03 listopadu 2014

Co se dělo na obloze.....



Poslední co mi zbývá z procházky z předminulé soboty
jsou mraky a zapadající sluníčko. Nečekala jsem až na úplný západ i když to možná byla chyba, díky mrakům mohl být docela zajímavý, ale taky se mohlo zatáhnout úplně a já bych tvrdla na kopci naprosto zbytečně, ale myslím že tohle
dívadlo úplně stačí. I ono mělo totiž své určité kouzlo .....






Vyhnout se v tomhle úseku drátům nelze, protože tu vede přes ves nízké napětí. Tak proč si neudělat vyjímečně ze sloupu a drátů hlavní motiv?



A když to nejsou dráty, je to dráha a její osvětlovací sloupy nad překladištěm ....


To by bylo všechno. V týdnu jsem seděla na tom výmyslu od pracáku, a když jsem nebyla tam tvořila jsem. Takže se nefotilo. Další sobota byla výstavní a vlastně asi už poslední Bobešova . Z té moc fotek svých nemám, všichni potenciální fotografové zmizeli buď dřív než jsme šli do kruhu nebo dorazili až když už jsme tam byli, ale poslal mi nějaké fotky jeden pán kterého má Bobeš ve velké oblibě a nikdy se na něj nezapomene řehnit na celé kolo a on nikdy nezapomene ho vyfotit .....

18 komentářů:

  1. Pěkně divoká obloha Dráty nevnímám, já je mám taky všude Hold, kdyby nebylo elektriky, nemůžeme na blog      To sezení z pracáku znám, před třemi lety jsem to taky absolvovala, ale měli jsme tam dobrou partu, všichni jsme měli přes padesát a byla sranda Ty kecy tam ale nebyly k ničemu

    OdpovědětVymazat
  2. To je teda drama. Pracák jsem naštěstí na vlastní kůži nezažila.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Tohle bylo skupinové vyplňování různých osobnostních a psychologických testů a osobní pohovory a vedla to nějaká psycholožka. Ona sama říkala že je jí jasné že to je k ničemu(v mém případě) ale musela vypracovat na základě těch testů o nás zprávy podle kterých pak s námi má ÚP pracovat. prostě takové návody k použití. Ostatně jedenáctýho tam jdu takže jsem zvědavá co mi tam dámy oznáměj.....

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Buď ráda. Co jsme se sem odstěhovali tak já už čtyřikrát. Sice pokaždý jsem tam byla chvíli, to až teď tam smrdím už pátým rokem.....

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, podařilo se ti vyfotit nádherné nebeské divadlo. Velmi dramatické.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné drama jsi vyfotila, Vendy, nemusí to být vždycky přímo západ slunce. Na obloze se dají vyfotit úžasné věci před i po, pokud ovšem není jenom šedá.

    OdpovědětVymazat
  7. Oblohu miluju, však víš, že se snažím občas něco ulovit mým mobilem, ale není to tak kvalitní jako tvé extra-fotečky od fotografky!

    OdpovědětVymazat
  8. Sloupy a dráty NN nebo VN by šly "vygumovat" v nějakém grafickém foto programu, ale kdo by se s tím drbal, že,

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Já to ani nechci dělat. Vím že třeba Hanka se tomu snaží vyhýbat, já popravdě taky, ale když to nejde a nerušíto přímo viditelně objekt tak nemažu. Navbíc v téhle konstelaci mraků by to byla děsná piplačka. Tak jsem raději zvolila variantu sloupu jako hlavního motivu.

    OdpovědětVymazat
  10. To jsou přímo hororové snímky.

    OdpovědětVymazat
  11. Je moc dobře, že jsi nečekala na úplný západ. Jsou to nádherné fotky, dramatické jak dokáže jen příroda. Sloupy ani dráty vůbec ničemu nevadí. Velmi krásné úlovky.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Někdy to vypadá že by ten západ mohl být pěkný a nakonec z něj nic není ....

    OdpovědětVymazat
  13. Mraky jsou úplně božské . je dobře, že jsi je zaznamenala, protože i když je takových obrázků tisíce, přesto se pokaždé člověk rád pokochá ...

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Já se taky vlastně těmi básněmi vyrovnávám s určitými situacemi v mém životě. Povětšinou ne zrovna veselými a hodně mi to pomáhá. Taky bych byla raději kdyby mohly být veselé a humorné, jenže ony ty situace alespoň pro mne humorné povětšinou nejsou.....

    OdpovědětVymazat
  15. Nádhera! A nakonec - i ty dráty tomu sluší...:). Nebe krásně čarovalo. Moc pěkně jsi to nafotila, Vendí..:).

    OdpovědětVymazat
  16. Dráty v divokém západu slunce vypadají taky atraktivně. Krásné zachycení okamžiku.

    OdpovědětVymazat
  17. Takové scenérie se hodí do hororů nebo kriminálek s velkým počtem vražd, jako jsou Vraždy v Midsomeru.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....