27 listopadu 2014

Padesát odstínů šeda plus jeden červený.....


12 komentářů:

  1. Tohle se mi moc líbí, černobílá fotografie s červeným prvkem...   

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera a výborný nápad pro téma týdne.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Ono ta fotografie už v originále byla dost nebarevná až na ten jeden rudej list, tak mne napadlo to udělat takhle.....

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Měla jsem jí v archívu už dýl a teď je příhodné TT.

    OdpovědětVymazat
  5. Zvláštní pojetí témata týdne, ale fajn.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Asi proto že se raději vyjadřuji obrazem než slovem

    OdpovědětVymazat
  7. Také si ráda takro hraju. Vytáhnout to podstatné se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  8. T. J. Woltur27/11/14 15:19

    Pěkné takové obyčejné ale krása

    OdpovědětVymazat
  9. TT jsi pojala geniálně, Vendy! Tohle je skvělý nápad a super fotka!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....