28 října 2014

Krajem já šel, šel dál a dál .....


Tak já vím, nejsem on ale ona, jenže když on se text písně
Pavla Bobka k následujícím fotkám hodí. A nemůžu si zrovna teď vzpomenout na žádnou písničku ve které by se zpívalo o krajině a nazpívala jí zpěvačka. Asi proto že zpěvačky moc o krajině nezpívají ... jelikož bylo krásně slunečno tak se krajina koupala ve sluníčku a barvách. A že těch barev bylo hodně. Zlaté stromy, modrá obloha, bílé mraky ....












Pomalu a jistě se mi zas vyprazdňuje archív, ale taky se blíží doba kdy zas konečně dojde materiál a já budu pokračovat v práci na zakázkách. Jo, jo.....ozvala se další zájemkyně a tak budu dál pokračovat. Ve středu mám ještě jedno osobní sezení s psycholožkou a ve čtvrtek konec. A pak se můžu zas v klidu věnovat svému. Takže zas bude fotek poskrovnu a blog zas bude na chvíli sirotek odložený Usmívající se .....

11 komentářů:

  1. Krásná krajina a podzimně zbarvené stromy. Obloha je pěkně modrá.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky moc ráda fotím mraky a ty tvoje nemají chybu Odraz ve vodě je parádní

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, kéž by to takové se sluníčkem vydrželo ještě hodně dlouho!

    OdpovědětVymazat
  4. Vidím, že si čistíš hlavu v přírodě a "nepracuješ". Vánoce se blíží....A napadají tě krásné citáty z písní. To je znakem dobré nálady, a tak to má být.   

    OdpovědětVymazat
  5. Ze všech fotek dýchá pohoda.

    OdpovědětVymazat
  6. Teď před vánocemi určitě budeš mít hodně zakázek.

    OdpovědětVymazat
  7. První tři jsou pohlednicové, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  8. Fotky krásných kontrastů - slunečno a modrá obloha a k tomu mraky, s krásnými odrazy v zrcadlově čisté voní hladině.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: No tak to se moc netěším . Já raději tohle. Sluníčko a teplo. Je pravdou že se to s těmi mraky vydařilo a na tu odrazovku na přehradě jsem čekala celé léto. Pokaždé když jsem tam byla tak sice bylo hezky, ale pořád foukal vítr a hladina byla rozkopaná vlnkama.

    OdpovědětVymazat
  10. Miluju, když se podaří při cestě venku společně s foťákem zaznamenat takové krásy, zvláště když nebe je samý obláček. Ono obecně já mám nebe moc ráda, ale když pak takhle dobře vyjde i na fotkách, je to radost pohledět

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....