20 září 2014

Začíná šesté kolo hlasování.....



Na výměně obrázků kalendáře a na tomhle pravidelném vyhlašování
nominací na nej stavbu měsíce jeden vidí jak ten čas letí. Dostali jsme se zatím vcelku bez úhony do šestéh kola, tudíž do polovičky z předpokládaného trvání tohoto projektu. Zatím to vypadá že by se mohlo i zadařit protože příspěvků už opět přibývá. Dokonce je o jeden příspěvek víc než je číslo kola, což bylo zatím docela pravidlem. Je přihlášen i jeden nováček který konečně po dlouhé době sledování našel odvahu a tím je Janka z Mých radostí. Jsem ráda že se k tomu odhodlala. Vrací se ale i Kerria a Katka (JAaquarius) . Takže není vůbec proč si zoufat protože jak je vidět zatím vás to baví ......

Kostely a kaple

(VendyW)

(Frypat)

(Marijakes)

(Jaaquarius)

(Sceneryphoto)

Drobné sakrální stavby

(Mé radosti)

(Kerria)

Děkuju všem kdo mi zase poslali své příspěvky a jsem moc ráda že se tak pravidelně účastní téhle akce Mrkající

P.S. PROSÍM, PROSÍM, PROSÍM ..... HLASOVÁNÍ PROBÍHÁ OPĚT TAK ŽE V ANKETĚ HLASUJETE PRO JEDNU STAVBU KTERÁ SE VÁM LÍBÍ A TO BEZ KOMENTÁŘE. POKUD CHCETE HLASOVAT PRO DALŠÍ STAVBU TAK V KOMENTÁŘÍCH. JEN JEDNODUŠE "HLASUJI PRO" ..... POKUD MI BUDETE PSÁT V KOMENTÁŘÍCH "HLASOVALA JSEM PRO" ..... A "JEŠTĚ HLASUJI PRO" ..... JE V TOM ZMATEK A JÁ NECHCI NIKOHO PŘIPRAVIT O HLASY. TO HLASOVÁNÍ V KOMENTECH JE Z DŮVODŮ TOHO ŽE NELZE DÁT V ANKETĚ DVA HLASY A NĚKOMU SE LÍBÍ STAVBY DVĚ TAK JSEM MU TO TÍMTO ZPŮSOBEM CHTĚLA UMOŽNIT. NENÍ TO NIC SLOŽITÉHO TAK TO PROSÍM DODRŽUJTE ...

10 komentářů:

  1. Dala jsem hlas Katce a jejímu zapomenutému kostelíku. Není zdaleka tak krásný (objekt, ne fotka) jako ostatní oravené stavby, ale právě proto Tyhle zapomenuté kostelíky si zaslouží, aby se o nich vědělo.

    OdpovědětVymazat
  2. Hlásek pro zapomenutý kostel Vrchní Orlice

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem hlásla pro Katčin příspěvek.

    OdpovědětVymazat
  4. Také hlasuji pro zapomenutý kostel :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dávám hlas č. 7 Kostel sv. Floriána Moravský Krumlov

    OdpovědětVymazat
  6. Protože jsem trdlo, dala jsem hlas sama sobě, což bych normálně neudělala. Myslela jsem v tu chvíli, že klikám na otevření příspěvku a takhle to dopadlo

    OdpovědětVymazat
  7. Tak už je tu zase hlasování? To nám to opravdu letí. Tákže jsem klikla na favorita a další hlas dávám kostelu sv. Linharta. K tomuto kostelu je velmi obtížné se dostat a Patrik podstoupil přímo dobrodružnou výpravu, aby nám představil kostel se zajímavou minulostí a i současností.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: No musím říct že tohle hlasování bude zas zajímavé .... a přitom ten kostel je vlastně ruina. A to je to co jsem říkala, není to o pohlednosti a umění fotit, ale o tom jak ta stavba na lidi působí.

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se moc líbila dobrodružná výprava Frypata na gumovém člunu, za to nasazení mu dávám hlas

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....