08 listopadu 2014

Včera slunce, dneska déšť .....


.... tak by se dala skvěle interpretovat
změna nálady na dnešních fotkách. Ve skutečnosti je dělí od sebe týden.
Ty dešťovky jsou focené včera, kdy jsem v okamžicích kdy přestalo mrholit a nebe se trochu rozjasnilo
vyběhla jen tak zas na zahradu abych alespoň něco málo nafotila do dalšího článku. Dneska bych měla de facto volno celý den na všechno co mne baví, ale bohužel venku prší, kouličky na další tvoření zatím taky nemám, tak se
asi po dovaření a zblajznutí oběda půjdu zachumlat do peřin. Mrkající
Ostatně to počasí k tomu přímo vybízí .....



Klematis má ještě pár květů ......




...... stejně jako růže. Pořád nasazují nová a nová poupata






Tolik pár ze včera a zítra bude druhá várka .....


20 komentářů:

  1. Tak máš taky na zahradě růže tak bafni novýho miláčka a hajdy zkoušet

    OdpovědětVymazat
  2. U nás obráceně ... včera déšť, dneska slunce

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký fotky.U nás po dvou pošmourných dnech dnes krásně slunečno

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, nevím kterou bych si vybrala, všechny jsou super Já ty kapičky na kytkách zbožňuju

    OdpovědětVymazat
  5. Okapkováno naprosto báječně.

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsem z toho střídání počasí úplně zblblá. Přemýšlím, jestli u nás včera svítilo sluníčko, ale mám takový dojem, že ne. Byla mlha a mrholilo a dneska pršelo. Trochu se vyjasnilo až navečer.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky. To vyběhnutí kdykoli na zahradu zase závidím já tobě. Holt každý máme něco. Já výhled, ty zahradu u domu.

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Mlha byla v noci ale teď už je zas zataženo. No má to určitou výhodu ale také velká omezení..... je těch inspirací pořád stejně.

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Ještě má být prý slunečno a docela teplo do konce listopadu. Tak ještě třeba nějaká procházka do přírody nebo do civilizace bude.

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Ty sluníčkové jsem fotila o víkendu minulý týden. Teď už je furt jen zataženo a dešťavo.

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: Však já taky a nejen na kytkách, ale všude kde se drží a vytváří nějakou krásu.

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělé! Jedna lepší, než druhá! :)

    OdpovědětVymazat
  13. [16]: Já mám nejraději ty poupata a listy růží. Tam se to krásně drží a vynikne

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: U nás vlastně taky.

    OdpovědětVymazat
  15. [19]: Teď tam jsou sice taky ale rozhodně mne to netáhne je jít fotit....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....