18 října 2014

Co je tedy pravda a co fikce ? ....


Myslela jsem, že už se k aféře s blogerem P. nebudu vracet. Jenže, člověk míní a jiní mění ......

...... včera jsem měla u mého článku zajímavý koment který mne v první chvíli dost vyrazil dech. Pak jsem čekala dle jména komentující dámy ledovou sprchu na mou hlavu, ale to co jsem si tam přečetla mne hodně překvapilo a vrtalo hlavou celou noc. A tak jsem se rozhodla v rámci (snad) objektivity dát slovo, i když zprostředkovaně, druhé straně které se to hodně osobně dotýká. Myslím že budete sami dost překvapení, protože to na celou věcvnáší úplně jiné světlo ......

62 Kreperatova Hana Kreperatova Hana | Včera v 19:58 | Reagovat
Paní Vendy,jsem bývalá manželka p Kreperáta.Moc mě potěšilo,že jste určité věci o Pavlovi zveřejnila a ráda bych k tomu dodala pár informací:Neformálně jsme již 17 let nežili jako manželé před rozvodem a o rozvod jsem zažádala já.Využila jsem doby kdy se zamiloval do Klárky a konečně rozvod podepsal.
Moje manželstní bylo pro mne opravdu PEKLO.
Svým dětem nebyl nikdy tátou.
Není autorem svých knich je jen překladatelem německých autorů.
Nikdy bych nevstoupila do sekty...
mějte se moc hezky...

Když jsem napsala v komentu jestli paní Kreperátové nevadí že jsem napsala o jejím bývalém muži že je to programový děvkař a že mi připadá že je to u něj už zřejmě syndrom Barona Prášila tohle byla její odpověď ....

64 Kreperátová Kreperátová | Dnes v 0:41 | Reagovat
[63]:jak bych se mohla zlobit,on má těch syndromů mnohem víc...ani nevíte jak jsem byla šťastná,že jsem se ho zbavila.Moc se mi líbila Vaše věta"že kdyby byl jediny mužský na světě...",přesně to jsem mu řekla když mi bylo 41 let jen s trochu jiným koncem a od té doby na mne nesměl šahnout...Dnes je mi 61 let a s žádným mužem si už nechci nic začínat...

Takže co na to všechno říct. Nabízí se tím pádem spousty otázek. Co je tedy pravda a co fikce ? Máme tu co dělat s člověkem který trpí určitou duševní poruchou ? Exhibicionistou ? Obětí? Nebo člověkem zlým, ješitným, neschopným smířit se s názory druhých ? Jedincem schopným "vodit" za nos velkou část blogosvěta po dobu několika let? Nebo je fikce toto?
Musím říct že pokud je tohle všechno pravda musím se sklonit před trpělivostí této dámy, protože pokud až doteď byla schopná v klidu snášet ty neutuchající proudy urážek a pomluv a přitom se neozvat tak opravdu smekám, protože mne samotnou vytočil do běla jeden jediný útok tohoto blogera, ale také zase je to další pravda, opět tvrzení proti tvrzení a snad se na mne paní Kreperátová nebude ( po nemilé zkušenosti s jejím býyvalým manželem) zlobit když píšu snad a pokud a o možné fikci tentokrát z druhé strany. I když si moc vážím toho co udělala a napsala mi i když se taky nad tím vůbec nemusela pozastavovat. Dopátrat se pravdy je vždy velmi složité a vždy za to člověk něčím zaplatí. A jak podotkla z vlastní zkušenosti Janinka i když se pravda najde a prokáže, nálepka lháře VŽDYCKY už člověku zůstane.

Samozřejmě nemusela jsem tenhle článek vůbec psát a nechat všechno plavat, protože nejsem stoprocentně přesvědčená jestli na to mám právo, jenže z druhé strany mi nemá nikdo právo upírat vlastní názor a jeho vyjádření,
ale přišlo mi objektivní aby i ostatní možná dosud tohoto blogera bránící měli možnost číst vyjádření a to dost překvapivé, i druhé strany. I když podle této citace z posledního komentu od paní to stejně to asi k ničemu moc nebude. Někteří jedinci jsou prostě naprogramovaní jinak.

.......... Kolikrát jsem mu ostře řekla svůj názor ale útoky byly ještě horší...
Žila jsem s ním 38 let,tak vím své...nedá se od něho nic jiného očekávat...
Na vině jsou i lidé, že uvěří každé pomluvě a ještě si přisadí...dnes mě to nebolí,sám si přihoršuje...věřte,že jsem přežila horší věci...tyto lidi nezmněníte, vylžou si svojí pravdu a té nepřestanou věřit,pochytají pomluvy o jemu podobných a pak si to hezky dohromady poskládají (vždyť oni mají důkazy)
Lepší takové věci ignorovat,oni se spálí sami .....


A možná třeba najdou odvahu i jiné blogerky z těch mladších které se s tímto pánem stýkaly říct svůj názor. Byla bych ráda ......

19 komentářů:

  1. Vendy, jsem ráda, že se ti ozvala paní K. Alespoň jsme četli i druhou stranu (vlastně třetí). Podle toho si lze udělat obrázek.

    OdpovědětVymazat
  2. Paní Kreperatová vůbec neměla důvod se ozývat. Pokud to udělala, tak zřejmě proto, že už se na určité věci nemohla dívat. Ona zná svého bývalého muže nejlépe a pokud se nebojí takhle veřejně vystoupit, je si asi svými výroky jistá. Jinak by určitě neriskovala zlobu a odvetu z druhé strany.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Byla jsem překvapená a ráda že se ozvala a jak jsem podotkla v článku smekám že tak dlouho snáší ty zřejmé lži a útoky na svou osobu. Já bych to tedy nedala.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: To máš pravdu, ale pokud dokázal P. tak dlouho a skoro denodenně lhát tak že to všichni berou jako pravdu a on je za oběť, dá někdy práci po jednom dvou komentech uvěřit v opak. Ovšem naprostou pravdu má ve třetím a tím vlastně vysvětluje i to že mlčí a už se nenechává do ničeho zatahovat. O to víc jsem překvapená že mi napsala.... vážně by mne zajímal názor některých těch bývalých křepelek.

    OdpovědětVymazat
  5. Docela silný kafe, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Víš co, připadlo mi správný uveřejnit to, aby byl znám názor i druhé strany. Aby ostatní viděli s kým vlastně máme tu čest ..... no netvořím, flákám se nemám špendle a stuhy, všechno bude v týdnu. Pak to zase rozjedu naplno..... dneska jsme se synátorem tahali kytky na půdu a teď se nemůžu hnout jak mě seká v zádech

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Jasně, to je v pořádku, zvlášť když je to se souhlasem.

    OdpovědětVymazat
  8. Já ho neznám dlouho. Vlastně jeho blog. Nejprve jsem myslela, že je to nějaký muž středního věku, co ho chytla druhá míza a musí si dokazovat, jaký je ještě borec. Bylo mi líto těch žen, že o nich píše a ony to třeba ani neví. Existují vůbec? Nejsou fikcí ty Marušky a podobně. Svou povahu ale dal docela jasně najevo, když Marušku vykradli. Místo aby za ní pospíchal a pomohl jí, tak se zlobil, že nepíše včas SMS-ky, aby si mohl udělat náhradní večer a oslavoval, že mu náhoda přihrála náhradní milenku. A pak napsal, že si dělal soukromý průzkum o charakteru blogerek. I na mém blogu u jednoho článku, který s tím vůbec nesouvisel na tebe zaútočil a rozpoutal tak debatu o restitucích církevního majetku. Přemýšlela jsem, zda to mám smazat. S tím, že sbírám varhany to nemá nic společného. Nechme to plavat. Rozumní už svůj názor mají.

    OdpovědětVymazat
  9. Já se vyjadřovat nebudu. Nechala bych to raději být.

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Však jsem mu pak psala že pokud si chce něco se mnou řešit tak ať to udělá na mém blogu, nebo ať mi píše do zprávy a ne aby to řešil za mými zády na jiném blogu který s tím nemá nic společného.Máš pravdu, nechme to plavat

    OdpovědětVymazat
  11. Vendy jsi naivní - jak bylo psáno v článku od Renušky - slépky se stáhly a bojí se vystrčit zobák...

    OdpovědětVymazat
  12. Mně to celé přijde jako hra jednoho stárnoucího, nudícího se pána

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Já už to dál nijak nechci řešit. Ať si to ty dotčené užívají vesele dál ....

    OdpovědětVymazat
  14. Trochu mi tam paní K. chyběla, tedy její vyjádření, ale pak jsem to neřešila (myslím, i v těch předcházejících článcích,datující se od rozvodu). Váš střet jsem zaznamenala, ale nechtěla jsem zasahovat, protože ty ses s ním zřejmě viděla osobně, mluvili jste spolu, dovedeš si udělat názor už také podle řeči těla, stylu rozhovory, jednání... to, co je na blogu, je vždycky jen jedna stránka osobnosti (nebo možná i dvě, no, málokdo je na sebe ochotný prásknout i věci nehezké, to uměla před nějakým rokem Alisa, nebrala si servítky na nikoho, ale nešetřila ani sebe, toho jsem si u ní cenila).

    OdpovědětVymazat
  15. P.S. ale zajímalo by mě, jestli se některá z bývalých slečen ozvala...

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Krom Lenky (Lenin) nikdo. Když už ani ty fotky nejsou to co bývaly.... to mi taky k němu na blog přitáhlo .... a teď? Škoda mluvit, natož číst

    OdpovědětVymazat
  17. Kreperátová28/10/14 18:00

    Paní Vendy,děkuji Vám za zveřejnění mých komentářů.Máte pravdu je to tvrzení proti tvrzení,ale nikoho nechci přesvětšovat i když na soudním rozsudku stojí kdo podal podal žádost...Jsem ráda toto zveřejnění proběhlo bez emocí a v pohodě pro Vás,ale musím přiznat,že se mi přeci jen ulevilo...takže ještě jednou děkuji a přeji Vám jen to nej nej...máte krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: není zač a jestli se něco snažil Pavel řešit u sebe na blogu jeho obvyklým způsobem ukřivděného muže tak to nevím protože už tam nechodím. Vím že je dobře slyšet i druhou stranu protože mi to tak připadá spravedlivější. Ostatní ať si udělají svůj názor, vy máte svůj a já taky. Děkuju za pochvalu fotek a když už jsem u toho kdo co dělá tak nahoře v záhlaví je odkaz zase na moje tvoření kanzhashi a falešný patchwork takže můžete také nahlédnout . Kameny mám ráda taky ať už ty drahé, nebo polodrahokamy tak i ty úplně obyčejně neobyčejné křemeny, oblázky a jiné. Vždycky si z místa kam jsem dorazila nějaké přivezu. Už jich tak mám slušnou zásobu a používám je na dekoraci jak na zahradě tady tak i na chatě Děkuju za pozvání, samozřejmě nakouknu.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....