20 října 2014

Bydlení v oku .....



..... může být někdy inspirující, zvlášť když se jedná o oko
v pletivu a bydlení tam mají pavoučci. Jak jsem tak v tom mlžném ránu chodila po vsi a fotila, padly mi ty pavučiny do oka. V jednom okamžiku, když jsem stála v určitém úhlu se ty pavučiny doslova rozsvítily a pak už jen stačilo jít podél plotu a koukat a fotit.....










30 komentářů:

  1. Nádherná spolupráce s pavoučkem

    OdpovědětVymazat
  2. Také mám zásoby pavučinek, ale takhle krásně operličkované je nemám ani náhodou. Krása, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  3. To je ÚŽASNÉ, Vendy!!!   

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Ještě budou další, nechtělo se mi to tu najednou zahltit velkým množstvím

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Ono to možná nevypadá ale co fotka to jedno oko pletiva. Když jsem fotila orosené jiřiny tak jak jsem se mrcasila všelijak kolem tak najednou na mě ta pavučina zasvítila. Pak už jsem jen po cestě zpátky koukala na ploty a vždycky když se dostala do světla tak blikla a já jí cvakla

    OdpovědětVymazat
  6. Úplně jiný úhel pohledu.První dvě fotky mě fascinují.

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: To je celkem jasné, Vendy, každá pavučina vypadá jinak a má i jiné pozadí.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné korálky! Ta druhá mi připomíná chvíli, kdy se mi naposledy rozbil můj rtuťový teploměr .

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasné, stačí ti vyběhnout na zahradu, kouknout na plot - a dokážeš zázraky!

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: A víš že z naší není ani jeden záběr? To jsou ploty ty dy po vsi

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Aha, to jsem tu asi přehlídla?

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: To jsem zas převedla jednu do negativu . No rtu´ták jsem taky jednou rozbila a jednou se to podařilo i dítkám, jenže ty byly ze všeho šíleně vyplašený tak začaly ječet a všechno se okamžitě smetlo.

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkné korálky Vendy   

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Některé mi opravdu dělají radost

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherné, MOC pěkné, Vendí!:) Taky se mi podařilo je konečně nafotit a mám je schované do zásoby..:). Teď marodím, takže archivní fotky se mi hodí. A přiznávám, že stejně nejsem v zimě zrovna aktivní fotografka..;).

    OdpovědětVymazat
  16. Úžasné, jako náhrdelník.

    OdpovědětVymazat
  17. Však víš, takové perličky já rád .

    OdpovědětVymazat
  18. [20]: Však vím, takové perličky umíš krásně!

    OdpovědětVymazat
  19. [21]: Co dodat? Děkuju   

    OdpovědětVymazat
  20. [18]: Tak kdyby mi ho někdo dal v diamantové podobě nic moc bych nenamítala

    OdpovědětVymazat
  21. Pavouček je mistr ve vyrábění korálků Je takové krásy na světě, stačí se jen dívat.

    OdpovědětVymazat
  22. Perlové náhrdelníky. Ale mouchy po špercích zdá se moc nejdou

    OdpovědětVymazat
  23. [28]: Ty mě ničej nervy doma. Celý léto se doma i přes otevřená okna moucha ani neukázala a teď otravujou. Tak to víš do zimy se jim nechce a být použity jako zimní zásoba už vůbec ne.....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....