08 října 2014

Šípkování a vínové víno .....



Dnešním článkem se s vámi tak napůl rozloučím. Dostala jsem zakázku
na velkou sadu (50Ks) vánočních ozdob s dost šibeničním termínem do 10.11. A to ještě nemám materiál, ten by teprve měl dorazit, a já budu sedět a makat a makat. Teď mi akorát zavolali z eshopu že zítra dorazí stuhy. Takže mám ještě jeden den na to udělat DPH a pak už jen píchat a píchat..... to si budou záda rochnit, to si budou mlaskat. Což také znamená že nebude moc času na focení a brouzdat po vašich blozích budu také v omezené míře. Omlouvám se proto že asi budou mé komenty méně časté, ale ne proto že bych na vás zanevřela Mrkající. Jen prostě přišlo to o co se snažím už přes rok ....

Takové zákazníky kdyby měl člověk dva tři, to by byla paráda. Objednat, neptat se na cenu a určit datum. Jen mne trochu mrzí že se nepodařilo zákaznici přesvědčit o tom že fialovozlatá kombinace není nic moc že o dost lepší je fialovostříbrná, ale to už je její volba. A druhá věc která mne docela pobavila. Paní které jsem dělala ty dva sety na svatbu mi psala, jestli nevadí že dcera dala odkaz na mé stránky svým kamarádkám kterým se líbily spony do vlasů které si u mne koupila a jestli mi nevadí že za mne navýšila ceny těch výrobků! To mne docelo za prvé vyvedlo z míry a za druhé potěšilo, protože to je velké ocenění toho co dělám.....










Tak zatím .... Usmívající se

34 komentářů:

  1. [1]: Však jsem je fotila když jsme je s dcerou sbíraly na čaj

    OdpovědětVymazat
  2. krásné fotky. vendy samozřejmě, že ti promineme návštěvnost. je fajn, že máš na své krásné věci odbyt. Tomu se musí podřídit všechno. Ty svatební spony jsou opravdu krásné a zasloužíš si, aby se o tobě vědělo. když jsem já začala vyšívat, tak jsem také měla dost věcí jen tak po šuplíkách a darovala známým až se začala zajímat jedna spolupracovnice, co měla sestru v Německu a Němci byli po ručních pracech jak diví. Tak ode mne brala všechno, co jsem udělala. Dost se to rozneslo a já jsem makala celé noci. Nakonec i přes ŽL. bavilo mne na tom, že i k dyž jsem pak měla zakázky, tak nikdo nechtěl konkrétní věc aby přišel s nějakým časopisem. Jen řekl rozměry ubrusu a prostírání, barvu a materiál a já se mohla realizovat. jen jednou přišla kamarádka s časopisem, kde bylo něco, co jsem ještě nedělala, ale nádherného. Tak jsem to zkusila a pak už jsem nedělala skoro nic jiného a vymýšlela vlastní kombinace a vzory. Takové spojení příjemné s užitečným. Dost mi to pomáhalo v době, kdy jsem byla s postiženým synem doma a mohla si přivydělat. Tak makej.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Tak ono zrovna jde o patchorkové ozdoby, paradoxně jsem se na něj v poslední době vůbec nebo jen minimálně zaměřovala . Myslím ale že to také je zas na dlouho poslední zakázka.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky si myslím, že k fialové se víc hodí stříbrná, jsou to studené tóny.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]:Já to vím, ale zákaznice má nějaký odpor ke stříbru či co ..... znáš to náš zákazník, náš pán !

    OdpovědětVymazat
  6. Fotečky parádní. Super, parádní zakázka. Tak ať se ti daří a nezapomeň si i odpočinout, záda jsou mrška.

    OdpovědětVymazat
  7. Vendy, ať  se ti daří v práci na zakázce, takové nabídky nejsou často Děláš nádherné věci a to se cení Máš zlaté české ručičky

    OdpovědětVymazat
  8. Vendy, to je skvělá zpráva! Konečně se to trochu pohnulo a navíc máš dobré reference. Přeji ti každou korunu, kterou se ti podaří získat. Budu ráda, když ke mně zavítáš, ale teď chápu, že práce je přednější. Držím palce, ať se daří! A zkus pár kousků v té fialovo-stříbrné, třeba paní, až je uvidí, se jí zalíbí.

    OdpovědětVymazat
  9. Především ti gratuluju k získané zakázce. Děláš moc hezké věci a je dobře, že je o ně zájem. Ale fakt si dej bacha na ta záda, sama nejlíp víš, že není radno sizahrávat.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Já jsem jí posílala fotky jak to vypadá dobře s tou stříbrnou a jak naopak to vypadá blbě když je fialová s teplým valérem a je k ní místo zlaté daná stříbrná, ona to pochopila hned, ale její dcera pro kterou to je má zřejmě odpor ke stříbru a vyžaduje zlatou. Tak to má mít....

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Dneska mám ještě volno na doělávky, DPH, a další protože stuhy dondpu až zítra dopoledne. Teď jsem si připravovala kouličky, malovala jsem si na ně pomocné čáry. Až mi dorazí prachy tak musím dát dcři ať mi ještě zajede do velkoobchodu pro zbylé kouličky a zvonky.....

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Ani nevím kde na mě paní na FB přišla protože je ze Slovenska, asi v nějaké skupině zřejmě něco viděla. A jelikož jak psala jí vybouchla paní která jí to měla na Slovensku dělat tak oslovila mne .....

    OdpovědětVymazat
  13. To mi neúprosně připomnělo, že musím jít na šípky kvůli dekoraci.

    OdpovědětVymazat
  14. Vendy, to je skvělé, moc ti tu zakázku přeji a držím palce, aby se ti všechno dobře dařilo. Hlavně abys takový zápřah přežila ve zdraví!

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: A víš, že ti docela fest zavidím? Mě ta kancelářská myšina (obzvlášť teď s dépéháčkem) už totálně leze krkem a občas mi z toho trochu hrabe. Včera Medvěda málem štrejchlo, když mě večer chytil, jak si pokojně gumičkuju Prostě naprosto nesmyslná činnost a mě to udělalo náramně dobře. A ty máš tu výhodu, že za tebou zůstanou krásné kousky

    OdpovědětVymazat
  16. Gratuluji k zakázce! :) A fotečky jsou nádherné..:).

    OdpovědětVymazat
  17. VendyW, přeji ti, ať zakázku zvládneš bez polámaných zad, když budeš u toho popíjet šípkový čaj, všechno půjde skvěle

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Já bych v žádným případě nemohla být účetní. Ani náhodou. Neznám nic nudnějšího.... Mě zase to píchání odvádí od všech starostí taky.

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Děkuju i za tu tvou akcičku. Moc, moc ....

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Já taky, už teď přemýšlím jestli mám dost materiálu, jestli mám dost tamtoho a tohoto ..... včera jsem posílala foto prvního výrobku a líbila se barevnost protože mi došla stuha jiné barvy než jsem si myslela že to je protože v tom vzorníku to vypadalo trochu jinak. Ale zas jde líp doromady s tou zlatou.Tak jsem byla ráda protože bych to musela vyměnit pokud ovšem by mi to byli ochotní vyměnit.....

    OdpovědětVymazat
  21. [22]: Za málo, Vendí :). Ty na co sáhneš, to ti jde. Tak ať z toho má radost co nejvíc lidí :).

    OdpovědětVymazat
  22. [21]: Tak to bacha To bys nevěřila, kolik adrenalinu se dá zažít. Obzvlášť s některými sebevražednými koloušky. Ale máš pravdu, kdybych dělala jen účto, tak by mi asi fakt hodně brzo hráblo. Naštěstí si to prokládám dalšími činnostmi, takže si můžu poklidně vybrat, z čeho se nakonec zblázním

    OdpovědětVymazat
  23. No vidíš, tak se to rozběhlo. Asi to chce čas a udělat si někde dobrou reklamu. Vendy, moc ti to přeji....   

    OdpovědětVymazat
  24. To je úžasné, přeju ti abys vše stihla. Vím, jak těžké je sehnat zákazníky, sama vyrábím z korálků a věsmes nikdo neocení ruční práce. Jinak opět hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ty fotky jsou tak krásné.... Gratuluji k odbytu výrobků, je fajn, že se ti daří. Gratuluji.

    OdpovědětVymazat
  26. [28]: Děkuju ale počítám že to je taková první a zároveň poslední zakázka. Zatím jsme nepřišly s jednou paní jak se prosadit v Anglii a tady toho zas tak moc po mě nikdo nechce.

    OdpovědětVymazat
  27. Paráda, moc ti takového zákazníka přeju!

    OdpovědětVymazat
  28. Jupííí, těším se s tebou, taková zakázka určitě potěší, přeji jen vše dobré a ber to tak, že v konečcích prstů jsou meridiány, které, když jsou stimulovány, můžou zádům dokonce prospět. To byla jen legrace, atˇ ti to jde jak po másle.

    OdpovědětVymazat
  29. [31]:No nevím, nevím ..... už nevím co mne bolí víc jestli hřbet nepo prsty!

    OdpovědětVymazat
  30. Optimisticky zářivé barvy.

    OdpovědětVymazat
  31. [33]: Optimistické barvy zvěstující zcela neoptimistické období .....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....