

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: No to mě povídej! Jak já se vždycky těším na každý slunečný den .....

    OdpovědětVymazat
  19. Jesen mam najradsej. Vdaka svojej skale farieb mi pripada vesela

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Když svítí sluníčko do barevných listů tak to má něco do sebe, ale pokud je takovej šedivej hnus jak dneska tak tedy to podzim přímo nesnáším

    OdpovědětVymazat
  21. [21]:Máme to úplně obráceně, po třech týdnech mlhy a oparu bylo dnes konečně slunečno

    OdpovědětVymazat
  22. Parádní slunečné fotky, Vendy! Po dnešním ubrečeném dni je to hotový balzám.

    OdpovědětVymazat
  23. I podzimní fotky dokáží někdy nabít energií.

    OdpovědětVymazat
  24. [25]: Tak zrovna dneska se to fakt zase hodí, hnusně prší a je blemcavo.....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....