20 října 2014

Začíná sedmé kolo hlasování .....


No vida, dneska začíná zajímavé TT .....
škoda, mohly jsme s Renuškou se svými články počkat. Nebo že by tohle TT byl následek celé té tsunami která proběhla blogovým světem na Blog.cz?
Ale já se musím vrátit ke každoměsíční povinnosti. Je dvacátý den v měsíci a tím pádem začíná další kolo hlasování. A pěkně vypráskaný kolo, protože ač po dovolených, je to druhé nejmíň obsazené kolo. Sešlo se jen pět soutěžních příspěvků i když s jedním nováčkem .....

A kdo se tedy pochlapil?

(VendyW)

(Frypat)

(Kerria)

(Hanka)

(Jarmila*)

(Marijakes)

A máme tu trošku změnu protože až po vydání článku ještě přispěla Majka se svou trochou do mlýna, ale v anketě už se nedá přidat. Takže prosím ty kdo by pro ni chtěli hlasovat tak v komentu. A jako vždy jen formou Hlasuji pro Marijakes. Bez dalších povídání, je pak v tom opravdu docela zmatek ......

8 komentářů:

  1. Hlas jsem dala a ještě bych prosila jeden pro Jarmilku - Kostel v Nové Vsi u Chotěboře.

    OdpovědětVymazat
  2. Dala jsem jeden hlas a mohu ještě dát 1.?Kapličce u rybníka.

    OdpovědětVymazat
  3. I když teď z nedostatku času musím zbaběle nominovat starší příspěvky, tak se mnou můžeš počítat pořád   

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Tak je to správně. Podívat a hlasovat   

    OdpovědětVymazat
  5. Tákže jsem klikla a hlas ještě prosím pro Frypatův kostelík v Šedivinách.

    OdpovědětVymazat
  6. Hlas jsem poslala a druhý bych chtěla dát kostelu Svaté trojice ve Valmezu, jestli to jde

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se kostely a kostelíky líbí všechny, každý má něco do sebe i ten nejprostší.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....