16 října 2014

Nudné květy .....



V neděli bylo tak nádherně že jsem si na pár hodin
udělala od zakázky pohov a užívala si toho co mne bavilo. Uvařila, zkoukla první Velkou cenu Ruska, vyběhla na zahradu shrabat jablka a listí, s foťákem oběhla poslední zbytečky kvetoucích růží a trvalek, opět zaběhla domů zkouknout Velkou Pardubickou a teprve pak se zase vrátit k zakázce. A tady vám předkládám výsledek. Nudné květy které dokáže nafotit každý a které zaplavují stovky blogů a jsou chváleny a jsou nekonfliktní a de facto k ničemu nejsou, nepřináší nic, žádné důležité informace, kdežto jiné blogy (blog) které tohle přinášejí jsou bezdůvodně napadány a zatracovány.
Ale já si s radostí u těch nudných fotek přírody zůstanu i když nic nepřinášejí .....




Zatímco ve vyšších patrech ještě dovétají poslední poupata růží ......






...... dole rozkvetly první podzimní krokusy. Nejsou to voňavé podzimní šafrány, ale i oni, narozdíl od jarních mají jemnou příjemnou vůni .....





Pár trvalek které ještě kvetou se začíná schovávat pod peřinu listů katalpy. To zas bude něco je vyhrabávat ! Naštěstí jsou dost velké takže to jde rychle a trvalky pod ní mají teplou zimní peřinku .... no a ty hnusný slimejši ovšem taky !!!
Červená echinacea je po přesazení pořád drobná s pár květy, i ona si na začátku užila od slimejšů svoje ale snad už příští rok zas nabude své klasické velikosti.


Sporýš od Kosáčka se tedy snaží. Kvete bez přestání už třetí měsíc


Čokoládově zbarvená a čokoládově vonící krásenka tmavočervená se také nedá zahanbit i když jsem jí při přesazování květináče připravila o dobrou polovinu rostliny, ale hodně rychle zas nabrala na velikosti a je už trojnásobná proti tomu když jsem jí kupovala.....



A nad vším se ještě zatím stále ještě vesele třepotají motýli. Letos jsem jich vyfotila hodně málo ....





Dneska jsem při pohledu na návštěvnost zažila docela šok. Tak to že Standa Rulc zakomponoval zdejší přestřelku do svého článku na Srdci blogu způsobilo to čeho už jsem si všimla v Top listu včera a než jsem zjistila příčinu vyrazilo mi to docela dech. Ale oč bylo větší mé překvapení když jsem dnes zjistila že nejčtenějším článkem byl podle Blogových žebříčků návod na Kimekomi ball ! Celých 662 čtenářů! Zatímco ten článek který to rozvlnil v takovou blogovou tsunami četlo jen kolem osmdesátky lidí ..... tak nevím jestli je někde chyba nebo jestli fakt nějaký návod zaujal tolik čtenářů ..... ať tak či tak rychle to posunulo počítadlo k limitu 50 000 návštěv od doby kdy mám Top list zprovozněný. Možná není od věci čas od času rozpoutat nějakou aférku která zvedne návštěvnost. No budu se muset rozhodnout kterého blogera / blogerku si vezmu na paškál příště. A kdyby něco tak vězte že jsem to dělala jen z pouhé legrace, všechno jsem si vymyslela abych zjistila vaše pravé povahy Mrkající ......

33 komentářů:

  1. Jak můžeš říci, že fotografie kytiček nic neříkají, nic nového nepřinášejí? Já vím, že to není tvůj výrok. Děkuji za ty svěží růže, ráda si je prohlížím, protože mě se nedaří pěstování, možná i díky někomu, ale snad se to zlomí. Až budu mít vlastní keřík růží, snad, někdy, tak ho budu také fotit a budu se z něho těšit. To nepochopí nikdo, kdo je jen konzument a nic nevypěstoval. Ale abych nebyla nespravedlivá k těm, kteří nemají možnost pěstovat květiny, ale přesto je mají rádi a obdivují jejich dokonalost. A stejně jsi tímto článkem přinesla něco nového, co jsem nevěděla. Například ten podzimní krokus bych skoro považovala za šafrán, nevěděla jsem, že jsou krokusy vykvétající i v podzimním čase. A reklama i negativní se počítá. po návodech na krásné věci jdou lidi jako vosy na med. je spousta tvořivých lidí, kteří si chtěji odskoušet nové techniky, které dříve nikdo neznal. Uměli jsme jen háčkovat, plést, vyšívat a drhat. I materiály se sháněly hůř. Dneska je tolik obchůdků s všelijakými komponenty, že začít může každý. A když nemůže do kurzu, tak shání návod na netu.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Šafrán je de facto krokus který kvete na podzim. Tohle možná ještě spíš bude druh ocúnu, i když jsem to kupovala jako podzimní krokus. Ony totiž nemají stejně jako ocúny žádné listy, kdežto šafrán a krokusy vůbec listy mají. tohle je šafrán setý ktrý se používá jako koření. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/cf/Saffron_Crocus_sativus1_corrected.jpg/320px-Saffron_Crocus_sativus1_corrected.jpg

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Jsem mrcha jako každá ženská a dlouho nezapomínám. Jestli vůbec, takže jsem si taky musela stejně jako dotyčná osoba rejpnout. Jenže tam je to článek co článek a nedá si pokoj a nedá.....   

    OdpovědětVymazat
  4. No pane jo,ty mi dáváš.Zrovna jsem koukala po parapetu co mi kvete a pokvete a říkala si,že konečně budu mít co dát na blog a ty napíšeš,že to nikomu nic nepřináší.Tak se na to asi vyprdnu

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Pouze jsem si vypůjčila citaci kterou byly ohodnoceny moje fotky ..... . Tak samozřejmě že asi stále jen fotky kytek a přírody mohou někoho vážně nudit, jenže na vsi se nic moc neděje natož to fotit a psát o tom

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: A psát o miencích by mohlo některé lidi začít pohoršovat . Takže co mi vlastně než ty kytky, příroda a smečka zbývá?   

    OdpovědětVymazat
  7. Já se nikdy fotek květin a motýlů nenabažím, tak jen foť a publikuj.     

    OdpovědětVymazat
  8. Ale je to k niečomu! ... ja ani neviem, čo všetko teraz ešte kvitne, lebo mne už iba dokvitajú rúže. Nič viac. Ani burina nekvitne. Som nervozna z toho, že moje chryzantémy, ktoré začínam pestovať prvý rok sama  v záhrade, ešte majú len malé púpatka a u susedy už pekne kvitnú. Pamiatka zosnulých je za dverami, ak nebude svietiť slniečko , budem ich mať škaredé. Na trh za tie ceny, kupovať nepôjdem   Už rozmýšľam, kde mám zasadiť narcisy a tulipány čo som vykopala. Do hádam aj po dvoch desťročiach ich divého rastu idem s nimi niečo robiť.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Já už chryzantémy nemám vůbec. Ty co jsem nakoupila v zahradnictví jako trvalky mi nepřežily ani dvě zimy, a ty co jsem měla a přežívaly mi chytly nějakou plíseň či co a zdechly. Tulipány a narcisy musím dát do země asi teď o víkendu neb od dalšího týdne už hlásí podzim se vším všudy aj z mrazy.....

    OdpovědětVymazat
  10. Vendy, mě se fotky kytiček neomrzí nikdy. A ještě navíc tak nádherných růží. Ostatní kytky a motýl jsou také super. Když fotíš jednu a tu samou kytku, nikdy není stejná (pokud to nebereš po 5 minutách ).

    OdpovědětVymazat
  11. Vendy, kytičky se nikdy neohledí, kvůli kytkám ti aspoň nikdy nezastaví blog Vidíš jakou máš návštěvnost,ale kvůli nějakému ... s prstenem to ani nestojí za to, co? Určitě se raději každý podívá na kytičky a tvoje výrobky, než na zneužívání zklamaných žen Měj se hezky, rozumní lidé budou vždycky při tobě

    OdpovědětVymazat
  12. To snad nemyslíš vážně, Vendy?!

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Však jsem psala že jsem si tu citaci vypůjčila a smíš hádat od koho ..... protože to on taky samozřejmě umí. Počkej budou ještě nudnější, včera ráno jsem tu lítala po vsi a fotila

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: No tak snažit se budu, to určitě. Počkej ale jeden obrázek ač pocházející z přírody by klidně mohl to pozastavení zapříčinit     

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: Je mi to jasné, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  16. Květiny přinášejí krásu a pohlazení duši. Podzim už je v plném proudu, a růžičky pomalu nebudou. Pamatuji si, že u táty od Karla jednou kvetly na vánoce, bylo 15 stupnů nad nulou a má je na jižní straně.   Podzimní krokusy věští podzim a rozkvétají na loukách už, když dozrává černý bez. Motýlek je krásný. Co se týče návštěvnosti, pořádně se ti to tady roztočilo.   

    OdpovědětVymazat
  17. Proč nudné? Buďme rádi, že ještě něco kvete. Náhodou i odkvétající květy jsou krásné a když je střihneš z dobrého úhlu...   

    OdpovědětVymazat
  18. Zdravím a pádím, nestíhám, pokvete a pokvete

    OdpovědětVymazat
  19. Nudné možno sú, nafotiť ich možno zvládne každý, ale sú tak krásne gýčové! A čo nám prináša gýč ak nie pohladenie zmyslov a potechu? :)

    OdpovědětVymazat
  20. Je to ten "drahy" safran, co sa aj zerie? To "vzacne" korenie? Nechapem, ze to v zemiach ceskych rastie. Tu je jedno safranove policko kdesi vo Walise a chodia na to televizne staby, obdivovat. Vraj je to najvyssie rastuci v Europe. Tak neviem...Ved to je tusim najdrahsie korenie, alebo sa mylim?

    OdpovědětVymazat
  21. [17]: Podzim má už začít příští týden se vším všudy. S dešti, mlhami a i mrazíky. Takže opravdu už tohle jsou asi poslední záchvěvy krásna.

    OdpovědětVymazat
  22. [18]: Tak pro mne nejsou, tak to bylo formulováno někde jinde ....

    OdpovědětVymazat
  23. [19]: Dobře, dobře. Beru na vědomí

    OdpovědětVymazat
  24. [20]: Dám raději přednost pohlazení takovouhle krásou než některými lidmi.

    OdpovědětVymazat
  25. [21]: Jestli myslíš ty moje tak ty se nežerou. Ale jestli jsi vyrůstal na foglarovkách a znáš Chatu v jezerní kotlině tak tam taky rozkvétaly na podzim v kopcích. Jak jsem teď koukala na tetu Wiki tak jsou to horské rostliny. Krokus neboli šafrán je stejná rostlina, stejné čeledi, jen jako koření se používá odrůda Šafrán (Crocus) setý (sativa).....

    OdpovědětVymazat
  26. [21]: Jo jinak s tebou v té druhé části komentu naprosto souhlasím. Jen musím říct Bohužel .....

    OdpovědětVymazat
  27. Sporýš! Hurá! Tak už vím, jak se to jmenuje.

    OdpovědětVymazat
  28. [28]: Celým jménem sporýš argentinský . Pak ještě existuje sporýš zahradní ale ty jsou max vysoké 20 centi a v různých barevných varietách. Tenhle jde až přes metr výšky.

    OdpovědětVymazat
  29. Pěkně ti to ještě kvete, moc pěkně

    OdpovědětVymazat
  30. To musel bát nějaký chytrák, když ho kytičky nudí a nic mu neříkají a ještě se s tím ještě pochlubí     

    OdpovědětVymazat
  31. Ty brďo! Tak vysokou návštěvnost!!!     

    OdpovědětVymazat
  32. [32]: Podle Top listu byla ještě větší než podle Blogu. Za celý minulý týden to bylo něco ke dvěma tisícovkám. To jsem normálně mívala tak za čtrnáct dní..... No už chápu proč se snažej někteří tak děsivě být neustále na titulce v AK. A dostat se na Srdce blogu tak to už je bomba   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....