21 září 2014

Na květech ....



...... mne kapky fascinují nejvíc.
Dokáží tam viset v neuvěřitelných sklonech zcela popírajích zemskou gravitaci, anebo právě díky ní vytvářet rozličné efekty.
Jako vděčný objekt, se krom odkvetlého tangutského plaménku, ukázalo i květenství sporýše kterého jsem si přivezla od Majky z Rožďalovic a kterému se vede velmi dobře. Stejně jako Marijakes se toužila přiblížit co nejvíc kapkám v trávě já se snažila co nejvíc přiblížit k tomuhle květu. Jak a jestli to vyšlo posuďte sami .....




Posledních pár květů na hostě. Letos dopadly velmi špatně. Byly jak ementál. Prožrané od slimáků a navíc i pěkně spálené mrazem. Takže spíš než krásky z nich byly pěkný ošklivky a na záhoně dělaly ostudu ....


A slibovaný sporýš









22 komentářů:

  1. Sporýš s kapičkami vypadá skvostně a urousané sukýnky té malé tanečnice jsou moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  2. Vidím, Vendy, že jsi posedlá kapkama jako já Krásně se ti povedly Šla jsem včera pro petržel a taková krásná kapka seděla na zelenci, letěla jsem pro foťák a nelituju, taky se mi povedla, asi proto, že to bylo ve spěchu   

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: No jo, když já jsem teď přikovaná doma, dělám jednu zakázku na svatbu tak nikam moc nechodím. Tohle jsou všechno fotky které jsem nafotila po dva dny. Jedny po dešti a jedny za mlhy. Ale tak jsem je do kapitol dala dohromady a proto je jich tolik.

    OdpovědětVymazat
  4. Kapičky na květech a listech fascinují téměř každého.

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle jsou momenty, kdy zaprahnu po zrcadlovce. Opravdu nádhera!

    OdpovědětVymazat
  6. Děláš zakázku na svatbu?

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: ano, dva sety náhrdelník, naušnice a spona do vlasů. První je na FB na artyčokovejch stránkách. A nevěsta se rozhoduje jestli si koupí čelenku nebo sponu.....

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: To ano, je to strašně těžce zachytitelná krása....

    OdpovědětVymazat
  9. kapkohrátky jako vždy skvělé

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Jedna padla skoro celá, a ostatní jsou jak ementál !

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné kapičkové fotky. Ty je tak úžasně umíš.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkné, Vendí - jako perličky. Poslední fotka je nádherná, krásná barva.. .

    OdpovědětVymazat
  13. Kapky jsou vděčné téma, Vendy, vypadají nádherně, ať už jsou na pavučinách, na trávě nebo na květech.

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Včera zase byly ale já  neměla vůbec na nic náladu....

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: Tak pokud se podaří a zakoření ta od Libby z výměny tak bude se stejným květem al es takovou krásnou růžovou barvou, jinou než je tahle.

    OdpovědětVymazat
  16. [11]: Snažím se, snažím. Někdy to vyjde k mé spokojenosti, někdy holt ne a mrmlám   

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Poslední dobou jsem na tom taky bledě, kupí se jeden problém za druhým, už mi z toho začíná harašit v palici!

    OdpovědětVymazat
  18. [21]: Někdy se to tak nakupí, že se v tom člověk málem utopí

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....