17 října 2014

Ráno na vsi .....


Předevčírem bylo zas jednou mlžné ráno,
a já si říkala že vylezu a půjdu nafotit nějaké potočně - mlžné fotky. Jenže než jsem si dopila kafe a vyrazila, mlha z valné většiny zmizela. Ale zanechala po sobě spoustu krásných detailů které uvidíte později. Dneska jen tak lehce na úvod různá zastavení po místech ve vsi která mi připadají nejhezčí. Není bez zajímavosti že to jsou místa povětšinou spojená s vodou.
To moje rybí znamení se prostě projevuje .....



Zastavení první ........ tohle místo jsem fotila v různých dobách a v různých časových obdobích
Nikdy si ale neodpustím ho cvaknout zas. Jednou bez přiblížení, jednou s ním.



Zastavení druhé ..... lavičkování a javorování v místním parčíku



Zastavení třetí ..... trs trávy v řece. Ten trs mi padnul do oka nedávo a čekala jsem na to až bude mlha že bych si s ním pohrála, proto jsem také vyrazila, ale pozdě jak už jsem říkala. Tak to zkusím při další příležitosti. lespoň jsem si pohrála s barevnou úpravou


Zastavení čtvrté ...... cesta podél řeky. Na tomhe místě jsem v létě měla možnost dostat se na dohled k černému čápovi který tu po vsi létal a provokoval mne v okamžicích kdy jsem neměla u sebe foťák. Samozřejmě jsem ho neměla i při našem jediném setkání "Face to zobák" zkusila jsem to sice mobilem ale bylo to nad jeho síly.




Zastavení páté ..... nostalgické, u našeho plotu. Ten list se tak pěkně na něm uložil že mi to nedalo



19 komentářů:

  1. Máte tam veľmi pekné zákutia. Tá jeseň je predsa len krásna. Uvedomovala som si to aj poslednou cestou vlakom. Tie zmiešané lesy...nádhera. Ja tiež celé doobedie čakám , že slnko vylezie z hmly a ja budem vonku pracovať ...kým vylezie , chuť ma akosi prejde.

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, pěkná zákoutí tam máte Líbí se mi lavičky hezky naproti sobě Podzim je nádherně zbarvený Po takové procházce je člověku hned líp

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: No to si dali k sobě puberťáci aby si nemuseli tak daleko podávat flašky s chlastem.... a to myslím beze srandy. Přála bych ti vidět jak to tam vypadá po víkendu. I když je odpaďák skoro hned vedle válí se tam vždycky prázdnej flašek až hanba

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Tak pár hezkých míst by se tu našlo, to určitě. Já miluju podzimní vybarvení u nás na chatě. Červenolisté duby, zlaté buky, do toho temná zeleň jehličnatých partií ..... tady je to sice taky na jednom hřebeni ale jen kousek. tam to jsou celé Brdy

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Vendy, přesně tohle mě napadlo, jak jsem ty lavičky viděla naproti sobě a taky ať si mají kde opřít nohy

    OdpovědětVymazat
  6. Trs je móc dobrej, ale zlatorudé javory u mne vedou.

    OdpovědětVymazat
  7. Nejsem ve vodním znamení a přesto mě voda přitahuje. Potůčky, řeky, vodopády. S tím černým čápem jsi měla smůlu. Ale až se ti to podaří, budeš mít o to větší radost. List na plotě je docela pocitová fotka.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: No jedny z mála letos. Nějak to opadává ještě zelený maximálně trochu žlutý.

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Zase až za rok až se vrátí .....

    OdpovědětVymazat
  10. Nejvíce se mi líbí poslední fotka s pletivem.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Tak ona až tak úplně nezapadá do daného tématu a proto asi působí trochu jinak

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná zákoutí, první snímek bez přiblížení je fantastický. Mlhy už začínají a má to něco do sebe. To chodíš tak brzo kvůli pesanům?

    OdpovědětVymazat
  13. Takovou procházku ti závidím, Vendy. Na vsi je krásně, máš to kousek do přírody.

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: Nee, ty vyženu vždycky na zahradu na vyvenčení . Tohle jsem šla opravdu s úmyslem něco nafotit akorát že jsem měla vyrazit rovnou a kafe si dát pak, stejně jsem byla pěkně vystydlá takže by se hodilo na zahřátí. Tak příště budu chytřejší

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: Jelikož bydlíme v docela příhodné části kde ani nemusím chodit nějak moc daleko a můžu cvakat tyhle obrázky, to jde a vypadá to že jsem hned někde v přírodě.

    OdpovědětVymazat
  16. Krásná procházka, ale pro mně, dekorativku, je nejhezčí poslední

    OdpovědětVymazat
  17. [15]: No, a to je právě fajn.

    OdpovědětVymazat
  18. Moc pěkné fotky, Vendí - krásně jsi zachytila podzim..:).

    OdpovědětVymazat
  19. POslední fotka s plotem a pavučinkou je nejlepší.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....