18 září 2014

Negativ .....



Když jsem si tak hrála s těmi kapkovými fotkami
vyzkoušela jsem jen tak náhodou převedení do negativu. Co to udělá. A docela se mi to zalíbilo. Říkala jsem s tak mám to v barvě, mám to v čb a v čem to ještě nemám? V negativu to nemám ..... takže jsem pár obrázků tak vytvořila aby to nebylo tak fádní. Je pravda že ty kapky zase dostanou trochu jiný rozměr a náladu.
Vlastně něco co tak trochu je za hranicí reality .....










Poslední dvě fotky (jen pro dnešek, vůbec se neradujte) jsem upravila trochu jinak než negativ, jedna do barevnosi která není přímo sépie a druhá vznikla ztmavením.


Ta pavučina byl takový zvláštní chaos ....

17 komentářů:

  1. Paráda, krásně jsi je vytvořila

    OdpovědětVymazat
  2. Vida, stačí jen něco malinko pozměnit a kolik parády to nadělá . Moc se mi líbí ta druhá!

    OdpovědětVymazat
  3. tak ta druhá je z nich nejkouzelnější..

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkně to vypadá Vendy

    OdpovědětVymazat
  5. Je to opravdu velmi zajímavé, co se dá dobrou technikou s fotkami vykouzlit.

    OdpovědětVymazat
  6. Některé vypadají jako smuteční perly. nejvíc se mi líbí ta poslední. Já prostě miluju chaos...     

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: No vidíš, já si říkala co mi to připomíná! Parte!

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Náhoda někdy tvoří zajímavosti

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: To je úplně jednoduchý fotoeditor, nic profi.

    OdpovědětVymazat
  10. Zajímavé úpravy, Vendy. Moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  11. Upraveno jakkoliv, vynikne to krásně, jako motiv na  obrázek i šperk by to bylo moc zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Dost mne to překvapilo jak vynikly ještě víc ty kapky... a ještě se jakoby víc zaostřily.

    OdpovědětVymazat
  13. Sakryš, nádhera! Ten druhý je fantastický. Negativy mají něco do sebe, taky jsou zkoušela pár kouzlíček tohoto typu.

    OdpovědětVymazat
  14. pěkné, negativ má prostě něco do sebe...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....