06 října 2014

Plody, květy, pavouci .....



S přispěchavším podzimem se začínají oběvovat
barevné plody okrasných ovocných stromů. A tak tam kde na jaře hýřili barvou květů, teď se trochu skromněji vybarvují výsledky práce pilných včel ..... Ve výsadbě u nádraží jsem nafotila plody téhle okrasné jabloně .....





...... stejně tak i plodenství jedné odrůdy kaliny. Zatímco květenství je dost nevýrazné, plodenství naopak září až pekelnou kombinací červenočernou


A začíná také čas belgických aster které hýří všemi možnými odstíny barev od bílé, přes valéry růžové, červenou, modrou až po fialovou. A ohromně to na nich sluší motýlům


Nakonec ještě tři portéty křižáka který se každý rok usadí na pavučině mezi keři buxusu na záhonu před domem



27 komentářů:

  1. Taky mám ty malé astry, letos jsou květy celé hnědé a zhnilé od vody Ještě, že mám dost fotek, když byly ještě krásné Dnes už konešně svítí slunko a rozkvétají další, tak snad budou hezké Pavouček se snaží šikula

    OdpovědětVymazat
  2. Ten pavouk mě naprosto uchvátil, a to ani nejsem blázen do přírody. Božínku, snad poprvé, co obdivuji tuhle malou chlupatou potvůrku.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Tak to je pro mne velké ocenění když někdo řekne že obdivuje něco co se mu třeba nelíbí nebo to nemá rád

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Mě teprve pokvetou ale asi to vypadá že taky to chytnou až bude pršet, tyhle jsou focené na kraji jedné cesty přes louku a jsou to ty vysoké.....

    OdpovědětVymazat
  5. Ten pavouk je opravdu úžasný!

    OdpovědětVymazat
  6. Tvůj pavouček je krásný, tobě tu vychvalují a když jsem já vyfotila toho "vycpaného" bylo vzbouření na vsi!     

    OdpovědětVymazat
  7. Křižák je skvostný, Vendy, v sobotu jsem pár exemplářů vyfotila i já, ale v šeru, takže fotky nebudou nic moc. Ty tvoje jsou fakt skvělé.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Vycpanýho? A víš že si nějak na pavouka u tebe nemůžu upamatovat?

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Nebylo to tak hrozné, mně osobně pavouci nevadí jak živí tak vycpaní.

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné detaily, Vendí! :) Pavouk vypadá úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Mě taky, to hadi stokrát víc.....

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Jo tenhle, aha ..... tak já se spíš zaměřila na básničku a pak na koment než na pavouka

    OdpovědětVymazat
  13. U vás bylo nějak sychravo.Podzim je skutečně tady, ani mi nebudeš věřit, jak se mi nechce do zahrady, čeká na nás ještě spousta práce.

    OdpovědětVymazat
  14. [17]: To máš pravdu, je jich všude dost a dost. Tak na zahradě jsme něco málo udělali se synkem v sobotu, ale hlavní mne čeká, zasázet zas tulipány a narcisy....

    OdpovědětVymazat
  15. ta kalina je úžasná a slovo pekelné na místě ten pavouk je děsivý

    OdpovědětVymazat
  16. [21]: Normální malej křižák   

    OdpovědětVymazat
  17. Pavouk je nej... a jde z něho docela strach.   

    OdpovědětVymazat
  18. Motýli chudáci budou poletovat už jen chvíli. Pavouček, fešák.

    OdpovědětVymazat
  19. [24]: To jo, ale zatím poletují a to je dobře

    OdpovědětVymazat
  20. [25]: Měla jsem v pokoji jednoho motýla asi tři neděla na lampě jako podnájemníka. Pak se ale rozpoměl na své povinnosti a odletěl.....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....