14 listopadu 2014

Ať žijou archívy čili listopadové (ne)focení .....



Protože už zas pracuju na další zakázce a není tudíž
tolik času na focení (i když v dnešním kráááásně mlžném ránu jsem se zas vydala) došlo na něco čemu
se říká sofistikovaně Výběry z tvorby, ale v praxi to je vykrádání archívu a uveřejňování fotek již jednou uveřejněných.
Já proti nim nemám ani to nejmenší protože je zajímavé porovnávat jak to v přírodě vypadalo před rokem, dvěma, třemi
či co se vlastně v tu dobu fotilo. Přiznávám že je to alespoň u mne dost velký rozptyl. A dnes se mi navíc podařilo naprosto
neúmyslně nafotit jak to tu vypadalo 14.11 v různých letech.

Zvu vás tedy na letem světem listopadovým focením ......




6.11. 2011 mlžné ráno v lesích na Mníšku




3.11.2012 výstava v Letňanech a Bobešovo vítězné Halelluja. To už jsme měli v kapse titul Grand šampion


4.11.2012 druhý den výstavy a portrét v té chvíli už čtyřnásobného šampiona, tentokrát to byl Šampion ČMKU


4.11.2012 Zatím jsme na jednom konci cesty (metro Letňany) .....


.... a tady jsme na jejím konci (stanice tramvají Anděl)


13.11.2012 a nádherně rozkvetlé pelargonie na náměstí v Třebové. Paradoxně přímo proti nim byl sloup veřejného osvětlení už s vánoční výzdobou a osvětlením


16.11.2012 a opět náměstí ve Třebové


17.11. 2012 a o nějakých padesát kilometrů dál. V Hanušovicích a moje cesta v roli osobního řidiče ......


...... a zatímco muž pracoval na servisu já si fotila zvířectvo v okolí. Jelikož je to Zemědělské družstvo byly na výběr krávy nebo koně. Fotila jsem oboje, leč moje srdce patří těmhle krasavcům


5.11.2013 koťátka v CHS Eda Karnival.


18.11.2013 tamtéž


13.11.2014 rybník Velký Košíř Nedošín u Litomyšle


A teď série čtrnáctek
14.11.2011


14.11.2012


14.11.2014


Tolik listopadový výběr a dál už se mi zas z dneška na pár dní podařilo něco nafotit. Takže snad výběr nebudu dlouho potřebovat ale je možné že se do nějakého zase pustím. Vykrádat mám co Mrkající





27 komentářů:

  1. Jsem první ... teda snad, pokud mi nebude dlouho trvat psaní komentáře.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Je zajímavé že 13.11 bylo tak že ještě kvetly pelargonie a hned druhý den mrzlo. Letos to tedy nehrozí. Já pelatgonie sice nemám ale dceři kvetou stejně nadšeně jak na té fotce a i begonie má pořád jak uprostřed léta.....dneska po té ranní mlze je nádherně slunečno i když trochu studeně, ale zase mohlo by být hůř. Jako předloni .....

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Je fakt, že je vidět v oknech ještě dost kytek a tchyně má venku za dveřmi taky kvetoucí begonie a muškáty.

    OdpovědětVymazat
  4. Príma jsi to vybrala, Bobeš tam asi křičí -hurááá- že vyhrál Koťátka jsou nádherná Čtrnáctky jsou super ...

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný výběr fotek. Přeji pěkný prodloužený víkend!

    OdpovědětVymazat
  6. Kocůři jsou mimořádně vydaření.

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou super momentky. Je príma mít zásobárnu fotek na dlouhé zimní večery

    OdpovědětVymazat
  8. Spraven konas. Archiv treba z casu nacas ukazat. Nato ho mame, oder? Krasnyx vikend Ti prajem. Vraj predlzeny? Preco?

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Protože pondělí 17.11. je státní svátek na púočest cinkání klíčema v 89 roce. Pořád se mluví o nějaké sametvé revoluci..... nevím co tím chtěl básník říci....

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: To ano, ta srovnání jsou někdy velmi zajímavá......

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: Tam mají vždycky kocůry velmi vydařené.... zase jsem byla fotit takže se tu nějací zas ukáží

    OdpovědětVymazat
  12. [4]: On ve skutečnosti znuděně zíval, ani jsem netušila že ta fotka bude tak vypadat. Normálně má u zívání zavřené oči ale tady to opravdu vyšlo tak že to vypadá jak když zpívá nebo křičí radostí

    OdpovědětVymazat
  13. [9]: NIeco o textile? Nieco pre "sikovne svadlenky", ktore si nieco sikovne vystrihli a potom zase zasili?

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Tohle jsme asi ale blbě nastříhali a ušili ....

    OdpovědětVymazat
  15. Vendy, myslím, že takový výběr není vůbec špatný, je zajímavé sledovat, jak má letos příroda jakési zpoždění, ale i tak dokáže krásně malovat!

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Dneska jsem shodou okolností byla zas ve městě a opakovala se tatáž situace. Na jedné straně bohatě kvetoucí truhlíky s pelargoniema a na druhé vánoční výzdoba na veřejném osvětlení....     

    OdpovědětVymazat
  17. Těžko říct, která je hezčí. Líbí se mi ty dvě první, i další krajinky, ale Bobeš s rozzívnutou tlamičkou nemá chybu a kočindy jsou taky krasavice. Krásné fotky, ať listopadové, prosincové, nebo červencové, u tebe se vždycky něco najde.

    OdpovědětVymazat
  18. Parádní fotky Halelujá je úžasná.

    OdpovědětVymazat
  19. Moc pěkný listopadový výběr. Je úžasné porovnávání v letech.

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: Proto mám ty výběry tak ráda

    OdpovědětVymazat
  21. [18]: Jo, jo to je jedna z Bobešových nejpovedenější. Krom těch uchechtaných ale ty mi dodával jeden vystavovatel pro kterého má Bobeš nějakou slabost

    OdpovědětVymazat
  22. [17]: Tak včera jsem dodělala poslední kouličku, dneska dodělám jak mašle na stromeček tak mašle na kouličky a mám hotovo a zatím asi vše, nikdo nic zatím nechce.....

    OdpovědětVymazat
  23. Ta číča v modré dece, ta je!

    OdpovědětVymazat
  24. Jetli myslíš srdcovku jako kytku tak to ne, jedno je růže normální a jedno růže popínavá. Ale jestli myslíš jak mojí srdcovku focení vody ať už jakékoli vody na listech tak to pak ano

    OdpovědětVymazat
  25. Na Bobešovi je vidět, že je rád, že vyhrál. Fotky s číčama jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
  26. Výzdoba na okně je krásná a bohatá, ani není poznat, jak tam ty kytky drží.

    OdpovědětVymazat
  27. [26]: Nevím jestli se tam smí koupat, je to chovný rybník. On tam má nějaký soukromník v Nedošíně velký chov pstruhů. A další rybníky kolem patří Rybářství Litomyšl. Ostatně jako skoro všechny i tady co jsou na naščín straně kopce.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....