29 října 2014

Co se děje v trávě ..... a nejen tam



Když zmizí mlha zůstává v trávě miliony
třpytivých kapek v případě když do nich svítí sluníčko. A to pak mokro nemokro zalehnu
a snažím se tu krásu nějak zachytit. Nevydržím to dlouho, protože ta rosa je neskutečně studená
a už není léto aby se v ní člověk s radostí brouzdal naboso a nějaké vlhko ho necháválo v klidu. Kdepak,
teď už to je o zdraví a tak těch snímků je jen pár. Ale zas jak se říká toho dobrého jen pomálu aby se nám
(vám) to nepřejedlo .....









A dva nehodící se .... to jsou ty z názvu, nejen tam



Příště se podíváme co se dělo na obloze když jsem se vracela minulou sobotu z procházky.

31 komentářů:

  1. Kapičky krásné, i ten motýl, jen bych se v nich asi povalovat nechtěla.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi VELKÁ FOTOGRAFKA! Ta poslední je neskutečná!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Kapičky to je moje, přišla jsem si na své

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky:)Zachycené krásy přírody jsou úžasné:)

    OdpovědětVymazat
  5. Překrásné jiskřivé kapičky, Vendy. Moc povedené snímky. Ta poslední kapková je skvostná.

    OdpovědětVymazat
  6. krásné! a k tomu babočka kopřivová!

    OdpovědětVymazat
  7. Vida, motýl. Kde ten se tu v takové zimě bere?

    OdpovědětVymazat
  8. Ty fotky to je nádhera  tu krásu vždy umíš vystihnout Měj se

    OdpovědětVymazat
  9. Ten motyl sa pohybuje na mliecnej drahe?

    OdpovědětVymazat
  10. Aspoň klikám na pátou hvězdičku.

    OdpovědětVymazat
  11. [13]: Tak i to stačí jako pochvala

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: To je ostropestřec mariánský. Má takhle nádherně stříbrnozelené listy.

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Děkuju, tentokrát jsem vyjímečně spokojená i já

    OdpovědětVymazat
  14. [10]: Tak to bylo minulý týden v sobotu a to ještě byly ty dost teplé dny.

    OdpovědětVymazat
  15. [9]: Však ta stráň je kopřiv plná takže není divu

    OdpovědětVymazat
  16. Mně se líbí takové ty "mikrokapky" na trávě. Ty, myslím, neumí napodobit žádný rozprašovač.

    OdpovědětVymazat
  17. Díky tobě se nemusím válet v mokré trávě, abych viděla takovou krásu

    OdpovědětVymazat
  18. [20]: Však to za tebe odválej jiní   

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Tak to asi ne, vidíš to jsem ještě nezkoušela. Tak až zas bude léto a sucho si vyzkouším umělou rosu

    OdpovědětVymazat
  20. Vendy koukni do spamu, když tam nic není, tak chci jen napsat, že je to vše nádhernéééé.   

    OdpovědětVymazat
  21. No to je přece jasný, je tam moc krásně!

    OdpovědětVymazat
  22. Nádherné perlorodí . Máš nejspíš hodně kvalitní foťák, protože takhle detailně a ostře zaznamenat rosu, to už chce lepší techniku. A je to dobře, aspoň se může s Tebou kochat spousta lidí vč. mně.

    OdpovědětVymazat
  23. [25]: Tak mám hobby zrcadlovku, i když jak psali v recenzích patří ve své třídě mezi špičku, ale i tak jsem v postprocesu doostřovala, jsou to totiž výřezy protože nemám makroobjektiv ani makropředsádku takže to musím nahánět tímhle způsobem. Díky za pochvalu

    OdpovědětVymazat
  24. [24]: A bylo by ještě líp kdyby to byla rosa letní, ohlašující teplý a slunný den

    OdpovědětVymazat
  25. Krásné kapičkovky. Už se těším, jak vyrazím s novým foťákem. Ten současný nechám opravit a dám ho synovi a už je na cestě nový. Je to stejná značka, jen vyšší řada. Na pravý zrcadlo si stále netroufám. Hlavně bych měla mít tento s větším průměrem a měly by na to jít načtoubovat moje předsádky z dávného foťáku. To podpořilo i výběr stroje.

    OdpovědětVymazat
  26. [28]: Tak to už se těším. Takže mirrorles nebo ultrazoom?

    OdpovědětVymazat
  27. Nádherné..opravdu krásné fotky, Vendí..:).

    OdpovědětVymazat
  28. Nádherné orosené obrázky!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....