06 listopadu 2014

A co že jsem to vlastně tak usilovně tvořila? .....


Konečně je balík se zakázkou na cestě k mezipřistání
ve Zvolenu a pak bude pokračovat dál směr Vídeň. Navíc mi došli obrázky v archívu
tak se můžu pochlubit co jsem to vlastně vytvořila a nad čím jsem tu seděla někdy až do půlnoci abych měla s
předstihem hotovo. A vyplatilo se. Protože došlo k několika nechtěným výpadkům buď v dodávce materiálu nebo času. I přes to všechno jsem měla hotovo dlouho před samou sobě daným termínem. Teď už jen čekám až se ozve objednavatelka
a dá vědět že balík došel a hlavně že se to líbí. Tedy i když zatím jen jí, dcera to dostane až jako dárek takže to neuvidí teď ale až po třináctém listopadu. A protože neumím sedět jen tak a mám docela absťák po tom špendlení tak jsem ještě udělala pár drobnůstek pro výstavu v Repechách kam jsme tentokrát s Katkou nejely, protože ona má jednu
každoroční rodinnou akci a já bez ní nemám jak se tam dostat. Ale dlouho se flákat nebudu, už mám
objednávku na zelenobílou sadu a pak se možná třeba ještě někdo ozve že bude něco chtít...


P.S. DNESKA MI PSALA PANÍ NA FB ŽE VČERA MUSELA DCEŘI PŘES SKYPE UKAZOVAT JEDNU OZDOBU ZA DRUHOU
A ŽE JEJÍ NADŠENÍ PRÝ NEBRALO MEZÍ. TAK JSEM JÍ PROSILA ABY MI OKAMŽITĚ AŽ BUDOU VISET NA STROMKU POSLALA FOTKU. A TO NEBUDE DLOUHO TRVAT PROTOŽE JEJÍ DCERA MÁ ZVYK OZDOBIT SI STROMEK UŽ 17.11. TAK VÁM PAK UKÁŽU JAK TO VYPADÁ KDYŽ SE OZDOBÍ STROMEK PATCHWORKEM .....

Zvonkohra


Koulování


Jen barvy vypadají ve skutečnosti jinak. Zvlášť ta tmavě fialová. Tady to spíš vypadá jak modrá ....

Tyhle dvě byly taky na zakázku. Takové trochu větší koule. Průměr 12 cm


Tyhle jste tu už viděli, tedy jen dvě z nich, třetí přibyla později. Skončily u některých lidiček na výstavě kteří mi po celou dobu vystavování pomáhali radami, někdy s úpravou a jindy jen tím že jsou


Vločkování. Taky už tady dvě byly ale teď jsem jim dodělala další sestřičky





Zkouška andělíka


U první zlatohnědobéžové varianty jsem přemýšlela jestli do vlasů nebo jako brož. Nakonec šla na sponku, ale střihla jsem si ještě smetanovočernou a ta už je jako brož


Aby nepřišly zkrátka ani malé parádnice


Soupravička sponky a gumička


A jedna čelenka pro Ledovou královnu


Už mám v hlavě jednu kombinaci kterou bych chtěla vyzkoušet ale až budou kouličky a hvězdy. Tak zas od příštího týdne budu tvořit další.....

50 komentářů:

  1. Těžko vybrat, co je nejhezčí, jsi moc šikovná a přeji ti hodně zákazníků.

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno je moc pěkné, jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, Ty tedy opravdu nezahálíš, je to nádhera!

    OdpovědětVymazat
  4. No já jen zírám .... nádhera ... máš fakt šikovné ručky

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, to je úúúúúúúžasnýýýýýýýý!!!   

    OdpovědětVymazat
  6. Vendy, jsi šikovná cérka, opět nádhera

    OdpovědětVymazat
  7. Vendy to je paráda. Nádhera, oči přecházejí. Sice ty fialovožluté ozdobičky mi moc barevně nesedí, ale to uzčitě chtěl zákazník. ostatní je všechno překrásné a dovedu si představit tu prácičku a toho píchání. a také jsou hodně drahé všechny komponenty včetně špendlíků. Ta se určitě válely i po zemi, že jo. Alespoň po mně vžy něco zbylo i na zemi, i když jsem uklidila.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Mě se taky nad tou zlatou kroutily palce u nohou, ale tak si to přála obdarovaná.....špendlíky jsem vysbírala do mrtě protože se mi jich nedostávalo, ale ano bylo jich na zemi dost

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Jó, už jsou zvyklý

    OdpovědětVymazat
  10. Už jsem o tobě hodně slyšela, nejen od Kitty, ale po celém blogovém světě, ale takovou parádu - to jsem fakt ještě neviděla! Smekám!

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: No Kitty si ode mne něco kupovala, to je fakt . Takže takhle jsem na blozích profláklá, jo?    . Děkuju moc za pochvalu.

    OdpovědětVymazat
  12. To je nádhera, krásné věcičky jsi vytvořila, sněhové vločky jsou nádherné a do parády do vlasů, krááása

    OdpovědětVymazat
  13. Jsi šikula to bych neudělala a také jsem četla o Litomyšli hezký článek   

    OdpovědětVymazat
  14. Soupravu jsem už viděla na Fb,a všechny ostatní věci jsou taky úžasné,ale na tý bílý kouli můžu nechat oči.

    OdpovědětVymazat
  15. Já žasnu-to je opravdová nádhera.Ani se mi nechce věřit,že se to dá udělat jen tak rukama.....nepomáhal Ti nějaký mimozemšťan?

    OdpovědětVymazat
  16. No Vendy, klobouk dolů. To je úplně fantastické! Vánoční zvonkové sady jsou úžasné, ale co se mi nejvíc líbilo, to vločkování. Dá se použít vlastně jako šperk, spona, brož... a vypadá vážně nádherně.

    OdpovědětVymazat
  17. Hana Hávová6/11/14 23:56

    Jedním slovem - nádhera.

    OdpovědětVymazat
  18. Teda Vendy, to je opravdu skvostné. Já jsem si říkala, co děláš za zakázku, jak sem pochopila, že vytváříš, ale to cos vytvořila, je opravdu nádhera. Jsi hodně a hodně šikovná, zručná a nápaditá. Tiše smekám...   

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: Tak takhle velká byla první, vloni jsem dělala něco přes dvacet ozdob ale různých v modrostříbrné, zelenostříbrné a klasicky zelenočervenozlaté. Po tomhle tedy doufám že už fialovou hned tak nebudu muset použít a když tak jedině se stříbrnou. Ty maličkosti kolem dělám tak průběžně protože to mne ohromně baví, akorát to mám spíš do šuplíku nějak to nefrčí. Jen občas se někdo ozve jako v případě těch dvou setů na svatbu. Což byla ohromná náhoda.

    OdpovědětVymazat
  20. [16]: Ty zvonky patří spolu k těm koulím. Balík už dorazil na Slovač a do Vídně ho paní poveze. Tak už předvěžně si zamlouvala i velikonoce a něco na léto až pojede za známými do Afriky. Mimochodem zaplatila předem bez jakéhokoli dohadování cenu kterou jsem si řekla a ještě mi nabídla jestli je potřeba něco doplatit že doplatí. Něco málo tam bylo.Takoví zákazníci jsou poklad. Teď jsem řešila dvě věci za pár šušní co si paní objednala z toho portálu kde to mám a těch problémů co s ní bylo ..... a ještě jsem kvůli tomu musela pořád otravovat Jitku z Klubu aby to buď stopla nebo prodala nebo stopla, no děs.

    OdpovědětVymazat
  21. [15]:    nepomáhal, i když někdy bych to potřebovala.

    OdpovědětVymazat
  22. [14]: Ta je stříbrná, s pastelovou růžovou a modrou. Tak je fakt že na fb byly dřív to jo.

    OdpovědětVymazat
  23. [13]: Litomyšl je místo které svádí k tomu sát o němjen hezké články . Ono i když to tvoření vypadá složitě nebo nepochopitelně tak zas tak těžké není...

    OdpovědětVymazat
  24. [12]: No tak jsem dodělala do těch Repech ozdoby na posledních dvou těch sponách od tebe. Horší je že nevím kde teď budu ty spodky kupovat. Zas by se šiknul pytlík spon který nikdo nenosí....... taky jsem jich měla doma dost ale já je blb vyházela. A teď by se táááák hodily.....

    OdpovědětVymazat
  25. Vendy, ty musíš mať poriadne dopichané prsty od toľkých špendlíkov. Vlastne ani poriadne neviem, ako sa tie vecičky vyrábajú, ale myslím si, že tie stužky drží množstvo špendlíčkov. Krásne práce, si veľmi šikovná. Ja som ti už na túto tému písala, že k takýmto veciam neinklinujem, ale keby som si mala vybrať farby, tak k tej zlatej na prvých fotkách by som si vybrala asi radšej bordovú alebo oranžovú, prípadne hnedú. Fialová ako bytový dlplnok sa mi nepáči. Okrem prstov to musí byť náročná práca aj na zrak. Chvála ti, vážne.

    OdpovědětVymazat
  26. [26]: Stužky drží podle způsobu 2 nebo 3 špendlíky. Víc mám prsty dorasované od tavné pistole a lepidla. To se většinou pěkně pálím. Já se snažila přemluvit na stříbrnou k té fialové leč marně.

    OdpovědětVymazat
  27. Je to vsechno nesmirne nadherne! Uz delsi dobu tvuj patchwork obdivuji, ja delam jednoduche veci, tohle bych asi nezvladla. Je to uzasne precizni, jsi opravdu sikovna, klobouk dolu!   

    OdpovědětVymazat
  28. Poslala jsem adresy, kde by se mohli sehnat polotovary spon a šup, už jsem ve spamu

    OdpovědětVymazat
  29. [29]: To je dobrý, mě se stejně všechno objevuje na mejlu takže si přečtu i to co spadne do spamu. Díky podívám se na to.

    OdpovědětVymazat
  30. [28]: Jsem ráda že se ti to líbí. Ono to vypadá složitě ale není. Já se to naučila jen z obrázků.

    OdpovědětVymazat
  31. Výstavní kousky. Hezké je všechno, nápaditě je vločkování a květy "bílého klematisu" s řetízkem s perlami.

    OdpovědětVymazat
  32. Je to uzasne! Nadhera To si robis pre seba, ci predavas.. (cira zvedavost)

    OdpovědětVymazat
  33. [34]: Všechno je na prodej. Ta fialová sada zvonků a koulí byla stejně jak ta červená a stříbrná na objednávku to ostatní jsem dělala jen tak na vánoční prodejní výstavu pořádanou Ženským klubem tady na Blog.cz. Já pro sebe mám jen pár protože ač to dělám moc tomu nedám

    OdpovědětVymazat
  34. No myslím,že Wendy, že v tomto tvoření jsi se našla, je to krása, zvláště ty jednobarevné kousky, já nejsem moc na ty barevné kombinace! Přeji hodně zakázek a dobře zaplacených! Ty filigránské kytičky  si dokážu představit třeba na svatebních šatech, jen nevím,jak bezpečné by byly ty špendlíky

    OdpovědětVymazat
  35. [36]: Ty kytičky jsou lepené, takže tam žádné nebezpečí nehrozí. A opravdu jsem viděla tyhle kanzhashi kvítky jako ozdobu na svatebních šatech.....

    OdpovědětVymazat
  36. Vendy, ty jsi úúúžasná. Zase a opět mi tvoje výrobky vyrazily dech. Nádherné kombinace barv, precizní práce i zdobení....

    OdpovědětVymazat
  37. [38]: Něco Jitka udávila hned, něco ještě možná udáví a další se uvidí pak v prosinci kdy budou prý vánoční trhy ve vedlejší vsi a Jitka je tam pozvaná. Tak jsme se domluvily že mi to ani nebude posílat zatím zpátky. Tak byla jsem mile překvapená když večer psala že se to docela dobře prodávalo,ale jen něco. Třeba vločka jen jedna, kouličky vůbec (těch bylo jen pět, a fakt že ani ne moc vánoční, protože ty jsem nestihla ani udělat) a ani čelenka žádná a to jsem si tak myslela že třeba ta šedostříbrná se prodá. Uvidí se příště. Ztím s tím ale skončím, nebudu dělat do šuplíku to nemá cenu.

    OdpovědětVymazat
  38. [39]: To znám s košíkama. Nakonec jsem byla ráda, že jsem je v Repechách rozdala. Teď dělám jen to, co má předem určený účel a uplatnění.

    OdpovědětVymazat
  39. Zlatý tlapky máš, Vendí! Paráda! :)

    OdpovědětVymazat
  40. [41]: Tak na něco asi trochu jo .....

    OdpovědětVymazat
  41. Vendy, smekám klobouk, protože tohle, co předvádíš, to je tedy "mazec". Sice nejsem moc příznivcem takto bohatě zdobených ozdob, ale to neznamená, že se mi nelíbí, naopak ... zvláště ty parády do vlasů, ty jsou fakt úžasné, pohádkové. A moc se těším na obrázek nazdobeného stromečku do Tvých koulí a zvonků, protože to bude luxus! Jsi prostě dobrá!

    OdpovědětVymazat
  42. [21]: No, to jsou paradoxy. Někde to jde v pohodě a někde se dohadují skrz odstín.

    OdpovědětVymazat
  43. [43]: Můžu ti říct že já mám doma akorát tři vánoční do setu, jednu takovou taky vcelku vánoční, teď vánoční věneček, podzimní věneček, tři celoroční koule a tři vajíčka.Toť vše. Ráda to dělám ale sama to doma mít nemusím.....

    OdpovědětVymazat
  44. [44]: Tady šlo spíš že to chtěla hned ale já jsem se dozvěděla co chce den potom co jsem to poslala Jitce. Kdyby nebyla přestala komunikovat, mohla to do toho dne co chtěla mít. Ale to bylo nejdřív že to nechce pak zase že jo.....

    OdpovědětVymazat
  45. Vendy, to je nádhera! Úplně mi vločky vyrazily dech. Jsou úžasné.

    OdpovědětVymazat
  46. [47]: Vidíš, já si říkala jak se budou líbit a jak se prodají a ono ne ..... Ale já sama přemýšlím o tom že si jich asi pár udělám. Líbí se mi totiž ta kovově stříbrná stuha tak si z ní udělám pro sebe.

    OdpovědětVymazat
  47. Nádherné věcičky vyrábíš.

    OdpovědětVymazat
  48. [49]: Ještě mi přibyla do sbírky hotových věcí bilozelenostříbrná sada, jen čekám ještě na jednu stuhu abych je mohla dotáhnout do konce a snad taky donde fotka stromečku ozdobeného těma fialovejma. Popravdě jsem hodně zvědavá protože s takovým množstvím kouliček z patchworku jsem stromek neviděla.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....