19 září 2014

Zmoklí vousáči .....



Dneska trošku veselých zmoklých vousáčů.
Jak se mi pěkně od sousedů plazej po plotě a rozrůstají tak mě víc a víc inspirují a přitahují
abych je fotila. Ať už s námrazou, nebo po dešti či s kapkami sražené mlhy na štětinkách .....
Tudíž bylo jasné že ani tentokrát jim neodolám a taky že ne. Jak do nich zasvítilo sluníčko vyrazila jsem hned k nim a fotila a fotila .....












29 komentářů:

  1. Vidíš Vendy a s těmito fotkami bys měla úspěch v tom měsíčním tématu scifi a fantazie. Jestli jsi ještě nic neposlala , tak honem. To je opravdu fantazie, pastva pro oči, nádhera, vzbuzuje to v člověkovi svěží radost. Vlastně je ještě dost času. Já se možná unáhlila, budeš mi hodně konkurovat.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Myslíš? No neposlala jsem protože mne nějak nenapadlo co. Ale když myslíš tak to zkusím..... i když jsem včera nafotila takovej zamlženej východ ten by se se zamhouřenýma očima taky dal použít.....

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, to je hezké .... škoda že takovou kytku nemám   

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: To jsou odkvetlá květenství plaménku tangutského

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Ahoj Vendy, chtěla jsem se zeptat, co je to za vousáčky, ale Ty jsi odpověděla dřív, než jsem se zeptala     

    OdpovědětVymazat
  6. Vendy, parádní fotky, kapičky mají vždycky úspěch Povedlo se

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou nádherné fotky, Vendy, docela ti závidím, že máš na zahradě tak pěkné kytky, na kterých se dají fotit kapky. Tohle se ti zase moc povedlo.

    OdpovědětVymazat
  8. Veľmi pekné fotky. Sála z nich taká sviežosť.

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Jsou to velmi přitažliví vousáči

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Tohle vysadila sousedka k plotu. Já se vůbec nezlobím a mám alespoň inspiraci

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou roztomilí! Vypadají jako malinkaté medúzky .

    OdpovědětVymazat
  12. S těmi kapičkami jsou tak roztomilí !

    OdpovědětVymazat
  13. Jo a asi nejvíc se mi líbí 4. fotka

    OdpovědětVymazat
  14. Mně to připadá jako nějaké skleněné či křišťálové lustry. Je to moc krásné, co dovede příroda / a ty/ vytvořit.

    OdpovědětVymazat
  15. [10]: Dobrá sousedka, ta moje má na zahradě jen trávu a už nejmíň dva roky ji nesekala.

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: No tak to u naší sousedky nehrozí. Naopak ta když zjistí že sekám zahradu okamžitě vylítne z baráku an začne taky. A když nemůže ona tak vždycky najde doma někoho koho vyžene sekat. Nesnese totiž abych já měla byť i jen na  hodinu hezčí a posekanou zahradu. U ní už to je prostě mánie .....

    OdpovědětVymazat
  17. [12]: Tak to mě nenapadlo..... ale máš pravdu

    OdpovědětVymazat
  18. [14]: No když jem jí dávala na Photoextract tak mi přinesla i druhé bodové hodnocení. Vůbec se tam tyhle vousáčci líběj....

    OdpovědětVymazat
  19. [15]: Tak hlavně ta příroda

    OdpovědětVymazat
  20. Jako malé roztomilé příšerky.

    OdpovědětVymazat
  21. Krásní rousňáci. Kapky vody dovedou nepříjemně studit, ale na pohled jsou nádherné. A tobě se zase povedlo je zachytit napořád...

    OdpovědětVymazat
  22. [21]: Tak už tu byly medúzy, teď příšerky ....

    OdpovědětVymazat
  23. jako zmoklé slepice ale pěkné

    OdpovědětVymazat
  24. [17]: Tak to je skoro na léčení, Vendy!   

    OdpovědětVymazat
  25. [26]: Taky jsme si to s dcerou říkaly. A pak ještě ta její chorobná zvědavost, to je taky něco.....

    OdpovědětVymazat
  26. To je nádhera Vendy, koukám, že jsi přímo mistr ve focení kapek a květinách...

    OdpovědětVymazat
  27. [28]: Tak nevím jestli mistr ale hodně mě to baví. jen jsem včera zjistila že si sousedka ten klematis buď vyhodila nebo přesadila jinam takže jsem přišla o krásnou inspiraci .... teď abych ho sháněla aysadila si ho někam sama. Navíc to už tak krásně krylo od nich od plotu. Mám dojem že to spíš bylo z tohodle důvodu, že k nám neviděla. Furt sem při každý příležitosti načuhuje když sedíme v altánku a když ne ona tak ty jejich vnoučata. Visej na stromě jak opice a čučej. A ječej furt na psy a pak zase ječej že na ně naši psi štěkaj...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....